{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
833 visninger | Oprettet:

Giv dyrene en ny chance {{forumTopicSubject}}

http://www.dyrenesbeskyttelse.dk/giv-dyrene-en-ny-chance

6315 dyr fik nye hjem via Dyrenes Beskyttelse, sidste år ! Det er godt nok imponerende mange dyr. Dyr som måske ellers var endt med at blive aflivet.
Dejligt at se, at det nytter noget at støtte DB smiley Er ikke enig i alt hvad de gør, men de gør i det mindste noget, for at hjælpe nødstedte dyr.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Showersystem 3.000 kr.
  • Rengøring af ventilationsrøret og installation af en ny ventilator, kun 1 stk. (jeg kan købe ventilator, med din anbefaling) 350 kr.
  • Opsætning af 5 lamper 1.320 kr.
  • Need to move ikea wardrobe to new apartment around 200 meters away. 800 kr.
  • Fjerne tapet 2 vægge 1.000 kr.
  • Beskæring af æbletræ 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Giv dyrene en ny chance
  • #2   15. dec 2016 Helt enig ! Ville være bedst, hvis der slet ikke var behov for diverse foreninger, til at beskytte og hjælpe dyr !!
    Specielt på katteområdet er det grumt at se, hvor mange der har brug for et nyt hjem smiley

• #3   15. dec 2016 Jeg har givet et dyr en chance, og jeg gør det gerne igen. Sidste år tog jeg turen til djævleøen for at adoptere et marsvin ved dyreværnet. Han havde siddet der i mange måneder, mit hjerte kunne simpelthen ikke holde til det. Og så manglede jeg en makker til ham, jeg havde i forvejen. Så afsted med mig, op og kigge på en vildbasse, der løb rundt og ikke var vant til at blive nusset. Tror nogen har stjålet den gris fra mig, for i dag har jeg en kælepot, som gerne tager en lur under dynen, napper en, hvis man stopper med at nusse ham.. og sover ofte så tungt i buret, at han ikke gider reagere, hvis jeg prikker til ham. Får ofte et chok. smiley

Gud nej, har da egentlig givet 2 en chance! Han jeg havde i forvejen, Hugo, hentede jeg ved en familie, der ikke gad at have ham mere. Han var også vild.. og er nu alt for tam. Og lidt tyk. smiley

• #5   15. dec 2016 Rotterne: Helt enig ! Jeg kigger ofte på internaternes hjemmesider, men som regel afholder jeg mig fra at kigge på kattene. Der sidder simpelthen så mange, at det ikke er til at holde ud smiley

And: det kender jeg godt ! Har hentet en del marsvin, bl.a 13 stk fra en vildtplejestation (under dyrenes beskyttelse) og har overtaget hunde, katte, høns og kaniner, fra folk som bare ville af med dem smiley

Selvfølgelig kan vi alle komme til at stå i en situation, hvor man bliver tvunget til at omplacere dyr. Men der er godt nok mangler som vælger den løsning smiley

• #6   15. dec 2016 Ann-Mari - ved gnavere er der især mange forældre, der glemmer at tænke sig om, før de anskaffer et kæledyr til ynglet.. med hunde, folk ved ikke hvad de går ind til.. og katte, folk er ligeglade med dem. smiley det er så synd!
    Jeg har en "backup " plan, hvis der skulle gå noget helt galt, så jeg ikke kunne have grisene ved mig i noget tid. Forhåbentlig bliver den plan aldrig nødvendig smiley

Beklager, hvis jeg er generaliserende. Det er ikke for at træde på nogen - men jeg er en anelse træt. smiley

• #7   15. dec 2016 Jeg støtter gerne dyrenes beskyttelse, fordi de gør et godt arbejde og kan skelne mellem dyr der bør reddes og dyr der bør aflives.

Når det så er sagt, kan jeg ikke selv adoptere derfra, da mit hundehold og mine hobbies kræver stamtavle.

• #11   15. dec 2016 Jeg støtter ikke DB. Deres fråds, mafia-metoder og manglende vilje til at hjælpe, når man står med et tilskadekommet eller muligvis tilskadekomment dyr, vil jeg ikke støtte økonomisk.
    Jeg har støtter Dansk Dyreværn Aarhus på forskellig måde

• #13   15. dec 2016 Minion: såvidt jeg husker, skal hundene have stamtavle, for at kunne deltage i slædehundeløb i Polarhundeklubben ?

• #15   15. dec 2016 Tror såmænd godt at hun må have så mange hun vil, uden stamtavle. Tror bare ikke at hun har lyst til at have en slædehund, der ikke kan løbe sammen med de andre slædehunde smiley

Kommentér på:
Giv dyrene en ny chance

Annonce