{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
481 visninger | Oprettet:

jeg er sku ret stolt {{forumTopicSubject}}

Jeg er bare så stolt. Nicki overrasker mig bare gang på gang, tror han skulle ha' været service hund. Tænk engang, jeg kan ligge inde i min seng, printer et stykke papir ud inde i vores kontor ( via min bærbare computer ) og bede ham hente papiret inde i printeren. og vupti, han løber afsted, og kommer glad ind med papiret til mig, er han ikke bare fantastisk? jeg elsker bare den hund over alt på jorden :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  jeg er sku ret stolt
  • #1   4. maj 2006 Ihhh sikke en "service" vovse smiley Dejligt med alle de glæder han giver dig smiley

  • #2   4. maj 2006 Okay.. Det tricks kunne jeg godt lige bruge.. Måske ikke for at hente papiret, men alt mulig andet.. Hvordan har du lært ham det??

  • #3   4. maj 2006 Stinne N: Jeg kan faktisk ikke helt huske det præcis, men jeg kunne forstille mig at det har været noget med at jeg har belønnet ham hver gang har har sluppet ting, selv hans legetøj, vi har lavet byttehandel, han aflevere og får tilgengæld en guf. jeg har opmundret ham til at samle ting op og aflevere dem til mig, og han elsker når han må lave noget. Han samler tit selv ting op selvom jeg ikke har bedt ham om det, og aflevere det til mig. Når han gør det får han ikke altid nogen guf, for han skal ikke tro han slev skal bestemme hvornår han vil ha' en guf :o)

  • #4   4. maj 2006 Lene: han hjælper mig også med at tømme tørretumpleren nogen gange, han hiver tingene ud og aflever til mig. desuden skal jeg bare peje på noget og sige "tag det så" så samler han det op :o) han er så dygtig

  • #5   4. maj 2006 Det lyder bare rigtig dejligt.. Fedt, at have en hund, der hjælpe med husholdningen, når nu kæresten ikke gør.. Det vil jeg i hvert fald prøve at arbejde lidt på..

  • #6   4. maj 2006 Bolette, jeg syntes du skulle sende ham hjem til mig. Han kunne sikkert lære Agge og Geister et og andet !
    Helst med støvsugeren !

    Ret godt gået med din lille dreng ! *ss*


  • #7   4. maj 2006 Lene: ja, kald mig bare forkælet, jeg ved godt jeg er det, men jeg har faktisk min mor der kommer og gør rent hos os en gang om ugen, så det behøver han ikke kunne :o)

Kommentér på:
jeg er sku ret stolt

Annonce