Slynget lige i hoved på mig ..... vræl {{forumTopicSubject}}
Ja så fik jeg syn for sagen idag snøft snøft
Her går jeg rundt og syntes stadig at jeg er rimelig ungdommelig ,
forstår det meste af mine sønners slang
har da også nogenlunde styr på moden
sætter håret forskelligt hver dag og bruger stylingsprodukter
men ak nej , hvad skete der så idag der har fået åbnet mine øjne
jeg skulle have nye støvler i gave af min mand og jeg tænker så , hvad har jeg af problmer med mine ben/ fødder som jeg skal tage i betragtning ??
bum bum bum
tykke lægge ( har altid haft sprinterben med muskler )
højre fod er delvist lammet efter fald med Simmer i sommers
højre fod har en stor knyst
meget brede fødder
og det skulle så være det.......
eftersom jeg har en STOR " arbejdsskade " efter mange år i skoforretning ( læs støvle ahollik ) ved jeg nøjagtig hvad mit hjerte vil have...
men denne gang skulle det være med hjernen og ikke hjertet der skulle handles
støvlen skulle derfor være.....
i glat skind og uden dikkedarer ( det har jeg rigeligt af )
med en lille hæl ca. 5cm , som ikke måtte være for tynd
ekstra vidde i skaftet til læggene
med rund snude ,plads til alle tæerne og alligevel sidde stramt så min " løse " fod ikke vrikker
Jeg kommer ind i butikken , kigger mig omkring og vælger bevidst IKKE at tjekke modefænomenerne ud ( læs Billi bi , Vaga bond , Angulus , Mary B ect.ect. ) men gå efter de overnstående krav.
Finder lynhurtigt et par som passer perfekt på alle kravene og begynder at stile imod kassen.
Ikke kigge på flere stativer , lige forbi alle de lækre mærker og for at få min opmærksonhed væk fra alle disse FANTASTISKE støvler , begynder jeg at kigger nærmere på de støvler som jeg HAR valgt.....
Åhhhhhhhh nej åååh nej , det er et par ARA støvler jeg har i mine hænder
Kan huske tydeligt hvilke kundegruppe dette mærke var produceret til og hvordan de så ud.
Gamle damer med taskeparaplyer , regnslag som er foldbart og små pebermyntepastiller i lommen sammen med deres mimrekortet.
So help me Good
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.392
Du er lidt ligesom mig !!
Var ude og shoppe, og der er jo ALTID de der butikker man bare ved at det kun er de gamle damer der går i - Og alle glor hvis en ung pige går der ind ( med mindre det lige er juletid ) - Jeg ender på mystisk vis i butikken, Og står med en meget sød cardigan - og tænker "Den er da herre fin" i min egen lille verden - Så kommer en ekspedient og prikker mig på skulderen og siger " Er der noget jeg kan hjælpe dem med Frue?"
øhm.....
nej....
Farvel....
Ikke at jeg går så skide meget op i sådan noget - men... Surprice ?
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.034
åhhhh hvem der dog bare kunne finde et par gode sko
apr 2008
Følger: 25 Følgere: 57 Hunde: 4 Emner: 133 Svar: 6.405
Nå, men det er sådan et tilbud hvor der også følger en PS3 med...min mand spørger så lidt ind til den...hvorefter tøsen siger:
"Den er genial, den kan jeres børnebørn bruge når de kommer på besøg...det bli'r de glade for..."
Jeg var færdig af grin...det sagde hun bare ikke....ja så blev jeg da også liiiige pillet med der og alle mine illusioner om evig ungdom brast...POP
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.009
apr 2008
Freja, jeg har prøvet at sidde i S-toget og en af "Har du ikke nogle småpenge du kan undvære" gutterne tog en tur gennem toget...der sad en ung pige, som han bare spurgte, derefter henvendt til mig "Goddag Frue, De har vel nogle småpenge De kan undvære?" :DDDDDDDDDDDDD
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.392
apr 2008
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.985
jan 2010
Det ville være skønt med en gang powershopping
Jeg har lige været i Berlin og powershoppet med en veninde og vi skal faktisk også til byen på torsdag og lure.
Vi skal ihvertilfald ind og kigge i den butik der hedder Stine og Ko
Er der nogen der kender hendes tøj ?? , jeg har kun set det på hjemmesiden og der faldt jeg pladask for det
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 103 Svar: 3.985
jan 2010
LOL , lige netop
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
nej nej nej, det gjorde hun bare ikke?? Er NØDT TIL at spørge om I ser gamle ud? Du er 42 ifølge din profil?? Det er da ganske få i den alder, der har børnebørn!! Hvad er det for noget at sige!! Jeg håber godt nok ikke I købte noget af hende, den provision skal hun da ikke have!...
Og Simba, bare rolig.. Nogle gange køber man de praktiske mormor-ting selvom man slet slet ikke er gammel.. Jeg har også selv prøvet det..
Min mor er dog allermest uheldig..
Os kvinder har altid set lidt mere voksne ud end vi er (både min søs og jeg, og i sin tid vores mor)...
Da min mor så var 15-16 skulle hende ene lillebror konfirmeres, og mor var med ham ude at købe pænt tøj osv (deres mor døde nogle år inden), og ekspedienten forsøgte rigtig at sælge det tøj "deres søn kan jo også bruge sættet til andre begivenheder".. Det er fedt at være 16 og tilsyneladenden mor til en 14-årig???? Det samme udspillede sig to år senere med den anden lillebror
Hun har i øvrigt også oplevet til skolesamtaler ang. de brødre og alle andre gange hun var ude med dem
dec 2008
Det værste er når folk siger fru. JEG ER 22?? Og er også blevet kaldt fru i en alder af 17-18 år... goddammit!
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.414
Hmm. Jeg skulle i Føtex en dag og havde parkeret i kælderen og skulle op med elevatoren. Der var nogen små piger, som prøvede at lave sjov med mig, så de spurgte om jeg havde børn... "Ork ja, jeg har to piger, men dem passer min mand lige nu" - Hmm? Ja, jeg ved da ikke om de lavede sjov, men det går jeg udfra. Jeg ser yngre ud end jeg er, så? De blev ret stille da jeg fortalte om de to børn herhjemme... Som jeg jo ikke har
Fed tråd i øvrigt
maj 2005
Følger: 75 Følgere: 65 Hunde: 2 Emner: 596 Svar: 8.414
apr 2008
Ingen handel til den Trunte...jeg var simpelthen flad af grin og sagde til hende, at godt nok har jeg prøvet meget i mit liv...men børnebørn var jeg ikke velsignet med da jeg ikke har børn....endnu...skal jeg så heller ikke ha', men det behøvede hun jo ikke at vide:DDDD
jan 2010
Dronningen
dec 2008
nej, du ser ikke gammel ud!. Jeg ville aldrig turde gætte på at en kunde i din alder havde børnebørn.. det er sq da frækt...
Og jeg er da også ung..
Men altså, jeg kan da se om folk er nogenlunde samme alder som mine forældre, ældre, eller yngre.. Det andet er altså flabet er det
dec 2008
det er jo noget andet.. Jeg kalder også konsekvent fyres kærester for "damen". Det er jo slang, og jeg ville aldrig omtale en kvinde som en dame, og slet ikke en ung kvinde..
Men bruger dame som slang for kæreste..
apr 2008
dec 2008
egentligt utroligt at hun arbejder i en elektronik-butik, og alligevel tror at folk omkring de 40 ikke kan finde ud af at bruge en spillekonsol?
Daamn, nogle salg hun må gå glip af med den attitude
apr 2008
dec 2008
nej nej nej, det gør han IKKE. Det er han ALT for gammel til!
I har også en gammel fastnet-telefon med drejeknapper, for I kan ikke finde ud af andet! Basta!
apr 2008
Hvis der er nogen der falder over gode tilbud på taskeparaplyer, pebermyntepastiller og sammenfoldelige regnslag så sig endelig til...vi kører gerne efter tilbud:)))
aug 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 334
Min bror var vel 3-4 år og så har min far været omkring 40. xD
apr 2008
apr 2008
maj 2006
Følger: 25 Følgere: 26 Hunde: 3 Emner: 275 Svar: 3.191
Hahha jeg er simpelhen så nysgerrig for at høre om du så købte støvlerne :O)
Slynget lige i hoved på mig ..... vræl