Lorry i aften {{forumTopicSubject}}
Min mor kommer i Lorry i aften, i fredags blev min onkel jo akut indlagt men da hans kammerat ringer efter 112 2 gange bliver han begge gange viderstillet til en vagtlæge for de kunne jo ikke gøre noget, selvom han siger til dem at han er ved at dø... Så nu er vi gået til Lorry med det, for min onkel kunne være død hvis det ikke var fordi hans kammerat havde fået ham ind i bilen og kørt hvad han kunne til sygehuset med ham, vi ved dog stadig ikke om han overlever, han fik en kæmpe hjerteoperation natten mellem fredag og lørdag og har ligget i koma siden, i dag prøvede de så at vække ham men han gik i kramper og trak ikke vejret selv så nu skal han ct scannes for at se om han er blevet hjerneskadet under operationen, samtidig har de opdaget at alle de store blodåre i kroppen er ligesom en lynlås, hvis de rør dem flækker de, så selv hvis han kommer igennem det her, så vil han ikke blive en gammel mand og vil gå med viden om at han kan ligge sig ned og ricikere aldrig at vågne igen, men lægerne har sagt at vi inden for de nærmeste dage skal have min mormor og hans datter derud, for det var vigtigt at de så ham nu og ikke når han var død, så det tegner bare ikke godt
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.264
Varme tanker til jer og de bedste ønsker for din onkels helbred.
okt 2007
Følger: 18 Følgere: 7 Hunde: 5 Emner: 138 Svar: 4.010
Håber det bedste for din onkel.
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
Men nej Mie, det tegner ikke godt for ham, jeg tager min mormor med derind i morgen og så kommer hans datter i slutningen af ugen torsdag eller fredag, hun bor nemlig jylland.
sep 2008
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 8 Svar: 130
Håber at din onkel vågner op igen. !
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.349
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
nov 2007
Følger: 33 Følgere: 46 Hunde: 3 Emner: 182 Svar: 2.662
Lorry i aften