{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
633 visninger | Oprettet:

Navne - altså til de kære små¨... {{forumTopicSubject}}

Dette har ikke rigtigt noget med hunde at gøre, men...
Min fætter har lige fået en lille pige og det befinder sig sådan, at han og lillemor ikke rigtigt kan finde ud af, hvad det lille pus skal hedde - så hele familien er på den anden ende med navnebøger og jeg ved ikke hvad ;o)

Derfor tænkte jeg om nogen af jer kunne komme på nogen søde navne - til menneskebørn altså? :o)

Det er også meget sjovt at høre, hvad folk kalder deres børn og hunde, og hvorfor :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Navne - altså til de kære små¨...
  • #1   15. maj 2006 Lærke, Daniela, Cæcilia, og Karoline hedder pigebørnene i min familie..

=)

• #2   15. maj 2006 victoria, emy, kate m.m der findes jo tusindvis af navne:-)

• #4   15. maj 2006 Mine to piger hedder

Tara Kasandra og Freya Anastasia

Taras navne fandt vi i en navnebog, vi valgte 10 navne hver og så sammenlignede vi lister og havde kun de to til fælles.

Freyas navne fandt vi først efter hun var født, syns hun lignede en lille Freya, Anastasia kom fordi det skulle jeg have været døbt men præsten ville ikke gå med til et "rødt" navn.

Men det er faktisk rigtigt svært at finde på navne især inden de er født, syns det er lettere når ma har dem i armene og "kan se hvad de er for nogen".

• #5   15. maj 2006 Kan godt lide navne som:
    Piger: Nadia, Maria, Kirsa, Freja/Freya, Laura, Daniella, Angelica, June, Anikka og Kizia.
    Drenge: Chris, Casper, Christian, Daniel, David, Lucas, Simon..
    Det var dem jeg lige kunne komme på smiley

• #6   15. maj 2006 Hov, glemte Phillip..

• #7   15. maj 2006 Havde vi fået en dreng skulle han hedde Lucas Alexander, helt og alene MIT valg, har atid elsket de to drenge navne, men jeg kan altså ikke lave drenge, min kvindelighed slår for hårdt igennem til at lade noget maskulint slippe igennem!! *GG*

• #8   15. maj 2006 Jeg er jo helt vild med navnene Tjalfe og Ronja

Men ellers er der...

Drengenavne :
    Bastian
    Mathis
    Balter

Pigenavne :
    Mathilde
    Frigg
    Freya

• #9   15. maj 2006 ja vi er jo i samme båd... vi har fundet ud af at vores tvillinger næsten 100 % sikkert er to piger så vi leder også... vi er enige om Malou og så er vi ikke kommet videre.. det skal bare ikke være to navne som klinger alt for godt... feks natasja og natalie smiley

• #10   15. maj 2006 Sofie, Amalie, Cindy, Anne-sofie, Nathaly, Maya, Mathilde, Kicky, Loise, Michelle, Melina, Freja (Freya), Sofia.....

Mette V > synes det er sødt, når tvillingers navne starter med samme bogstav f.eks : Mathilde og Malou, Maya og Malou, Melina og Malou , Michelle og Malou.....

• #11   15. maj 2006 christel > jeg vil bare ha de skal behandles som individer og derfor vil jeg ha de skal ha "deres egne navne" hvis du forstår hvad jeg mener... synes også selv det lyder sødt, men af hensyn til deres selvstændighed vil vi gerne ha to vidt forskellige navne smiley

• #12   16. maj 2006 Tak for alle de gode forslag - jeg har brugt mange af dem til at sætte på en liste med forslag :o) Det bliver spænende at se, hvad han kalder den lille :o)

Kommentér på:
Navne - altså til de kære små¨...

Annonce