7. nov 2005 Følger: 106 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
En chance for at ændre sig? {{forumTopicSubject}}
Jeg sidder og tænker lidt..
Egentlig behøver jeg ikke forsvare mig selv og mit liv over for jer, og dermed oprette denne tråd, men i får den alligevel..
Jeg har det sidste stykke tid (indtil for en uge siden) oprettet en del tråde der omhandlede at jeg har en depression..
Jeg ved godt at jeg har "tudet" en masse, og higet for at få noget "opmærksomhed"...
Jeg fik en del beskeder i pb, og hold op det har hjulpet mig! Jeg har nu indset at det ikke nytter noget bare at sidde med hænderne i skødet og have ondt af sig selv!
Siden jeg "opdagede" dette, er det bare gået fremad..
Jeg er begyndt i terapi, og har fået nogle rigtig gode og fornuftige snakke med Martin (min ven jeg bor sammen med.. IKKE en kæreste).
Men jeg må indrømme at jeg bliver lidt ked af det når jeg så skriver i andre tråde.. Før jeg besluttede mig "at lægge stilen om", fik jeg tudet ørerne fulde om at jeg fastholdt mig selv i at have det dårligt.. Nu hvor jeg føler at alting ser lidt lysere ud, skal jeg hele tiden dunkes i hovedet over "hvordan jeg skrev før"..
Det jeg bare ville sige er at, JA jeg var helt nede, men hold op hvor har jeg fået ændret mit syn på min situation...
(mange syntes sikkert det er en tåbelig tråd, men det må jeg tage med...)
aug 2007
Følger: 13 Følgere: 44 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 206
jul 2007
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 247
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.063
men jeg kan godt forstår folk siger som de gør. du tuder og tuder, og opretter næsten en tråd hver dag om hvor skidt du har det. lige pludselig er alt bare fantastisk og skønt og livet er dejligt.
ja undskyld, men så hurtigt går det bare ikke fremad når man har en depression.
og ærligt er det faktisk lidt træls at se tråde fra den samme person hele tiden om hvordan det går godt eller skidt med dennes liv.
måske du skulle finde en privat gruppe der handler om disse ting og skrive der.,
ja det er altså ikke negativt ment det her, bare lige så du ved det:)
nov 2005
Følger: 106 Følgere: 99 Hunde: 4 Emner: 831 Svar: 4.393
nov 2005
Og nej, alt er selvfølgelig ikke godt.. Men at jeg begynder at kunne se positivt på det hele er vel en go ting?
Men du behøver nu ikke skrive at det ikke var negativt ment.. For det er skam okay at det var det
okt 2005
Følger: 2 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 577
Du har selv blottet dig på HG om dine problemer og ryster på hovedet af at du så dernæst søger trøst i at anskaffe dig et nyt dyr, der lige kan glæde dig i et stykke tid.
Thumbs up, at du får hjælp, men du må osse regne med at vi fæ-hoveder ikke altid kan se det positive i at blotte sig sådan i et offentlig forum og ikke får nogle knops tilbage
Men held og lykke.
nov 2005
Så det var ikke ment som en "kom og ros mig"-tråd..
Og det med dyrene.. Når jeg har overskuddet til at få en kat også.. Og der ikke er nogle udsigter til at vi flytter fra hinanden, så kan jeg ærlig talt ikke se det er et problem
jan 2010
Følger: 47 Følgere: 46 Hunde: 6 Emner: 511 Svar: 4.063
nov 2005
Og nu er det ikke bare et nyt dyr, som lige kan glæde mig lidt.. Vi har nu faktisk ledt efter en kat de sidste 3 måneder.....
nov 2005
Men som nævnt før, så har jeg på intet tidspunkt manglet overskud til mine dyr..
jul 2010
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 24 Svar: 208
Men dejligt at du føler du er ovenpå.. Men som de andre siger kan det hurtigt vende, hvilket jeg selvfølgelig ikk håber..
Har du været ved læge og er i medicinsk behandling?
nov 2005
Helle: Ja, jeg får antidepressiv medicin og går til terapi..
jun 2008
Følger: 106 Følgere: 102 Hunde: 3 Emner: 68 Svar: 1.449
nov 2004
Følger: 62 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 881 Svar: 10.783
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.220
Du skal holde fast i at du selv synes du har det bedre. Det er meget vigtigt at kunne se det positive der sker for en. Lad være med at tænke hvad der kan ske, det kan du ikke bruge til noget.
Skulle der ske noget dumt, så har du måske i de forgange par uger fået øjnene op for hvad du skal gøre for at du kommer videre i din fremgang, end at bruge tid på at tænke, hvad var det der gik galt.
Positive tanker herfra. Det kunne jeg også mange gange gøre brug af. Vi er meget tilbøjelige til at følge det samme mønster. Men når man så mærker at der sker positive forandringer, så er det med at holde fast i det.
feb 2008
Følger: 13 Følgere: 12 Hunde: 3 Emner: 65 Svar: 379
Hun er jo en 'Agner' - og det er så dejligt at hun er begyndt at få det bedre! - og Maria, jeg glæder mig til at møde din nye misser
En chance for at ændre sig?