689 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 17 Svar

Andre Kyllinger til stede.. Andre Kyllinger til stede..

Ja er der andre derude som er nogle ligeså store kyllinger som mig? ;o)

Efter en uges hård sygdom med betændelse og penicillin, hvor jeg har været helt væk fra omverdenen, tog jeg i aften over til min hest for at hygge ekstra godt om ham, få ordnet boksen, motioneret drengen lidt og tjekke hans foder og udstyr, som nu var grundigt tiltrængt. Det plejer at være rigtig hygge at nusse rundt i stalden alene om aftenen:)
MEN, efter en times tid begyndte det at blive rigtig ubehageligt. Jeg følte mig overvåget, blev svimmel flere gange (dog kun de 2 samme steder i stalden hver gang!!), havde det her kolde gys ned af ryggen konstant, osv osv. Og det hele kulminerede i at én af elevponyerne slap ud af dens boks, og pludselig stod og gloede mig ind i hovedet da jeg kom rundt om et hjørne. FØJ, hvor jeg hoppede!! Det dumme dyr, gg.. Nå, men enden på det hele blev at, jeg tilsidst løb rundt og lukkede og slukkede for alt i stalden, bare for at komme ud så hurtigt jeg kunne... For derefter at stå og vente udenfor i bælgravende mørke mens bilen tøede op, så jeg kunne se bare lidt ud af ruderne mens jeg kørte. Og alle mulige sære ideer om freaks og gespenster i buskadserne og bag bagsædet kørte rundt i mit stakkels hovede...!!!

Nu sidder jeg så hjemme i min dejlige varme stue, og føler mig rimelig fjollet og barnlig;o)

Har jeg nogle ligesindede kyllinger med super fantasi derude???

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Min tørretumbler skal tilsluttes en kontakt. Den skal løftes ned af vaskemaskinen og løftes op igen. 800 kr.
  • Ophæng af 2 spejle + en lampe 1.090 kr.
  • Strøm under min vask 750 kr.
  • Opsætning af svævehylder og billeder 500 kr.
  • Mit toilet tager ikke nok vand ind 1.200 kr.
  • Take down chandelier and a wall lamp 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre Kyllinger til stede..
  • #1   9. dec 2010 *GGGG*

Det virker så forbandet bekendt *GG*

Jeg kan også hidse mig selv totalt op i noget et eller andet gyserfilmsagtigt noget *GGG*

Det er lige før, jeg panikker totalt, når det sker ;o)

• #2   9. dec 2010 For nogle år siden gik jeg en mørk aften og gjorde rent på mit arbejde alen. Efter nogle timer blev jeg ´pludselig bevidst om alle de vinduer der er og dermed alle de mennesker, der havde kunnet gå rundt udenfor i mørket og observeret, at jeg var helt alene. På et tidspunkt ser jeg ud af øjenkrogen en sammenbøjet skikkelse udenfor en glasdør og bliver helt panisk indtil jeg opdager, at det er genspejlingen af en hvis skraldesæk på gulvet.

Da jeg skulle køre, turde jeg ikke gå ud til bilen og ringede til min daværende kæreste så han kunne tal med mig mens jeg gik af n mørk sti ud til parkeringspladse. Han tog mig så lige lovlig alvorlig og bad om den præcise adresse m.m., hvis nu der skulle ske noget og han skulle tilkalde politiet.

Nå men jeg kom ud i sikkerhed i bilen og låste døren efter mig og et sekund efter fik jeg tanken, at måske havde bagsmækken ikke været låst, så der kunne ligge nogen bagi. Jeg havde en times kørsel op til kæresten og sad stiv som en pind hele vejen og forventede hele tiden at få øje på en brutal morder i bakspejlet.

Virkelig en rædselsfuld aften og bagefter kunne jeg selvfølgelig sagtens se, det var noget fis smiley

• #3   9. dec 2010 Ha ha, vi snakker totalt panik i aften. Især da jeg måtte ind i laden efter foder. De her store stablede minibigger halm, er jo som skabt for monstre og andet godtfolk. De sidder jo bare deroppe og venter på at hoppe i fjæset på en!!!

Eller, staldkatten gjorde i hvertfald, gg...

• #4   9. dec 2010 Gg Marianne.. Jeg har gudskelov kun 5 min. kørsel hjem fra stalden.

Men at sidde og holde øje med en eventuel gal øksemorder mens man manøvrer bilen på isglat vej, det kan bare ikke anbefales, gg.

• #5   9. dec 2010 JA - jeg er en mega kylling, kan også finde på at spurte ude fra wcet og ind i seng hvis jeg har været oppe om natten ! Kunne aldrig finde på at gå ind i en skov ol. alene smiley Daniel plejer at sige at hvorfor en morder skulle sidde og vente i en skov ! Så ville den person da være godt dum smiley

• #6   9. dec 2010 Lille My - den laver jeg også.. Jeg har omtrent 7 skridt fra badeværelsesdøren og til min dyne - og jeg går og psyker mig selv helt vildt for ikke at tage alle 7 skridt i et enkelt spring *GG*

Jeg gør det KUN for et syns skyld - havde min mand ikke været der, så var jeg fløjet under dynen, bestemt IKKE gået *GGG*

Det er så ynkeligt, så ynkeligt...

Da jeg boede hjemme fik jeg helt den samme fornemmelse - der havde vi trapper op til mit værelse, og jeg kunne tage de trapper der på et splitsekund - jeg havde alverdens grusomheder lige i hælene *GG*

• #7   9. dec 2010 CH - EJ du tager alt håb fra mig, jeg var sikker på man blev mere "fornuftig" når man blev rigtig voksen smiley LOOOL jeg troede ærlig talt ikke rigtige voksne kunne blive bange smiley

Men det er så åndsvagt altså smiley

• #8   9. dec 2010 Jeg havde engang lånt mine forældres hus sammen med en veninde, hvor vi skulle skrive en stor opgave. Om aftenen havde hun læst en uhyggelig bog, med en mand der lagde sig til at sove ved siden af sine ofre for så at slå dem ihjel senere. Hun drømte selvfølgelig om det om natten og da hun vågnede af drømmen var hun bare sikker på, at jg, der lå ved siden af, i virkeligheden var ham. un turde jo ikke vække mig og få hjælp, fordi "jeg" netop var skurken. Så hun lå vågen resten af natten til der var nok lys til, at hunne kunne se, det virkelig bare var mig. Helt tosset, men vi var nu også temmelig stressede lige der

• #9   9. dec 2010 Lille My - i den henseende tror jeg aldrig nogensinde jeg bliver voksen..

Jeg hedder Bange til mellemnavn *GGG*

Det er SÅ langt ude - MEN - med tiden er jeg netop blevet god til at psyke mig selv til at tage det HEEELT roligt, selvom jeg er lige ved at sprænge af hysteri inde i hovedet...

Arhmen altså... det er sgu noget forbasket pjat *GGGG*

• #10   9. dec 2010 CBH smiley LOOOOL, kan ikke lade være med at grine lidt .-D

• #11   9. dec 2010 Det er helt ærligt også fuldkomment latterligt :o))))

Jeg griner også altid af det.... Dagen efter :o))

• #12   9. dec 2010 Haha smiley Kan lige forstille mig det smiley

• #13   9. dec 2010 Jeg fik et "godt" råd for ikke så lang tid siden.

"Du skal ikke være bange for at blive fanget af et monster mens det er mørkt, den slipper så snart det bliver lyst"

Hmm, ja sikkert. Men der er F.... lang tid til der bliver lyst, gg..

• #14   9. dec 2010 jubii så er det ikke kun mig der er en kylling smiley er os altid sikker på jeg blir overvåget på arbejde ind a vinduerne også følger de efter på vej hjem hehe for det er da sikkert der ligger en mprder bag sædet og kan os hysse mig så meget op at jeg er sikker på jeg ser en bil bag mig der blinker med lysene. heeh

• #15   10. dec 2010 ved ikke hvor mange gange jeg har løpt panisk fra stalden og op til skoleinternatet..puha..men der spøkte det..var en som havded hengt seg på høloftet..var akkurat som at nogen fulgte efter meg.

Ellers så var der engang da vi var på ferie heroppe i norge..vi skulle passe min mormors hus mens de var på ferie(og alle dyrene) havde så en veninde med op og en aften så blæste det og tordnet og lynet..vi var alene hjemme for min mor måtte på legevakten da hun blev syg.

Så kan vi så ikke sove og midt om natten skal min veninde på wc og så går lyset..så skal hun på wc igen bagefter og jeg måtte ned i den anden ende af gangen for at tænde lyset og idet jeg skal til at tænde står der en mand med lang jakke og hat på..nøøj jeg har aldri kunne li at være i kælderen om aaftenen efter det.

• #16   10. dec 2010 Jeg havde helt glemt den værste, som jeg så kom i tanke om, da jeg gik i seng og ikke kunne sove smiley

Når mine forældre er ude at rejse, passer jeg gerne deres hus og hvis jeg ikke bor der kommer jeg og nusser med katten, tømmer post osv. Denne gang var det vinter og jeg skulle også feje sne. Kommer derover og ser straks, at der er fodspor i indkørslen. De fører om i haven og videre ind til deres gamle garage - gys. Jeg SKAL jo ind og have kost og sneskovl, så med jertet oppe i alsen åbner jeg garagedøren og så hænger der fandme et lig i en klar plasticpose!!

Jeg gik helt i stå og stod der bare med angsten hamrende i kroppen og opdagede så, det trods alt kun var "liget" af en halv gris. Det var da en lille trøst, men stadig ikke så fedt, at der havd været nogen og efterladt et dødt dyr. g fik skovlt sne og da de kom hjem dagen efter viste det sig, at de havde bestilt den halve gris fra nogle venner som så var kommet med den en dag før aftalt og bare havde hængt den der.

Tror, det er det største chok, jeg nogensinde har fået. Heldigvis har de fået ny garage, for jeg kunne mærke ubehaget hver gang, jeg åbnede døren i den gamle

• #17   10. dec 2010 Åh nej Marianne, din stakkel, tror ikke jeg havde overlevet det syn, gg..

Kom også i tanke om en episode for en del år siden. Jeg var gravid med den første, og ved at være pænt stor. Som trøst og hygge kom 2 veninder på besøg med hyggemad og film (dawn of the dead) uha. Og vi 3 tøser fik hidset hinanden pænt op over den her åndssvage film. Midt i filmen måtte den ene afsted på arbejde, det var mørkt og blæste fælt udenfor! Solidarisk vil jeg følge hende til bilen, og min anden veninde gik med for at "passe på mig". Lige idet bilen kører væk, kommer et ordentligt vindstød og blæser en cykel omkuld, KRASH & BANG, min flinke veninde (som ville passe på mig og maven) halser op ad trappen, falder på maven, taber sin sko i hovedet på mig, og render ind og smækker døren til min lejlighed.....!! Og så stod jeg ellers der, ene og alene, med kæmpe mave, bækkenløsning og diverse "zombies" ude i mørket. Var LIDT olm da jeg endelig fik hende til at låse døren op.
    Ggg, men har grinet meget af det efterfølgende ;o)
    Ja man skal kende sine venner, LOL.....!!

Kommentér på:
Andre Kyllinger til stede..

Annonce