{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
744 visninger | Oprettet:

Julefrokost {{forumTopicSubject}}

Ja så skal jeg til julefrokost for første gang med mit "nye" job, glæder mig vildt da jeg de sidste par år har meldt fra på mit gamle job da jeg ikke havde det særlig godt med mine kollegaer. Men nu går jeg helt og glæder mig, sjovt nok har jeg stadig ikke bestemt hvad jeg skal have på i morgen aften.
Andre der skal til julefrokost i morgen?
Nogen ideer til påklædning? Går i meget op i hvad i skal have på?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Julefrokost
  • #1   19. nov 2010 Jeg er lige blevet inviteret til julefrokost med mit arbejde, 16. december. Og kommer da vist til at skulle bekymre mig om hvad jeg skal have på da det er galla... Er nu glad for at jeg har to gallakjoler og 3 cocktail dresses hængende i skabet... Så er det bare med at vælge hvilken en af dem jeg skal have på.... Bliver spændende... Der plejer at kommer imellem 1- og 200 til vores julefrokoster da det er en hotelkæde så det er alle medarbejderne for alle hotellerne i hele kbh og omegn... og der er ca 10 hoteller...

Tror at jeg ville være rimelig bekymret hvis det bare var almindelig julefrokost, da det hverken må være for udfordrende eller for kedeligt...

• #2   20. nov 2010 Jeg skal til julefrokost imorgen også - bare ude ved min søster og svoger og alle de fælles venner ..

Jeg tager enten leggins og nederdel på .. Med en fed sort top til .. Eller et par jeans med den top der .. Og så regner jeg med at lave fletninger , får har købt nogle elestikker med julemænd på .. smiley og så selvfølgelig en nissehue smiley Derude kan de heldigvis godt ta lidt fis og løjer smiley

• #3   20. nov 2010 Uha godt jeg ikke skal til sådan noget fint noget. Har været til oktoberfest og julefrokost for nylig og begge gangene kom jeg i sorte leggings, kort nederdel og en top + en cardigan/strikjakke over (fodtøj: flade, korte snørrestøvler!). Jeg kan ikke lide at være for pyntet til sådan noget, men har også kun et par kjoler og halvlange nederdele, som jeg har haft på gu' ved hvor mange gange de sidste 10 år *GG*.

Imorgen holder min svigerfar fødselsdag, men vi skal bare ud til dem og spise aftensmad, så det er ikke ligefrem fest.

• #4   20. nov 2010 Anne - Ja jeg skal jo helst ikke ligne en dulle, den første gang de ser mig i byen.. hihi
    Plus jeg er den yngste i butikken og de regner vidst alle med at jeg skal drikkes under bordet den første gang. De har nogle rimelige vilde fester hvad jeg kan hører på det hele.

Godt jeg ikke skal til galla jeg er bare ikke god til kjoler og kommer nok ikke rigtig til at gå i dem nogensinde.

• #5   20. nov 2010 Nå men jeg vil under dynen, kigger ind i morgen tideligt. Ha en god aften smiley

• #6   20. nov 2010 mulet: Det vil være genialt smiley

Sanne &.... : Jeg synes du skal tage noget smart på og gerne leggings eller bukser, så du kan tillade dig at falde omkuld i en brandert uden at blotte dig eller ligne en billig trunte *G*

• #7   20. nov 2010 Miemiv - Bukser siger vidst sig selv lige nu, for jeg har fået min dameting i nat og så har jeg det altid bedst i bukser på denne tid.

nok derfor jeg har været syg de sidste par dage, da det er 2 måneder siden sidst. ØV smiley

• #9   20. nov 2010 Oskar - Gid jeg kunne tage sådan noget på og føle mig lækker, mennn jeg er nok mere buksetypen med et par lange støvler og en sød top med en bluse over. Nu har vi heldigvis uniform på jobbet så jeg vil da se en smule anerledes ud.

Aner bare ikke hvad jeg skal gøre med mit hår.hihi

• #11   20. nov 2010 Jo jeg kan det hele men sådan ser jeg jo ud til hverdag, hmm. Tror jeg laver en kombi.
    Jo mange tak. smiley

• #12   20. nov 2010 Nå det blev en kjole i sidste ende. Typisk at ombestemme sig 40 gange. Ha en hyggelig aften alle sammen.

Kommentér på:
Julefrokost

Annonce