{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
736 visninger | Oprettet:

Problemer med indbygget gps {{forumTopicSubject}}

... i Suzuki swift, andre der står med røven i klemme??
Vi fik for et år siden sat ny indbygget gps i bilen da vi kørte galt og den blev smadret. Den nye er der så problemer med da den fryser og kommer med sofware fejl og vi så ikke kan gøre andet end at slukke den helt og forsøge at tænde den igen, dette lykkedes som regel men så fryser den igen og vi kan starte forfra. Bilen er så kommet ud til forhandleren og de har så ringet til kæresten og sagt at den ikke kan laves da den er gået op i limningerne og vi har haft skildt den ad... hvilket vi IKKE har! og at det bliver for egen regning at den bliver lavet, hvis det skal laves. Min kæreste bliver så fustreret at han siger at de så skal pille lortet ud da han jo ikke kan bruge den til noget. Det gør mig mega gal og jeg vælger at tage kampen op med dem da jeg mener at det ikke kan være rigtigt at vi skal betale for det da den jo er dækket af garantien endnu da den jo blev skiftet ud for et år siden og der jo siden det har været problemer med den. Han har givet 10.000 for det skidt og jeg bliver simpelthen så harm hvis det bare er penge der ryger lige ud af vinduet!
Hvad ville i gøre hvis i stod i den situation??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med indbygget gps
  • #1   24. nov 2010 Det skal dog siges at efter vi var kørt galt var der også problemer med fartpiloten der ikke virkede, og der manglede en gummidut bag den ene forlygte som de mente var en forglemmelse.... vi har så fået afvide bagefter af en anden mekaniker at det er en alvorlig forglemmelse og at vi kunne have risikeret at skulle have invisteret i en helt ny forlygte hvis det ikke var blevet opdaget der der kunne have været gået vand i den. Fartpiloten mente de dog ikke dengang at der var noget galt med og det var os der ikke kunne betjene systemet ordenligt selvom det stort set ikke kan gøres forkert. Det tog os en krig og en masse diskussioner med firmaet indtil der sørme kom en anden kunde med samme problem og det viste sig så at det var en printplade der sad løs i pedalen og så kunne de sørme godt få det lavet!

• #2   24. nov 2010 Det er forhandleren der skal bevise at i har pillet ved den, så klø du bare på.

• #3   24. nov 2010 Ja tak mente jeg også... og da kæresten nævnte det med gummidutten blev hun tavs.
    Synes det er frækt når man betaler så meget for det når man kan gå ud og få en udemærket og velfungerende gps til 3000 kr!

• #4   24. nov 2010 Ringede til Suzuki Danmarks afdeling i Køge... de kunne så fortælle mig at lige præcis de problemer jeg beskrev var velkendt og at der var en fejl i den serie og forhandleren hvor bilen er købt burde være velvidende om det! han foreslog så at vi fik afinstalleret GPS'en og fik en med tilsvarende system der selvfølgelig bare ville virke og så var håndholdt... så forklarede jeg ham så at vi havde sagt til dem at de så bare kunne pille skidtet ud og at forhandleren så havde gjort os opmærksom på at vi ikke ville få pengene retur for den og at vi ikke bare ville smide 10.000kr ud af vinduet. han bliver så helt stiller og spørger om vi har givet 10.000 kr for den. Jeg svare så ja og han forklare så at han ikke kan forstå det eftersom at den GPS kun koster 4000 kr.! Han bad om at få forhandlerens navn og navnet på hende jeg havde snakket med og så ville han lige kontakte dem og få en alvorlig snak med dem for det kunne ikke være rigtigt! Så nu går jeg spændt og venter på at han ringer så jeg kan høre hvad der kommer til at ske. Håber firmaet for én over nakken og vi skal ALRIG handle med dem igen efter denne her omgang!

• #5   24. nov 2010 Sådan! Jeg håber dælme i får nogle penge retur der!

• #6   24. nov 2010 Dem fra Suzuki Danmark snakkede med dem og de afmonterer den indbyggede GPS og så får vi en håndholdt GPS til en værdi af 4000 kr og så 6000kr kontant så det hele har flasket sig og Suzuki Danmark beklagede den dårlige service vi havde været udsat for :o)

• #7   24. nov 2010 FEDT!

• #8   24. nov 2010 Ja det hjalp sku at være stædig... da vi kom ud til forhandleren sagde de bare 'nå, det hjalp nok at gå til højere indstandser var?? Godt for jer da!' Haha hun havde så ondt i røven!

• #9   24. nov 2010 Vi havde faktisk en lignende hændelse i dag. Et teleselskab har sendt en reklame til os med et abbonement som vi har, men til en lavere pris. Fedt, tænker vi, den snupper vi. Men da vi ringer dem op, så er det dælme en trykfejl.

Nå, men så diskuterer vi jo frem og tilbage at der ikke står noget om forbehold for trykfejl i annoncen - men det mente de derinde at der var så længe fejlen ikke var sket i ond mening (iflg købeloven), men alligevel har vi fået den gode pris indtil abbonementet udløber (599/md er nu 399/md indtil februar)...

Det kan godt betale sig at være vedholdende (og flink, hvilket jeg tror hjalp meget i vores tilfælde).

• #10   25. nov 2010 Vi var også flinke til at starte med... nu er der bare gået 3 år og vi har haft SÅ mange dårlige oplevelser med dem så nu gad vi bare ikke mere og gik derfor videre til Suzuki Danmark for at komme videre... ellers kunne vi stå derude og diskutere med dem herfra og til juleaften.

Men selvfølgelig skal i have den billige pris når de reklamere med den og der ikke står at de tager forbehold for trykfejl :o)

Kommentér på:
Problemer med indbygget gps

Annonce