756 visninger
|
Oprettet:
Så er man en mavesur møgkælling {{forumTopicSubject}}
Jeg er på vej ud til min mor med pixel hvor vi plejer at gå lidt af vejen, så vi sparer en zone.
Anyways. Da vi passerer en p-plads får vi 'følgeskab' af en horny chi-han, der absolut ikke reagerer på indkald eller sur pixel.
Jeg traver stadig lystigt frem, for jeg gider ikke misse bussen fordi folk ikke har styr på deres kræ, hvor de ovenikøbet SKAL være i snor.
Det var først ved et højlydt SMUUUT!!!! at kræet kom i tanke om at far stod og kaldte.
Og så var det replikken jeg fik i nakken af tumperne - at jeg var en mavesur møgkælling.
Jamen tak for det da, når det er mig som har styr på MIN hund.
apr 2013
Følger: 5 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 4 Svar: 135
Imens står ejer, en ældre herre, 15 meter væk og kalder på kræet, til ingen nytte. Jeg beder ham, i en lidt anstrengt tone, om at være sød at sætte Line på hans hund, da den bider efter min hund! Han bliver bare stående og råber af hunden, der ignorerer ham. Til sidst må jeg bruge benet til at skubbe den væk, hvortil han råber, at jeg da ikke behøver at sparke den!
Jeg sige at så må han da hente sin hund, der i al den tid stadig prøver at få fat i en forvirret og urolig Vega. Til sidst lunter han ned og tager fat i sin hund og får videre uden så meget som en undskyldning.
Snor på hunde, der ikke kan holde sig fra andres hunde, om de så er aggressive eller amourøse, og øv til ejere, der synes det er os med hunde i snor, der er noget i vejen med
sep 2005
Følger: 1 Følgere: 75 Hunde: 2 Emner: 341 Svar: 6.059
sep 2005
apr 2013
Tænker tit på, at jeg om nogle mdr har en tæve i løbetid, og hvordan jeg dog skal forsvare hendes dyd imod alle de løse hanhunde, der altid fløjter rundt i området!
Oj oj, det bliver en fest
nov 2008
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 2 Emner: 3 Svar: 26
apr 2013
Pigsko skal jeg så ud og købe, gu' ve' om Zalando fører pigsko i en str. 39???
sep 2005
Du skal bare have de der med rem som man sætter udenpå skoen for at stå fast når der er is/sne.
Tror netto har nogen med rætti skarpe spidser til 40kr lige nu.
apr 2013
Så er man en mavesur møgkælling