Andre Kyllinger til stede.. Andre Kyllinger til stede..
Ja er der andre derude som er nogle ligeså store kyllinger som mig? ;o)
Efter en uges hård sygdom med betændelse og penicillin, hvor jeg har været helt væk fra omverdenen, tog jeg i aften over til min hest for at hygge ekstra godt om ham, få ordnet boksen, motioneret drengen lidt og tjekke hans foder og udstyr, som nu var grundigt tiltrængt. Det plejer at være rigtig hygge at nusse rundt i stalden alene om aftenen:)
MEN, efter en times tid begyndte det at blive rigtig ubehageligt. Jeg følte mig overvåget, blev svimmel flere gange (dog kun de 2 samme steder i stalden hver gang!!), havde det her kolde gys ned af ryggen konstant, osv osv. Og det hele kulminerede i at én af elevponyerne slap ud af dens boks, og pludselig stod og gloede mig ind i hovedet da jeg kom rundt om et hjørne. FØJ, hvor jeg hoppede!! Det dumme dyr, gg.. Nå, men enden på det hele blev at, jeg tilsidst løb rundt og lukkede og slukkede for alt i stalden, bare for at komme ud så hurtigt jeg kunne... For derefter at stå og vente udenfor i bælgravende mørke mens bilen tøede op, så jeg kunne se bare lidt ud af ruderne mens jeg kørte. Og alle mulige sære ideer om freaks og gespenster i buskadserne og bag bagsædet kørte rundt i mit stakkels hovede...!!!
Nu sidder jeg så hjemme i min dejlige varme stue, og føler mig rimelig fjollet og barnlig;o)
Har jeg nogle ligesindede kyllinger med super fantasi derude???
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 69 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.865
Det virker så forbandet bekendt *GG*
Jeg kan også hidse mig selv totalt op i noget et eller andet gyserfilmsagtigt noget *GGG*
Det er lige før, jeg panikker totalt, når det sker ;o)
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 260 Svar: 7.929
Da jeg skulle køre, turde jeg ikke gå ud til bilen og ringede til min daværende kæreste så han kunne tal med mig mens jeg gik af n mørk sti ud til parkeringspladse. Han tog mig så lige lovlig alvorlig og bad om den præcise adresse m.m., hvis nu der skulle ske noget og han skulle tilkalde politiet.
Nå men jeg kom ud i sikkerhed i bilen og låste døren efter mig og et sekund efter fik jeg tanken, at måske havde bagsmækken ikke været låst, så der kunne ligge nogen bagi. Jeg havde en times kørsel op til kæresten og sad stiv som en pind hele vejen og forventede hele tiden at få øje på en brutal morder i bakspejlet.
Virkelig en rædselsfuld aften og bagefter kunne jeg selvfølgelig sagtens se, det var noget fis
sep 2010
Følger: 3 Følgere: 3 Hunde: 1 Emner: 26 Svar: 520
Eller, staldkatten gjorde i hvertfald, gg...
sep 2010
Men at sidde og holde øje med en eventuel gal øksemorder mens man manøvrer bilen på isglat vej, det kan bare ikke anbefales, gg.
apr 2008
Følger: 56 Følgere: 52 Hunde: 1 Emner: 601 Svar: 8.315
aug 2006
Jeg gør det KUN for et syns skyld - havde min mand ikke været der, så var jeg fløjet under dynen, bestemt IKKE gået *GGG*
Det er så ynkeligt, så ynkeligt...
Da jeg boede hjemme fik jeg helt den samme fornemmelse - der havde vi trapper op til mit værelse, og jeg kunne tage de trapper der på et splitsekund - jeg havde alverdens grusomheder lige i hælene *GG*
apr 2008
Men det er så åndsvagt altså
dec 2008
aug 2006
Jeg hedder Bange til mellemnavn *GGG*
Det er SÅ langt ude - MEN - med tiden er jeg netop blevet god til at psyke mig selv til at tage det HEEELT roligt, selvom jeg er lige ved at sprænge af hysteri inde i hovedet...
Arhmen altså... det er sgu noget forbasket pjat *GGGG*
apr 2008
aug 2006
Jeg griner også altid af det.... Dagen efter :o))
apr 2008
sep 2010
"Du skal ikke være bange for at blive fanget af et monster mens det er mørkt, den slipper så snart det bliver lyst"
Hmm, ja sikkert. Men der er F.... lang tid til der bliver lyst, gg..
aug 2010
Følger: 4 Følgere: 3 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 7
jan 2005
Følger: 17 Følgere: 17 Hunde: 6 Emner: 516 Svar: 1.102
Ellers så var der engang da vi var på ferie heroppe i norge..vi skulle passe min mormors hus mens de var på ferie(og alle dyrene) havde så en veninde med op og en aften så blæste det og tordnet og lynet..vi var alene hjemme for min mor måtte på legevakten da hun blev syg.
Så kan vi så ikke sove og midt om natten skal min veninde på wc og så går lyset..så skal hun på wc igen bagefter og jeg måtte ned i den anden ende af gangen for at tænde lyset og idet jeg skal til at tænde står der en mand med lang jakke og hat på..nøøj jeg har aldri kunne li at være i kælderen om aaftenen efter det.
dec 2008
Når mine forældre er ude at rejse, passer jeg gerne deres hus og hvis jeg ikke bor der kommer jeg og nusser med katten, tømmer post osv. Denne gang var det vinter og jeg skulle også feje sne. Kommer derover og ser straks, at der er fodspor i indkørslen. De fører om i haven og videre ind til deres gamle garage - gys. Jeg SKAL jo ind og have kost og sneskovl, så med jertet oppe i alsen åbner jeg garagedøren og så hænger der fandme et lig i en klar plasticpose!!
Jeg gik helt i stå og stod der bare med angsten hamrende i kroppen og opdagede så, det trods alt kun var "liget" af en halv gris. Det var da en lille trøst, men stadig ikke så fedt, at der havd været nogen og efterladt et dødt dyr. g fik skovlt sne og da de kom hjem dagen efter viste det sig, at de havde bestilt den halve gris fra nogle venner som så var kommet med den en dag før aftalt og bare havde hængt den der.
Tror, det er det største chok, jeg nogensinde har fået. Heldigvis har de fået ny garage, for jeg kunne mærke ubehaget hver gang, jeg åbnede døren i den gamle
sep 2010
Kom også i tanke om en episode for en del år siden. Jeg var gravid med den første, og ved at være pænt stor. Som trøst og hygge kom 2 veninder på besøg med hyggemad og film (dawn of the dead) uha. Og vi 3 tøser fik hidset hinanden pænt op over den her åndssvage film. Midt i filmen måtte den ene afsted på arbejde, det var mørkt og blæste fælt udenfor! Solidarisk vil jeg følge hende til bilen, og min anden veninde gik med for at "passe på mig". Lige idet bilen kører væk, kommer et ordentligt vindstød og blæser en cykel omkuld, KRASH & BANG, min flinke veninde (som ville passe på mig og maven) halser op ad trappen, falder på maven, taber sin sko i hovedet på mig, og render ind og smækker døren til min lejlighed.....!! Og så stod jeg ellers der, ene og alene, med kæmpe mave, bækkenløsning og diverse "zombies" ude i mørket. Var LIDT olm da jeg endelig fik hende til at låse døren op.
Ggg, men har grinet meget af det efterfølgende ;o)
Ja man skal kende sine venner, LOL.....!!
Andre Kyllinger til stede..