{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
646 visninger | Oprettet:

fornærmet hund:) {{forumTopicSubject}}

Bliver jeres vapser også så tøsesure, når der bliver skældt ud?? Balder ville lige gumle i mig, pga. hans tænder, hvor jeg sagde FY! og tog hånden til mig.
Men hvad gør Balder, han går hen til døren af stuen, han vender sig om og kigger på mig med et "dumme mor" blik, så vender han bare snuden frem af igen med oprejst pande, og har ikke set ham siden. tøsesure hanhund;) kunne ikke lade være med at grine;) mon han er så sur, han ikke vil ud og gå om lidt;)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  fornærmet hund:)
  • #1   28. nov 2010 Nej, min hund bliver ikke tøsesur. Men hvis jeg f.eks. har sagt "stop" eller "nej" el.lign, er det MIG der ignorerer hunden, så den forstår at den ikke får positiv kontakt ved den adfærd. Kort efter tager jeg kontakt igen, så den ikke mister tilliden.
    Det din hund gør, er faktisk, at den bliver lidt utryg, fordi du hæver stemmen. det er i hvert fald min opfatelse af det du beskriver.

• #2   28. nov 2010 Åhh ja, min mor hjap mig i går med at rense en byld Gizmo har ved den ene analkirtel, og normalt elsker han min mor, men han nægtede at snakke med hende resten af aften, hver gang hun snakkede til ham fik hun et blik der sagde alt og så vendte han ryggen til hende *LOL*

• #3   28. nov 2010 Den store af vores hunde kan godt brokke sig en del hvis vi smider ham ned af sengen , eller smider ham i kurv smiley Han er en cockerspaniel , så skal skal nok fortælle dig at det der var bare slet ikke okay smiley og så kommer de meget bebrejdende øjne selvfølgelig også smiley

Kommentér på:
fornærmet hund:)

Annonce