{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.309 visninger | Oprettet:

Jeg er da ånsvag ;) {{forumTopicSubject}}

Har lige haft de sødeste hvalpekøber på besøg og de fortæller de lige har aflivet deres gamle hund. Hun begynder at græde lidt og jeg sidder så og kæmper for ikke at fælde en tåre. Det er mennesker jeg aldrig har set før og kender ikke hunden men kan bare ikke ha når folk fortæller om sådan noget. Selv hvis folk ringer og snakker om det begynder jeg at hyle med. Altså føler mig som en total idiot. Er der andre der har det sådan eller er jeg bare det eneste fjols i verden?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg er da ånsvag ;)
  • #2   19. jun 2013 Nej det har jeg det os svært med. Ser jeg folk der græder så må jeg selv kæmpe for at holde tårene tilbage. Ret skørt når det ikke altid er den tætte familie eller folk man kender specielt godt.

• #3   19. jun 2013 Det kender jeg godt! For ikke længe siden var der en herinde der skrev om sin hund der var blevet aflivet, jeg blev så rørt at det kom en lille tåre!

• #4   19. jun 2013 Jep! Er godt nok blevet temmelig blødsøden med alderen smiley Jeg kan blive så glad og så ked af det på andres vegne smiley

• #5   19. jun 2013 Det er bare aller værst når det handler om hunde. Kan simpelthen ikke tage det. Min mand griner bare af mig og synes jeg er dum. Ja jeg kan jo være ligeglad men hold nu kæft altså, det går lige i hjertet
    Men rart at høre at jeg ikke er den eneste. Er også selv ved at storhyle når de små rejser hjemmefra og har flere sagt til hvalpekøber at når de henter hvalpen så skal afskeden ikke trækkes i lang drag. Det er bare ud af døren når jeg har krammet og kysset færdig.

• #6   19. jun 2013 Jeg kan finde på det samme.

Vælger at forklare det med, at man har en stærkt udviklet empati - og det er positivt! smiley

En anden forklaring kan være at det smitter - ligesom latter, gaben o.s.v. ? smiley

• #7   19. jun 2013 puh jeg tuder også over ingenting når det er sådan noget.

Da jeg skulle ned og se lucky (og hente hvis kemien var der) begyndte datteren at græde. De skulle af med ham fordi hun havde fået allergi. Og jeg sad virkelig og var ved at sætte mig til at tude, og havde slet ikke lyst til at tage lucky med, for følte virkelig jeg tog ham fra hende.
    Men kemien var der, både med lucky, familien og opdrætteren, så vi fik ham jo med hjem.
    Men det var ikke lige sådan jeg havde forestillet mig det ville være når jeg skulle hente hvalp.

• #8   19. jun 2013 Kender det godt, det er ligesom den side med videoer fra hope for paws, der vræler jeg også altid....

• #9   19. jun 2013 Åh ja, hvis det omhandler dyr er jeg helt færdig på forhånd. Pyha smiley

• #10   19. jun 2013 Kender det alt for godt..

Alle de tråde om hunden Petri.. Puuha der kæmpede jeg virkelig for at holde tårerne tilbage.. Men da tråden om at den kære lille vaps havde fået fred kom.. Der sad min mor og jeg og stor tudede..

Kan slet ikke have sådan noget.. smiley

• #11   19. jun 2013 dere er ikke den eneste ... spesielt dyr . hvis nogen skriver her inde og spesielt hvis de fortæller deres historie , så kommer tårene...

Jeg ved selv at hvis min tæve får revet det andre korsbånd over så skal hun have fred , da det var en stor påkjenning både på min tæve og mig , men lang hård genoptræning og tårer og skyldfølelse da jeg så hun hadde smærter og kunne ønske smærtestillende kunne virke hurtigere. så ja vi nyder hver dag smiley hun bliver 8 år i august smiley Men jeg ved at det bedste vil være at få fred når hun har nåed den alder og hun ælsker at bruge sin krop...

• #12   19. jun 2013 Jeg græder også ufattelig let - forleden dag tudede jeg om kap med en baby, fordi hun bare lød SÅ ulykkelig og det var ikke til at bære. Men pludselig fik hun øje på min hvalp, og fik et kæmpe grineflip, men jeg tudede videre, og besluttede at det nok var på tide at jeg skulle hjem.

• #13   20. jun 2013 Haha hvor er du sød smiley
    Nej du er bestemt ikke den eneste!

Som Carina, så stor tudede jeg også over trådene om Petri..!

Og dengang med Berthild..

Det sker tit at jeg får tåre i øjnene over en tråd herinde!

• #14   20. jun 2013 Nej du er absolut ikke den eneste og synes kun det er et tegn på empati smiley

• #15   20. jun 2013 da jeg hentede verner i kennelen for 5 år siden.

Havde jeg rigtig gode godbidder med,til verners sorte mopsemor.Jeg ville sige pænt tak til hende,for den dejlige lille sorte mops,hun havde født..

Men,hun gemte sig,bag en sofa,og var slet ikke "fremkommelig".

Johnna(kennel mor) fortalte,at det gjorde mopsemoderen,hver gang en af hendes hvalpe blev afhentet.Og,så var Verners søskende,det sidste kuld hvalpe fra moderen,hun skulle "pensioneres".

Men,da fældede jeg også en tåre.Kunne da godt forstå "mopsemor",der havde givet mad,opdraget,slikket og passet sin unge,nu pludselig,var den væk.Jo,jeg fældede nok en del tåre,og forstod mopsemor..

Kommentér på:
Jeg er da ånsvag ;)

Annonce