{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
549 visninger | Oprettet:

Jeg er da bare så gal!! {{forumTopicSubject}}

jeg har aftenarbejde. og har haft en god aften med skønne kollegaer! så kommer jeg hjem nu her kl 00:30. parkere bilen, og gå hen for at låse op. så lige pludselig råber overboen ned "kan vi ikke snart få noget nattero dit fede læs" og jeg står fuldstændig lost. hvad skete der der? nåede ikke at svare før han havde lukket. ja vores bil larmer lidt mere end en ny bil, men giv den da en chance en næsten 20 år gammel bil, er altså ikke stille som en ninja. men synes da heller ikke den larmer så meget, som andre biler kan. og den larmer da slet ikke, når jeg ikke giver gas, og det gør jeg ikke på vej ned i en nedkørsel. og han skal vel heller ikke blande sig i hvor meget vores bil larmer? hvis det over hovedet er den han mener. det kan jo også være fordi jeg ruskede med nøglerne for at finde den rigtige. eller fordi jeg kom til at sige hej til min hund, inden jeg havde lukket døren? en ting er sikkert, jeg er godt gal nu. hallo jeg har aftenarbejde, skal jeg simpelthen skifte job for at gør ham glad eller skifte bil? næææ nej, har bare lyst til at være en dum heks og tage udstødningen af så den rigtig kan høres. og Hallo en 55 årig mand, burde ikke opføre sig sådan og råbe skældsord efter mig. han kan snakke pænt kan han. nu kan jeg bare ikke finde ud af hvad jeg gør, for min udlejer er en 75 årig gammel dyrlæge (som faktisk stadig arbejder vildt hehe sidespring) men ved at han bare vil sige jeg skal ignore det. men nej, han skal sgu vide, hvorfor jeg kommer hjem der. og han skal sgu heller ikke bestemme hvornår jeg kommer sent hjem!! så skal jeg stille mig op til ham imorgen eller skrive et brev. eller bare acceptere min udlejer siger "ignore det" puha der fik jeg det hele ud;) skøønt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jeg er da bare så gal!!
  • #1   20. okt 2010 Syntes du skal gå op til overboen ligeså stille og tage en lille snak med ham hva det er han mente du larmede med. ville jeg have gjort.. og forklar du har aftenarbejde og alt sådan noget..

• #2   20. okt 2010 Sure stodder , ja jeg havde da også bare larmt endu mere hehe

• #3   20. okt 2010 det er jo nok ikke lige i en lejlidhed han skal bo hvis han ikke kan tåle at der kommer e bil eller at der er en der åbner en dør, så det er hvis bare ham der har et problem.

• #4   20. okt 2010 vi bor i et hus. som vi har lejet af dyrelægen. så han har delt det op i stue lejlighed og kælderlejlighed. men ja. kan han ikke tåle lidt larm. må han pakke sine ting og flytte laaangt ud på landet for sig selv, hvor kun kragerne vender!!! godt jeg skal ud og kigge på 2 huse dag;) håber bankmanden giver mig lov. hehe

• #5   20. okt 2010 jamen tør ikke gå derop haha;)

• #6   20. okt 2010 Jeg kan godt love dig for at INGEN ville slippe ustraffet hvis de kaldte mig "dit fede læs"!!!

Jeg var trampet direkte op og havde sat min finger fast på dørklokken indtil han åbnede døren og så havde jeg fortalt ham en ting eller to!

Men hvis du er den stille type og ikke er så go til konfrontationer - så havde jeg nok taget min mand/kæreste/veninde/ven under armen, var gået derop og havde fortalt ham på en pæn og ordentlig måde at jeg er ked af du synes jeg larmer - jeg forsøger at være så stille som muligt og tage hensyn. MEN at jeg under ingen omstændigheder fremover vil finde mig i at han kalder mig øgenavne - det er for barnligt - vi må da kunne tale sammen - og i den dur.........

:o)

Held og lykke - og lad os endelig høre hvis du gør noget ved sagen :o)

• #7   20. okt 2010 er det barnligt at skrive et brev? er egentlig ikke rigtig den stille type. men konflikter hader jeg. men synes alligevel, han skal have noget af vide;) ellers må jeg jo gå derop hehe. det med det fede læs tager jeg ikke så tungt. hallo har tabt mig 27 kg. og er nu på en BMI på 21. så jeg er da ikke tyk mere. jeg er blevet normal hehe;) men under alle omstændigheder, som du også siger rotterne skal han ikke kalde mig det om jeg så ikke havde tabt mig eller ej. det er egentlig også bare det at han råber skældsord der pisser mig af. om det så var kælling, luder osv.
    hallo manden er 55 år. så bliv dog voksen mand!!!!

• #8   20. okt 2010 og helt ærlig. han har en lille hund, der gør bare der kommer en bil forbi. og sjovt nok gør der jo så det tit. men det siger jeg ikke noget til. tænker lidt at han selv må opdrage på sin hund. men det kunne da være han så skulle det have af vide nu;)

Kommentér på:
Jeg er da bare så gal!!

Annonce