{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
935 visninger | Oprettet:

MØGKÆLLING!!! :( {{forumTopicSubject}}

For fanden hvor er jeg bare gal... !

Havde min hund til dyrlæge igår, og fik en regning på lidt over 5000.. Jeg sms'ede så med min far der er i Japan pt. om jeg kunne låne pengene af ham og hans kæreste.. Han sagde ja, men at jeg måtte snakke med Lone (kæresten) om det da han jo ikke er hjemme..

Nu siger hun så pludselig, at hvis jeg skal låne de 5500 af dem, så skal jeg betale 10.000 tilbage... smiley

Det er det eneste sted jeg kan låne, så kan ikke gøre andet, men øv hvor er hun dog tarvelig.. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  MØGKÆLLING!!! :(
  • #1   11. dec 2010 Du kan få regningen delt op i mindre potioner hos dr. dyr. Det koster at have hund, derfor rådes man til at anskaffe sig en sygeforsikring til sin hund.

• #2   11. dec 2010 Jeg ville da bare låne dem, og tage det med din far når han er hjemme igen smiley

• #3   11. dec 2010 Det er da vel forhåbentlig ikke noget, hun ender med at bestemme. Kan du ikke bare låne pengene nu og så er det din far, du betaler tilbage til?

• #4   11. dec 2010 Jeg er sgu enig ... møgkælling!
    Det kan man da ikke!

• #5   11. dec 2010 Tascha: Nej jeg kan ikke få delt regningen op.. Og ja tak, jeg ved godt det koster at have dyr..

Louise: Ja, håber sgu han kan tage sig sammen og gøre noget.. Han er bare SÅ meget under tøflen.. smiley

• #6   11. dec 2010 Altså hun har altid hadet mig, og hun kan bestemt heller ikke li' Kiki.. Men ligefrem at være så tarvelig.. smiley Det havde jeg dog ikke troet...

• #7   11. dec 2010 Nu kender jeg ikke din far og har ikke selv børn, men der skulle da ALDRIG komme en kæreste her og begynde at blande sig i, hvad jeg måtte hjælpe mine forældre eller venner med! Om så jeg ville forære 5000 væk, havde andre ikke noget at skulle have sagt.

Men det lyder da også underligt, du ikke kan få den delt op. Både min tand- og dyrlæge tilbyder det altid selv, vis det er blevet dyrt selvom jeg plejer hellere at ville have det ud af verden med det samme

• #8   11. dec 2010 Marianne: Han er desværre rigtig meget under tøflen, og hun er en rigtig dum gås, der bestemmer det hele..

Men min dyrlæge fortalte igår at hun har fået det "gule kort" af sin revisor, så jeg kunne desværre ikke få den delt op... smiley

• #9   11. dec 2010 Nu ved jeg ikke om de har fælles økonomi, men hvis det er tilfældet, så HAR hun jo faktisk noget at skulle have sagt, for så er det jo osse hendes penge. At jeg synes det er en noget urimelig "rente" er en anden sag, men HAR de fælles økonomi, kan jeg da tildels forstå at hun ikke bare uden videre låner 5000 ud. Det er jo mange penge.

Var det mig, havde jeg nok snakket med min far igen, og hørt om ikke vi kunne finde en mere rimelig "afdragsordning"

• #12   11. dec 2010 maj-britt - at den ikke går næste gang ?

• #14   11. dec 2010 Maria
    Selv hvis man er uner tøflen kan jeg da ikke forestille mig, man vil gå med til sådan noget. Kan man ikke også forestille sig, at hun bare lige skal demonstrere sin magt og falder lidt ned?

Nå, men uanset hvad, er du vel nødt til at låne pengene og så må du prøve at tal med din far senere

• #15   11. dec 2010 Maj-Britt: at det smaks uforskammet at stille sin dyrlæge i det dilemma når vedkommendes revisor har sagt nej! Det handler om alm. anstændighed!!

• #16   11. dec 2010 Jeg havde lånt de 5000 kr og så havde jeg betalt de 5000 kr tilbage og købt en flot blot til hende. Hun kan ikke i min verden tillade sig at sætte rocker renter på som jeg mener det er. Jeg har flere gange lånt penge af min far bare for at slippe for at betale renter ;O)

Nu ved jeg ikke om du har det, men ellers ville jeg da foreslå dig en sygeforsikring. Min afdøde hannibal skulle have lavet en kikkert undersøgelse og blodprøve til en pris af 9800 kr. Der valgt mit forsikringsselskab at betale den andel de ville dække først og jeg fik en regning på 2400 i stedet.

Held og lykke med det hele.

• #18   11. dec 2010 hold da op en møj S*

• #19   11. dec 2010 Maj-Britt: Vil ikke "tage røven" på min dyrlæge.. De var SÅ søde.. Og har oven i købt slået 25% af min regning.... smiley Men derudover har du ret.. Der bliver tegnet forsikring NU!!! smiley

Majken T: Pga. dumheder som 18'årig står jeg i RKI og kan ikke låne i banken....

Marianne: Hun er så strid.. Hendes egen datter skylder 15.000 for husleje (hun bor hos dem) og hendes søn skylder 36.000 for et indskud.. Men det er åbenbart helt okay..

Men håber min far kan tale noget fornuft ind i hende..

• #20   11. dec 2010 Maj-Britt: uanset om dyrlægen er meget på måsen eller ej, har de sagt den ikke går, så er man altså lige fræk og uanstændig nok, hvis man så alligel når man kommer hjem, bare siger ærgeligt i får ikke pengene på en gang. Det er under lavmålet!
    Maria: Skønt at høre din moral er som den er, det kan jeg kun glædes over smiley Bare ærgeligt din fars kone/kæreste er synes hun skal straffe dig. Som mange andre har været inde på, så prøv at lade som ingen ting over for hende og så tage den med din far når han vender hjem og hør om i ikke kan lave et rimmeligt kompromis som både du og "hende den tarvelige" kan leve med smiley

• #21   11. dec 2010 puha maria havde jeg pengene havde du sku kunne låne dem af mig smiley

hun er da møj led ved dig ..

har du sagt til daddy a hun forlanger så¨å meget for a du låner

• #22   11. dec 2010 Nårhja jeg skylder da også mine forældre en h****es masse penge, men de putter så ikke urimelige renter på, og jeg har tænkt mig at betale dem tilbage så snart det er mig muligt (regner med at vinde i julekalenderspillet i år haha)

• #23   11. dec 2010 Købt en flot blomst skulle der står.

• #24   11. dec 2010 Ja, jeg må jo finde på noget i hvert fald.. Snakker med far når han kommer hjem, vil ikke belemre ham med det nu... Indtil videre må jeg jo bare smile og nikke over for min søde "stedmor", så jeg kan få betalt den regning..

Hehe tak frk-vestergaard smiley

• #25   11. dec 2010 Hold da op hvor er hun fræk! Jeg ville også låne de 5500,- betale dem tilbage og ikke en krone mere, hun skal da ikke tjene på sådan noget. Tænker man kan give en buket blomster ved sidste afdrag med ordene, så er det betalt tilbage, hvor er jeg glad for jeg kunne låne dem så min Kiki stadigvæk er i live, derfor skal du have denne buket ;oP Lyder godt du vil tegne en sygeforsikring :o)

• #26   11. dec 2010 ej en medløber smiley fedt sagt smiley

• #27   11. dec 2010 Hvad med og låne dem i banken i stedet. Så er du fri af familien.

• #29   11. dec 2010 Nå ok. Det kan du jo så ikke. Har du husket og betale tidligere lån af til din far og hans kæreste, eller er det derfor kæresten stiller sig på bagbenene.

• #32   11. dec 2010 Du må vist tage den med din far når han kommer hjem. Så spørg dyrlægen om den kan deles op, og betal det du kan. Får du lov at låne pengene af din far, kan du betale resten til dyrlægen.

Du kan godt sygeforsikre en hund under 6 år i Dyrekassen Danmark. Så det kan kun gå for langsom med at oprette en forsikring.

Håber din hund har det godt igen.

• #34   11. dec 2010 Nej ikke i Dyrekassen. Jeg flyttede Baloo og Belvedere da de var 6 år og 2 mdr. De fik pletfrie attester fra dyrlægen, og så var de optaget. Der snart 8 år, og i virkelig god form. Baloo kommer kun til dyrlæge når han skal vaccineres.

Men selvfølgelig kommer det an på racen og levetiden for racen. Gårdhundene er "langtidsholdbare", i hvert fald de mange jeg kender (med stamtavle).

• #35   11. dec 2010 På Kbh dyrehospital er der ikke noget der hedder dele regningen op eller få den med hjem...
    Vi skulle betale 19.600 for en operation og 12.700 for et kejsersnit midt om natten. Så hvis ikke der havde været penge på kontoen, havde vi ikke engang haft mulighed for at få laver overtræk, da man jo ikke kan ringe til banken midt om natten.. Det synes jeg også er lige groft nok, specielt fordi jeg har lagt langt over 40.000 kr. deroppe, så de burde da vide at jeg er "kreditværdig" om man så kan sige...

Men tilbage til sagen. Din fars kæreste er en møgso.
    Hvis det var mig havde jeg ringet til daddy og sladret med det samme! Jeg føler aldrig jeg belemrer mine forældre, og de ville gerne vide sådan noget hvis det var tilfældet... Det er jeg da sikker på din far også vil, og han synes selvfølgelig ikke du er til besvær smiley

• #36   11. dec 2010 tarveligt at hende.

Håber du finder en løsning.

Ang det med dyrlægen - hvis I sætter bilen på værkstedet f.eks den skal til syn, og får regningen. Kan ikke betale det hele, så deler I den bare selv op? Eller hvad ? Så står værkstedet der.....

Hvis dyrlæger vil ha deres penge nu, så kan jeg godt forstå dem. De har udført et arbejde

Kommentér på:
MØGKÆLLING!!! :(

Annonce