{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lidt billeder fra idag, svaner osv :)
  • #2   27. jul 2012 Tihi hvorfor viste man bare hvem der havde lavet tråden inden man trådte ind i den ;o)

Smukke billeder som altid Freja, kan rigtig godt lide man kan se der er vanddråberne på fuglene der er i vandet, ser godt ud :o)

• #5   27. jul 2012 Det er flickr.com

Flickriver er "bare" en bedre måde at vise det frem på, ellers skulle jeg linke til dem sådan her http://www.flickr.com/photos/street-frey/ - og det jo knap så spændende smiley

Flickr ER virkelig lækkert, i hvert fald i mine øjne - nemt og hurtigt, gratis ( jeg har valgt at betale for pro da det jeg bruger det enormt meget og gerne vil støtte deres arbejde ) og ja - de bliver ved med at udvikle sig så det er nemmest for os brugere at uploade, dele, kommentere og finde smiley

• #6   27. jul 2012 og TAK ! glemte det helt *G* det er rigtig dejligt at i kan lide dem smiley :) smiley

• #9   27. jul 2012 det er præcis samme side , man har bare nogle fordele - bl.a. med hvor mange billeder / hvor mange mb man kan uploade - det er sjældent et problem for "you and me" men det er rart at kunne uploade uden at tænke på plads - ud over det kan man lave ligeså mange mapper man har lyst til . f.eks : ( og der er lidt rod i mit system men det skal i ikke tage jer af )
    http://www.flickr.com/photos/street-frey/sets/ - jeg har 49 kan jeg se smiley

"With Pro you get:

Unlimited photo uploads (50MB per photo)
    Unlimited video uploads (90 seconds max, 500MB per video)
    The ability to show HD Video
    Unlimited storage
    Unlimited bandwidth
    Archiving of high-resolution original images
    The ability to replace a photo
    Post any of your photos or videos in up to 60 group pools
    View count and referrer statistics
    Limitation of maximum image size available to others
    Ad-free browsing and sharing
    Compare that to what you get with a Free Account:

300 MB monthly photo upload limit (30MB per photo)
    2 video uploads each month (90 seconds max, 150MB per video)
    Photostream views limited to the 200 most recent images
    Post any of your photos in up to 10 group pools
    Only smaller (resized) images accessible (though the originals are saved in case you upgrade later)"

Jeg har betalt hvert 2. år siden 2007 tror jeg smiley hehe - men jeg er også 100 % sikker på at jeg kommer til at fotografere resten af min liv ( med mindre nogen tager mine arme eller øjne smiley ) hehe

• #10   27. jul 2012 Yay ! endnu en flickrven på flickrverse smiley - du kan tilføje mig som contant når du er kommet ind smiley Så kan vi følge hinandens uploades smiley

jeg har venner fra ungarn og USA bl.a. - det er rigtig hyggeligt og spændende smiley

• #14   27. jul 2012 Sejt smiley Jeg tilføjer også lige dig smiley

• #15   27. jul 2012 Elsker elsker ELSKER dine billeder! ^^

• #16   27. jul 2012 :o)))))))))))))

• #19   27. jul 2012 Canon eos 550D og de fleste af mine billeder er taget med Canons 70-200 mm f4.0 L smiley
    jeg har taget billeder siden jeg kunne gå - da min far er fotograf, dog først de seneste år det har taget rigtig fart for mig smiley

Trine - Sejt ! Jeg kigger lige ind smiley

Og takker mange gange - tror det er lærerigt ( det er det i hvert fald for mig ) at gå helt tilbage til starten af min photostream og se hvor jeg startede i 07 også gå frem af smiley
    Eller... måske ikke alle 157 sider men du ved nok hvad jeg mener.

jeg er altid ved at slette de første der - men , det er en del af min udvikling som fotograf og synes det på en eller anden måde skal forblive der smiley

Kommentér på:
Lidt billeder fra idag, svaner osv :)

Annonce