{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

At vente på vejret...! {{forumTopicSubject}}

Iiih altså, jeg er ved at få fnidder af al den sne og fygning lige nu. Jeg (og resten af familien) har ventet i evigheder på at blive klar til at modtage vores lille hundehvalp som skulle komme hjem i dag. Vi er så luxus prægede at vores opdrætter har tilbudt at komme hjem til os med Bellis. Vores bil afgik ved døden i efteråret, og turen er streng med taxa og bus, lige i forbindelse med at man skal flytte hjemmefra som lille hvalp.

Jeg har ventet sååå længe på at blive klar, da min sclerose har være ude at markere sin tilstedeværelse de sidste par uger. Jeg har ventet og ventet og ventet og snakket en masse tålmodighed til mig selv og et fedt hjælper det. Jeg er simpelthen så spændt som en fjeder i en ny springmadras og kan slet ikke vente mere.

Nu er problemet så at det fyger så meget at transporten er svær selvom det kun er 20 km. Der bliver jo ikke ligefrem ryddet ofte på små veje og derfor hænger det hele på om det holder op så vi endelig kan få vores langt ventede hvalp hjem.. Der er jo bestemt ingen af os der har interesse i at nogen skal sætte liv og lemmer på spil, men det gør altså ikke ventetiden nemmere.

Jeg ber til vejrguderne om at de giver bare lidt bedre vejr hen på eftermiddagen. Hvis nogen skulle have den direkte linie og privillegier på vejrfronten så send meeeeget gerne lidt godt vejr i retningen af os smiley

Andre der venter på opklaring eller bare hul i vejret?..

God kold vinterdag til alle derude smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At vente på vejret...!
  • #1   30. nov 2010 Hold da op hvor jeg forstår dig. Kender så godt den utålmodighed man har når man skal have sin længe hventede hvalp hjem.
    Håber vejrguderne er med dig, og den lille vaps flytter ind i dag.
    Held og lykke med den.

• #2   30. nov 2010 Jeg ønsker for dig at Gitte kan forcere vejene, så Bellis kan komme hjem til dig i dag. Kan godt forstå du er bekymret, men der hvor jeg bor ved Hvalsø, var der ingen problemer i morges.

Gitte er simpelthen verdens bedste opdrætter og jeg er 100% sikker på at I bliver superglade for Bellis. Jeg håber din sclerose vil holde sig i baggrunden, så du kan nyde at få hende hjem.

• #3   30. nov 2010 Susanne: Snyyys du må gerne få lidt fra mig vi har rigeligt.. men heldigvis ikke så meget som andre dele i landet..

Brug hjernen.. : Ja det er så svært at vente tak for HoL fra dig..

Gitte:.. Ja jeg xér også bare fingre.. Jeg har set vejrudsigten lover lidt aftagning af vinden ud på eftermiddagen så jeg håber det holder.

Jeg er så taknemmelig for vi er rendt ind i Gitte og alle hendes skønne hunde. Vi har fulgt med på sidelinien her siden foråret så vi er mere end overbeviste om at vi har valgt rette opdrætter. Og sikke en service at få leveret vovsen, det er bestemt noget jeg værdsætter og service ud over alle grænser smiley Min sclerose kan bare fise af i dagens anledning gider ikke snakke med den smiley hehe.. Men jeg har det nu også fint fint så jeg er KLAAAAAR .. hehe

Kommentér på:
At vente på vejret...!

Annonce