Jeg er da bare så gal!! {{forumTopicSubject}}
jeg har aftenarbejde. og har haft en god aften med skønne kollegaer! så kommer jeg hjem nu her kl 00:30. parkere bilen, og gå hen for at låse op. så lige pludselig råber overboen ned "kan vi ikke snart få noget nattero dit fede læs" og jeg står fuldstændig lost. hvad skete der der? nåede ikke at svare før han havde lukket. ja vores bil larmer lidt mere end en ny bil, men giv den da en chance en næsten 20 år gammel bil, er altså ikke stille som en ninja. men synes da heller ikke den larmer så meget, som andre biler kan. og den larmer da slet ikke, når jeg ikke giver gas, og det gør jeg ikke på vej ned i en nedkørsel. og han skal vel heller ikke blande sig i hvor meget vores bil larmer? hvis det over hovedet er den han mener. det kan jo også være fordi jeg ruskede med nøglerne for at finde den rigtige. eller fordi jeg kom til at sige hej til min hund, inden jeg havde lukket døren? en ting er sikkert, jeg er godt gal nu. hallo jeg har aftenarbejde, skal jeg simpelthen skifte job for at gør ham glad eller skifte bil? næææ nej, har bare lyst til at være en dum heks og tage udstødningen af så den rigtig kan høres. og Hallo en 55 årig mand, burde ikke opføre sig sådan og råbe skældsord efter mig. han kan snakke pænt kan han. nu kan jeg bare ikke finde ud af hvad jeg gør, for min udlejer er en 75 årig gammel dyrlæge (som faktisk stadig arbejder vildt hehe sidespring) men ved at han bare vil sige jeg skal ignore det. men nej, han skal sgu vide, hvorfor jeg kommer hjem der. og han skal sgu heller ikke bestemme hvornår jeg kommer sent hjem!! så skal jeg stille mig op til ham imorgen eller skrive et brev. eller bare acceptere min udlejer siger "ignore det" puha der fik jeg det hele ud;) skøønt
nov 2009
Følger: 16 Følgere: 16 Hunde: 1 Emner: 19 Svar: 93
jul 2010
Følger: 10 Følgere: 10 Hunde: 4 Emner: 41 Svar: 613
dec 2007
Følger: 2 Følgere: 1 Hunde: 1 Svar: 26
jul 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Hunde: 1 Emner: 189 Svar: 545
jul 2009
nov 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Hunde: 1 Emner: 71 Svar: 1.493
Jeg var trampet direkte op og havde sat min finger fast på dørklokken indtil han åbnede døren og så havde jeg fortalt ham en ting eller to!
Men hvis du er den stille type og ikke er så go til konfrontationer - så havde jeg nok taget min mand/kæreste/veninde/ven under armen, var gået derop og havde fortalt ham på en pæn og ordentlig måde at jeg er ked af du synes jeg larmer - jeg forsøger at være så stille som muligt og tage hensyn. MEN at jeg under ingen omstændigheder fremover vil finde mig i at han kalder mig øgenavne - det er for barnligt - vi må da kunne tale sammen - og i den dur.........
:o)
Held og lykke - og lad os endelig høre hvis du gør noget ved sagen :o)
jul 2009
hallo manden er 55 år. så bliv dog voksen mand!!!!
jul 2009
Jeg er da bare så gal!!