{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
667 visninger | Oprettet:

Billeder af natur/fugle - Kritik? {{forumTopicSubject}}

Var en tur med fjorden tæt ved Mariager og tage lidt billeder nu når der er is på og fuglene flokkes om maden..

Synes en svane er et rigtig flot dyr, men hold op det er svært at fange på et billede. På mange af dem, syns jeg bare det er en stor, dum fugl med lang hals..

Hvad synes i om det? Konstruktiv kritik modtages meget gerne smiley

http://www.flickr.com/photos/57074110@N02/sets/72157625774757728/

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billeder af natur/fugle - Kritik?
  • #1   8. jan 2011 Det er da bestemt nogle flotte billeder, du der har fået taget.
    Min mand startede sidste vinter med at tag fuglebilleder. I begyndelsen tog han tonsvis af billeder af måger, ænder, svaner og hvad der ellers rørte sig ned ved Brøndby Strand- ja, efterhånden kunne han ved gud kende de forskellige måger fra hinanden, og det var faktisk ved at blive lidt træls for mig at lufte hundene derned, da han hver gang lige skulle advare mig om, hvilke fugle der havde rede hvor ( så der måtte hundene jo ikke komme hen til). Heldigvis har han udvidet sit fuglefotomani til også at omfatte andre ( meget mindre og mere spændende) fugle- og heldigvis også andre steder rundt om på Sjælland. Og han er blevet en supergod fotograf..............(:

• #2   8. jan 2011 Hehe også træls med sådan en fugletosse rendende i hælene når man bare gerne vil lufte hund smiley
    Ligger hans billeder et sted så man kan se dem?

• #4   8. jan 2011 Charlotte: Tak smiley De er taget ved Mariager/Assens. Det ligger ca. 30 km fra Randers nordpå hvis jeg ikke tager helt fejl smiley

• #5   8. jan 2011 Betina A: Nej, han har dem kun på sin computer. Han begyndte gudhjælpemig også at gå til undervisning- "Fugle for begyndere" i efteråret, og har meldt sig til "fugle for forsættere" nu her i januar. Udover undervisning om torsdagen, tager underviseren kusisterne med ud på fugleture, om søndagen. Ind i mellem printer min mand nogle af de billeder, han har taget, ud og tager dem med så underviseren kan se dem ( og så får han jo ros for dem ).

• #7   8. jan 2011 Jamen for søren da.. Så engageret er jeg ikke i fuglene må jeg sige smiley Men det er da fedt hvis han er go til det! smiley Men synes da han skulle overveje at dele med os andre smiley

Kommentér på:
Billeder af natur/fugle - Kritik?

Annonce