{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Heste.
  • #1   11. nov 2009 Det er ikke så mange år siden, en kendt pony rytter døde, da hun blev trukket efter sin hest, netop fordi hun havde bundet den fast til sig.

Det gør man bare ikke!

• #2   11. nov 2009 de er tossede!

• #3   11. nov 2009 Uansvarligt.... Lige meget hvor godt man kender sin hest og hvor sød og rar den er og ikke er bange for noget som helst. Så kan en hest altså blive skremt af et eller andet uventet (en fugl, en høj lyd, et flyvende stykke skrald, en hund, en bil ect.). Og stakkels den der bliver slæbt hen ad jorden, med chance for at blive trådt på af en bange hest...

• #4   11. nov 2009
    At de enten må have et dødsønske, eller bare generelt ikke burde have med heste at gøre, før end at de har taget fx ryttermærkerne, så de kunne lære nogle ret vigtige grundregler.

mvh Gitte

• #6   11. nov 2009 Jeg syntes det er sindsygt. har selv 2 heste og hvis jeg får ture med dem så får de hovedtøj på. man kan jo ikke "styre" en hest som en hund. en hest kan man ikke stole 100 % på for hvis den blir bange løber den jo.
    jeg har ikke ondt af de personer som dør af det eller kommer tilskade, for de kunne ha tænkt sig om!. self er det syndt for familien osv.
    men helt ærligt!

(heste ejere som gør disse ting må også meget gerne kommentere og fortælle hvorfor de gør det.!)

• #7   11. nov 2009 Nej er helt enig. !

• #8   11. nov 2009 på noen heste har jeg slængt tover over skulderen..det er også uansvarligt,men ingen kommer til skade. er jo vanvittigt at binde seg fast til en hest..ser for mig hvis min gamle oppasser hest lige plutselig skulle "angripe" en hingst på den anden side af hegnet og jeg havde tovet rundt maven, eller hvis den dengang 10 år gamle akkal som var bange for det meste(men aligevel verdens herligste) begynte at stejle over meg og jeg var budet fast, blev ofte bage når der var mange heste.

nej nej..skal jeg gå tur så er det enten med hovedtøj eller grime med kæde enten gennem mund eller over næse

• #9   11. nov 2009 mine får hovedtøj på for hvis de stikker af/blir bange så er der "Hunde"/heste tegn på

• #10   11. nov 2009 MEN HVORFOR TROR I AT DE GØR DET ?

• #11   11. nov 2009 Mit bud...
    ren og skær uvidenhed omkring den fare de sætter sig selv i.

• #12   11. nov 2009 hmm ja noget i den stil tror jeg også. . .
    tror du/i at forældrene bliver "flove" over at de ikke har fortalt deres søn/datter hvad der kunne ske.

• #13   11. nov 2009 enig med putte mutten

• #14   11. nov 2009 Men hvad så med dem som rider uden ridehjelm?

• #16   11. nov 2009 Team Hopla.

der kan man jo så sige at hende pigen jo bare har været for dum altså

• #17   11. nov 2009 Rasmus ?
    kan du ikke forklare det lidt bedre. ?
    det kan godt være at knuden går op men der kommer stadig en kæmpe ryk i kroppen så man kan vælte og smadre hoved ned i jorden.

• #18   11. nov 2009 jeg rider aldri uden hjelm..eller kører traverne uden hjem..har alt for mange gange sidet bag heste som stikker af, stejler og går 10 meter på to be osv..er nu mest snak om unge heste her. ude hjelm er kun hvis man bare skal ta et pænt bilde eller noe

• #19   11. nov 2009 Malene . Jeg ville sku slet ikke ture at sidde bag sådan en vogn (: hehe selv om det sikkert er meget sjovt smiley

• #20   11. nov 2009 det er herre sjovt..så har man ørepropper til sin mobil og sidder og snakker i tlf når jeg blutselig siger hov der var jeg ved at falde ud af vogen:p og hov der stak ha vist lige af med mig. self ikke altid lige sjovt men er hyggeligt nok

• #21   11. nov 2009 hehe okay (:

• #23   11. nov 2009 <b>Hvad synes du om hesteejere, der binder trækketover rundt om livet når de går med deres hest?</b>
    Det er fuldstændig sindsygt. Og ekstremt farligt.

<b>Hvorfor tror du at nogen gør det?</b>
    Fordi de ikke tror deres hest/pony kunne finde på at gøre dem noget ondt, og har alt for meget tillid til dem. Hesten løber hellere væk en gang for meget, end en gang for lidt.

<b>Tror du at forældrene bliver "flove" over at de ikke har fortalt deres barn hvad der kan ske?</b>
    Mange forældre har ikke stor viden omkring heste. Så flov vil jeg nok ikke kalde det.

<b>Hvad med dem der rider uden ridehjelm?</b>
    Jeg rider selv uden hjelm med mindre jeg springer. Jeg er 100% klar over risikoen ved det, men som alle andre "tumper" uden hjelm håber man jo det aldrig sker for en. Jeg laver massere af "uansvarlige" ting, men er også 100% bevidst om faren derved.

Det op til folk om de vil ride uden hjelm eller ej, men synes det er mega uansvarligt hvis børn rider uden hjelm. Synes det er godt der på rideskoler er regeler om man skal være over 18 for at ride uden hjelm.

Kommentér på:
Heste.

Annonce