{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gaven til ham?
  • #1   10. dec 2010 Han får i år et par hørebøffer. Vi har sat loft på julegaverne på 300kr, da vi altid får købt os fattige til hinanden.

  • #2   10. dec 2010 Han får ingen ting i år smiley Vi er ved at spare sammen til at et nyt tv, da det er gået i stykker, og har aftalt, at pengene i stedet skal gå til det.

  • #3   10. dec 2010 Sidste år gav jeg min mand en tid til 1 times thai massage og det er den bedste gave han nogle sinde har fået, for det forblev jo ikke kun ved den ene time, Jeg har også været med og det er sååååååå skøøønt

  • #4   10. dec 2010 Helle: sorry, men det lyder dælme som noget griseri! Hæ hæ smiley smiley

  • #5   10. dec 2010 Jeg giver min kæreste to t-shirts og et hjemmelavet gavekort til en piercing i læben (:

  • #6   10. dec 2010 jaaaa men det er det ikke - ikke noget fy i det, bare ren nydelses. Jeg var selv lidt skeptis ved det, men men det var uden grund, de er faktisk ret dygtige

  • #8   10. dec 2010 Ulla: lækker gave! Ville ønske, der var råd til den slags gaver herhjemme smiley

  • #9   10. dec 2010 Min kæreste var nem at finde gave til. Han ønskede sig mig med en rød sløjfe om maven, så nu har jeg købt en stor rød sløjfe smiley

    Det syntes jeg er ret fint.... smiley Og en god gave til manden der har alt. Men jeg har lige deltaget i en konkurrence, hvor man kan vinde et gavekort til en forretning der sælger gamle søkort og min kæreste er sømand, så hvis jeg vinder, køber jeg nogle søkort til ham smiley


  • #11   10. dec 2010 Ulla: kender jeg godt. Jeg glæder mig også helt vildt til at give min far hans nye mobil. Men ser ham "heldigvis" ikke før juleaften.
    Og jeg er meget spændt på om han kan finde ud af at bruge den smiley


  • #12   10. dec 2010 jeg skal give min søde kærste en barca sportstaske ..han har sådan en grim gammel sportstaske ,,,så kiggede jeg på dem så skulle jeg købe den igår så var de bare udsolgt smiley ,,,men så er det godt man har ebay smiley

  • #14   10. dec 2010 Vi giver ikke hinanden gaver i år. Vi har lagt alle vores sparepenge til side til en hund, forsikring, kurv, tæpper, liner, seler, mad og hundetræning.
    Ingen i familien ved noget om det, så når der pakkes gaver ud, vil vi bare sidde og smile til hinanden, indforstået smiley


  • #15   10. dec 2010 Han får et gavekort så han kan købe noget til hans Harley Davidson smiley

  • #16   10. dec 2010 Min kæreste får et par bukser og en sweatshirt - i alt 1100 kr smiley
    Og så har han fødselsdag på søndag, hvor jeg har givet ham et flettet læderarmbånd med indgravering (han aftjener sin værnepligt i Søværnet og har været på Færøerne fra 25. okt til 15. dec, så armbåndet gemte jeg i hans taske, så han havde en gave til dagen, men snyderen har selvf åbnet den smiley ), et lille fladjern og en t-shirt smiley Og så har jeg købt den nye opdatering til World of Warcraft (suk!) som en ekstra fødselsdags-/"velkommen hjem, det var f..... på tide"-gave smiley


  • #17   10. dec 2010 Jeg havde overvejet at gi ham 2 billetter til VM i herre Håndbold til den ene af Danmarks kampe, men det ville blive lige dyrt nok. (de billigste billetter koster 495 kr.)

    Så han får nok et par jogging bukser, og en DVD med noget stand up....


Kommentér på:
Gaven til ham?

Annonce