{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
756 visninger | Oprettet:

Så er man en mavesur møgkælling {{forumTopicSubject}}

Jeg er på vej ud til min mor med pixel hvor vi plejer at gå lidt af vejen, så vi sparer en zone.
Anyways. Da vi passerer en p-plads får vi 'følgeskab' af en horny chi-han, der absolut ikke reagerer på indkald eller sur pixel.
Jeg traver stadig lystigt frem, for jeg gider ikke misse bussen fordi folk ikke har styr på deres kræ, hvor de ovenikøbet SKAL være i snor.
Det var først ved et højlydt SMUUUT!!!! at kræet kom i tanke om at far stod og kaldte.

Og så var det replikken jeg fik i nakken af tumperne - at jeg var en mavesur møgkælling.
Jamen tak for det da, når det er mig som har styr på MIN hund.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Så er man en mavesur møgkælling
  • #2   5. okt 2013 Ja, folk med løse møghunde er en pest for os andre. Har også stået med en hund på 5 mdr i snor, da der pludselig kommer en lille pincher løbende fra en anden sti. Den knurrer og gør udfald mod min hvalp, og prøver at bide hende. Vega bliver helt forvirret, og kan ikke finde ud af hvordan hun skal reagere, så jeg går foran hende og prøver at holde den lille terrorist væk fra hende.

Imens står ejer, en ældre herre, 15 meter væk og kalder på kræet, til ingen nytte. Jeg beder ham, i en lidt anstrengt tone, om at være sød at sætte Line på hans hund, da den bider efter min hund! Han bliver bare stående og råber af hunden, der ignorerer ham. Til sidst må jeg bruge benet til at skubbe den væk, hvortil han råber, at jeg da ikke behøver at sparke den!

Jeg sige at så må han da hente sin hund, der i al den tid stadig prøver at få fat i en forvirret og urolig Vega. Til sidst lunter han ned og tager fat i sin hund og får videre uden så meget som en undskyldning. smiley

Snor på hunde, der ikke kan holde sig fra andres hunde, om de så er aggressive eller amourøse, og øv til ejere, der synes det er os med hunde i snor, der er noget i vejen med smiley

• #3   5. okt 2013 .... Men Gud hvor det er belastende at man skal påtage sig 'skyld' for at andre ikke har styr på deres kræ smiley

• #4   5. okt 2013 Det mindste man kan gøre er da at sige undskyld

• #5   5. okt 2013 Ja, ikke?

Tænker tit på, at jeg om nogle mdr har en tæve i løbetid, og hvordan jeg dog skal forsvare hendes dyd imod alle de løse hanhunde, der altid fløjter rundt i området!

Oj oj, det bliver en fest smiley

• #7   5. okt 2013 Jeg fik for nyligt følgende kommentar : "Hold kæft, din hysteriske møgkælling"! Årsagen var, at en stor, tyk Dalmatiner (uden snor) med hovedet sænket, kom ræsende mod min Yorkie på 2,5 kg. Dalmatinerens ejer sad på sin cykel 20-25 m væk. Helt ærligt - jeg var tæt på at tisse i mine bedste trusser af bare skræk ! smiley

• #8   5. okt 2013 Ha ha, har faktisk trænet karate i nogle år, før jeg fik børn, så måske jeg skulle støve gi'en af og gå i træning igen smiley

Pigsko skal jeg så ud og købe, gu' ve' om Zalando fører pigsko i en str. 39???

• #9   5. okt 2013 Du behøvs ik hele pigsko.
    Du skal bare have de der med rem som man sætter udenpå skoen for at stå fast når der er is/sne.
    Tror netto har nogen med rætti skarpe spidser til 40kr lige nu.

• #10   5. okt 2013 Ha ha, jamen 40 kr lyder som et røverkøb, jeg må i Netto smiley

Kommentér på:
Så er man en mavesur møgkælling

Annonce