510 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 26 Svar

Julegaver :-) Julegaver :-)

Er i begyndt at tænke på dem ?

Jeg har normalt helt ondt i maven over det da det altid stresser mig helt vildt ! Men i år har jeg for en gangs skyld fundet ud af hvad alle skal have smiley

Min kæreste har fødselsdag på søndag og har stresset rundt for at finde gaver, da manden ingen ønsker har og har alt ! Nå men de er så heldigvis købt og pakket ind - min far samt farfar har fødselsdag den 1.okt så dem har vi lige købt til i dag !

Min svigerfar har fødselsdag i november og han bliver 50 så derfor skulle der lidt specielt til! Så var det jeg kom i tanke om at han forguder sin søn og at et billede af ham lavet af en fotograf ville da være lykken ! Og for at slå to fluer med et smæk kunne vi jo få lavet to af ham med ramme ! Så et til hans fars fødselsdag og et til hans mor i julegave ( de bor ikke sammen ). Og så tænkte jeg at mine forældre har efterspurgt sådan et billede af mig og min bror ! Så vi får taget et samme dag. Det bliver også billigere så - min bror bor stadig hjemme så for at mine forældre ikke fatter mistanke skal han bare herud til film og overnatning !

Min svigermor er frisør så hun kan klippe os dagen inden !

Så er alle julegaver hjemme undtagen til min svigerfar og bror og der skal de bare have et gavekort hver ! Det er det de helst vil have smiley

Daniel og jeg har aftalt at istedet for vi giver hinanden gaver køber vi det fjernsyn samt soround sound TROR jeg det hedder, vi gerne vil have smiley

DEJLIGT ikke at skulle bekymre sig om gaver før næste år...

Tænkte også bare hvis nogen kunne bruge den ide smiley

Nå - hvad har i tænkt på hvis i er gået i krig med det ?

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Løbende Gutavberg wc 1.280 kr.
  • Rengøring 1,5 time 500 kr.
  • Løs vandhand skal fastgøres 499 kr.
  • Rep af vaskemaskine 600 kr.
  • Skridsikker måtte 800 kr.
  • Rengøring af køkken opvask og vasket gul i lille gang og køkken 310 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Julegaver :-)
  • #1   21. sep 2010 nej alt for tidligt mind mig ikke om det! Synes vi har haft en alt for kort og kold sommer igen magter slet ikke tanken om vinter og jul endnu!

• #2   21. sep 2010 Er overhovedet ikke begyndt endnu. Synes der sker så meget om ørerne på mig lige pt, så julegaver har jeg ikke skænket en tanke /-:

• #3   21. sep 2010 Jeg skal heldigvis kun købe én gave (til min mor) og den køber min søster næsten altid smiley
    Min kæreste og jeg giver ikke hinanden julegaver. Så det slipper jeg nemt om smiley

• #4   21. sep 2010 Ja nu er jeg altså julefreak og en ældre dame på 47 , så alt er klar inden 15 nov. dvs. at ;

- alle julegaver er købt og pakket ind
    - hjemmet er pyntet op
    - julekortene skrevet , dog ikke sendt endnu ( et sted mellem 40 og 50 kort , alle for en personlig hilsen fra mig op til jul , ikke bare det der glædelig jul og godt nytår )

Hvert år køber jeg en god ny julepynt , gerne bamse eller anden stor figur og helst med musik i

Tilgengæld er alt pillet ned igen d. 26 december og lagt i kælderen igen

• #5   21. sep 2010 Julegaver - hvad er det? *G*

Ej, jeg er slet slet ikke nået dertil, og det kan også godt være den eneste julegave i år bliver noget til min søn (sikkert penge, så han kan købe musik, spil, dvd'er eller hvad han nu har lyst til). Det kan jeg lige få for de få hundrede kr jeg forhåbentlig kan lægge til side i månederne op til.

• #6   21. sep 2010 Haha - både Daniel & jeg har lige været ud og få en vinterjakke - samt pakket havemøblerne ind i dag smiley

Normalt tænker jeg først på vinterjakke i slutningen af oktober og der kan man bare ikke finde nogle pæne ! Så i år blev året hvor jeg fik min vinterjakke der skal holde mange år frem smiley Ikke at forglemme de vinterstøvler vi købte igår til gåture og træning med hunden smiley

I år har jeg tænkt frem selvom jeg har det som dig - for gider ikke stresse !

• #7   21. sep 2010 Danielle - ja, synes også der er meget pt. Så er julegaver bare et stess moment smiley

Mads - Ja du har det skisme nemt, ville ønske det var mig smiley

Bertil - ja HOLD da op - hvorfor så mange julekort ? Det var da vanvtiigt ! Vi pynter op i slutningen af november og alt er også pillet ned omkring den 26 - 27 december her smiley

Mie - skal din kæreste ikke have noget smiley

• #8   21. sep 2010 Må nok indrømme at jeg har nok at tænke på med de få gaver jeg skal have med hjem til familien.. hehe... Min far fødselsdag den dag jeg kommer hjem, min søster har til 2 december, og ja så kommer julegaverne.. ja den søster har i januar, jeg i februar og min i februar også.. hehe.. penge til gaverne ryger hurtigt hos lige i den tid.. Men måske man skulle til at overveje hvad de skal have.. hmm.. tak for påmindelsen Sandie smiley

• #9   21. sep 2010 Et enormt stress moment. Og det gør det ikke bedre, at jeg nu slet ikke kan tænke på andet, end hvad jeg skal have købt *G* Tak for påmindelsen

• #10   21. sep 2010 Helene - Altid til tjeneste !

Ja her kommer det hele også lige i rap - jeg har i august - daniel september - min bror september - min far og farfar ( normalt gir vi ikke gaver til bedsteforældre men han blir 75 ) i oktober - daniels far november - debember er der jul og så i januar har min mor smiley Daniels mor har i juni

• #11   21. sep 2010 Danille - UNDSKYLD smiley men der var en på baby galleri der skrev det her sidst og jeg fik SÅ ondt i maven ! Så jeg har tænkt meget over det - og måske om et par uger ved du også hvad du skal købe og så takker du mig smiley For det er en raaaar følelse

• #12   21. sep 2010 Lille-My - Nej jeg tror ikke min kæreste og jeg giver hinanden i år. Jeg sagde sidste år, at jeg ville melde mig ud af julen, men så sagde han at han ville købe til hans familie fra mig også. Det kunne jeg ikke have siddende på mig, så jeg fik skrabet lidt sammen til dem alle sammen, men det tror jeg altså ikke jeg gør i år. Så er det lige før jeg hellere vil blive hjemme alene juleaften.

• #14   21. sep 2010 S & D - Lille-My .

*G* absolut! Jeg GLÆDER mig til det ræs er overstået!

Det er ikke let at købe julegaver i en familie, hvor alle ønsker sig ''ingenting''

• #15   21. sep 2010 S & D - Lille-My

rent egoistiske grunde kan jeg fortælle dig smiley

julen er for mig også tiden hvor status over mit liv bliver gjort op og alle der har haft indflydelse , af en eller anden positiv art , bliver takket specielt af mig.
    når alt så er skrevet og gjort op , ja så føler jeg mig uendelig rig på menneskelige relationer og så kan det nye år bare komme an , hvad det så end måtte byde på smiley

• #16   21. sep 2010 men skal helt klart i tænkeboksen for at finde ud af hvad de forskellige skal have... synes det er svært nok at finde noget til dem her over.. hehe..

• #17   21. sep 2010 ligesom , at alle små breve , notater fra andre til mig , kort til blomster og dets lige bliver gemt i nogle små kufferter og når jeg så har brug for at mindes og glædes , ja så tager jeg dem frem og læser igen på alle disse små opmærksomheder jeg har fået igennem årene

og igen kommer jeg til at fyldes med taknemmelighed og glæde over mine menneskelige relationer

• #18   21. sep 2010 Det er så nemt ....her hjemme giver vi kun børnene julegaver og dem er der ingen af mere så nu er det dyrene der får : )

• #19   21. sep 2010 Danielle - Præcis det der INGENTING HADER jeg smiley

Mie - jeg har seriøst også overvejet at melde mig ud - det er ikke andet end et gavebytning, hvis man ikke har penge til dem er det da slet ikke sjovt smiley

Pia - ja, vi har også lige haft en kat til dyrlæge i Århus ved en øjnspecalist ! Det var heller ikke helt billig smiley Der er en opsparing rar at have smiley

• #20   21. sep 2010 Bertil - puha - sådan et sind ville jeg også gerne have smiley

Helene - jep, hold da op du har hele USA - hvad mere forklanger du smiley

Reiki - får jeres store børn intet ?

Gud ja dyerne har vi aftalt at udskifte kurve - tæpper osv. For legetøj har de i stakkevis smiley

• #21   21. sep 2010 Hi hi...min niece og jeg var de 'store' børn og nu er vi voksne og jeg har ingen børn plus der er ingen børn i nærmeste familie

• #22   21. sep 2010 hehe... skal også kunnehave det med hjem ikk?? hehe... har alllerede overvægt, og en kuffert mere med hjem end da jeg kom.. hehe.. og lige nu har jeg nok i at skulle finde hvad de skal have med hjem, og så vil jeg lige se vores situation an når jeg kommer hjem, og så tager jeg den derfra.. smiley

• #23   21. sep 2010 Reiki - haha - Sorry smiley

helene - nååe det med din søster ? smiley

• #24   21. sep 2010 Ja jeg er faktisk også så småt begyndt smiley Jeg har allerede bestemt at de børn jeg passer skal have et gavekort til biografen, og så er jeg begyndt at overveje hvad min storebror skal have smiley

• #25   21. sep 2010 Line - det er super dejligt at være i god tid smiley

Valhalla - Du er skisme også i god tid smiley Det er super lækkert ikke ?

• #26   21. sep 2010 Valhalla - DET glæder jeg mig også til i år smiley

Plejer selv at være færdig i november - men sidste år kom vi for sent igang så vi stressede rundt i december - DET gør jeg aldrig igen smiley

• #28   21. sep 2010 Pia - hvad med et aabenraa shopping gavekort ? Eller sønderbog shopping ( hvis i har det )

Det får svigerfar og min bror smiley

Kommentér på:
Julegaver :-)

Annonce