Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Ophængning af lamper og spejl. 650 kr.
  • Samle det sidste af min jysk seng😂mangler meget lidt 720 kr.
  • Ophæng skab på lille badeværelse 400 kr.
  • Reparation af vandvarmer i kolonihave7 1.500 kr.
  • Fastmontere stik bag indbygget ovn - skal udføres af elektriker 750 kr.
  • Reparation carportlåge 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegaver til far...
  • #1   9. dec 2010 Min far får et par krimier, han læser gerne meget.....

• #2   9. dec 2010 Mig og min bror er gået sammen om at betale en (billig) skiferie til vores far, så han kan komme med mig på ski efter jul smiley han kunne ikke få en bedre gave

• #3   9. dec 2010 Gryder og gode køkkenknive smiley
    Sidste år fandt jeg en bog som han havde læst op for min søster og jeg da vi var en 8 - 9 år. Den blev ikke lavet mere, så jeg skulle i en speciel boghandel. Inde i den skrev jeg noget a - la: tak for alle de hyggelige tider du har givet os med denne bog. Nu får du din helt egen. Jeg håber den vil bringe dig lige så meget glæde fremover som den har gjort i vores barndom...
    Han blev rigtig rørt og super glad.
    Det skal lige siges at det var en voksenbog som han bare læste højt fra smiley

• #4   9. dec 2010 De der oplevelses gaver er geniale synes jeg smiley Min far og mor ønsker sig heller aldrig noget. Denne gang har jeg købt en god middag for to, og en gang vin-smagning for to.

Synes der er så mange at vælge imellem, og til alles prisklasser.

• Cocio
    Cocio Tilmeldt:
    nov 2008

Følger: 1 Emner: 96 Svar: 402
    #5   9. dec 2010 Vi er også gået sammen, så han kunne få en lidt større ting. Han får så en rigtig god telelinse til sit digitale spejlsreflekskamera.
    Det har han talt om i 3 år nu, og min mor er ved at blive vanvittig over at høre om det (så man kan sige, at det også lidt er en gave til hende, haha)

• #6   9. dec 2010 Giver min far en pæn bog om bilens historie og noget hårprodukt-halløj.
    Han ønsker sig aldrig noget, så er altid nød til at finde på.

• #7   9. dec 2010 Et fuglehus med indbygget kamera smiley

• #8   9. dec 2010 Nogle ovnfaste Le Creuset fade indtil videre

• #9   9. dec 2010 Jeg har købt 2 bøger (Ken Follet)
    En Nuance and wine finer og
    Sådan et pandebånd/ørevarmer til når han cykler

Han ønsker sig heller aldrig rigtig noget

• #10   9. dec 2010 tja jeg har også altid det problem med min far smiley i år er det mig der skal købe gaverne til mine forældre (vi slår os sammen med min søster og hendes familie) og ind til videre har jeg bestilt en ismaskine og en trådløs ringeklokke til ham. Og så får han nok en smartbox og nogle bøger.

• #11   9. dec 2010 Nævn ikke ordet "far" og "gave" i sammenhæng.. *GRRR* Jeg ser rødt! smiley Har lige brugt fra kl. 11 til for ½ time siden - vandrende, først ude i City Syd - og herefter Aalborg midtby TYND for at finde den perfekte gave til min evigt "vanskelige" far.. Og hvis nu jeg bare havde alverdens penge i verden til rådighed - så var problemet måske ikke så stort (jo - det var det nok egentlig) Men det har jeg jo ikke.. smiley

Min far læser ikke bøger, han har ingen sådan udprægede interesser, han er shop'a'holic så han har tøj, parfumer og gadgets i LÆSSEVIS.. Han laver ikke mad og interesserer sig i det hele taget ikke for køkkenting.. Han får hvert år til sin fødselsdag (om sommeren) 1000vis af ting til haven, så dem mangler han heller ikke.. Han gider ikke sådan noget "oplevelses" noget.. han drikker ikke vin eller spiritus - er diabetiker så ingen chokolade.. Han har alt hvad man kan forestille sig til bilen og pcen - og han bryder sig ikke om hverken kunst eller pynt.. *SUUUUUK* Hvad en i HELVEDE bliver man ved med at finde på til sådan en far!! Ih altså..

Og nu skal det ikke forståes som at jeg ikke kan li min far! smiley Det kan jeg godt - jeg er bare pisse træt af at han skal være så svær at finde gaver til! *G* Og ja - jeg kunne såmænd sagtens bare undlade at købe noget - han ville ikke kommentere det eller blive ked af det på nogen måde.. Men.. Det er jul - selvfølgelig skal man da give sin far en gave! smiley

Så jeg læser med i tråden og ser om GAVEN skulle dukke op.. Han er - som sædavnlig ligesom de sidste 15 år - den eneste jeg endnu ikke har købt gave til..

• #12   9. dec 2010 Åh, sådan en skøn far har jeg også. Musik hører han stort set kun i radioen, den ene bog, han gider at læse, gav jeg ham for 15 år siden og hvad han ellers har brug for køber han selv.Han har ikke engang rigtig nogle interesser. Tidligere fiskede han en del, men gør han meget sjældent nu. De sidste 20 år har han stort set kun ønsket sig snørrebånd, for det kan man altid bruge smiley

Som oftest får han tøj. Han køber det sjældent selv og er efterhånden gået med til at gå i det, min mor og jeg forærer ham, men i år har han selvfølgelig lige været gået elt shop-amok og købt ALT fra sokker til pæn jakke!

Igennem årene har an fået så kedelige gaver som loftarmaturer til værkstedet og støvsugerposer til at montere på rystepudseren. Argh

De "sjoveste" ting, jeg kan huske, jeg har givet ham og som han er blevet glad for er billetter til et show med Niels Hausgaard, en høvlebænk og sådan et elektrisl "betræk" til bilen som man kunne sætte til cigartænderen og få varme i sædet

• #13   9. dec 2010 Heidi
    Hmm, det var måske en god idé. Hvordan ser man, hvad der så er foregået derinde og er det svært at få til at fungere?

• #14   9. dec 2010 En skærebrætholder smiley no shit...

• #15   9. dec 2010 Jeg har lavet et fotoalbum med billeder af mig selv og af min far og jeg sammen. Det er lavet på en eller anden side på nettet, og det er faktisk blevet rigtig godt. Tror han bliver rigtig glad for det!
    Og så har jeg købt "bonderøven sæson 1" på dvd til ham smiley
    Men min far er også bare typen der har ALT (og hvis ikke han har det, så køber han det jo bare når han mangler det = INGEN ønsker til jul og fødselsdag).

• #16   9. dec 2010 Marianne K@ Deet er et webcam der sidder monteret i fuglekassen. Så kan man følge med på sin pc, og se de små klække ud og f mad osv..... :0)

• #17   9. dec 2010 heidi
    Det lyder som om, man skal have mulighed for at trække et eller andet kabel ind igennem husmuren?

• #18   10. dec 2010 åh min søster og jeg har valgt at købe en flot skjorte med cardigan til ham..
    I lilla, for han kan sku godt lide at være lidt smart og det kommer helt sikkert til at se pænt ud til ham smiley

• #19   10. dec 2010 Kan nbefale et kig på designtorvet.dk

De har mange sjove ting... Jeg fandt flere sjove ting jeg overvejer, som en ekstra ting

• #21   10. dec 2010 Vi søskende har iår slået os sammen og har købt Shu-Bi-Dua's box med alle deres udgivelser....(min far er vild med den slags musik)

Kommentér på:
Julegaver til far...

Annonce