{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Tattoo - hjælp {{forumTopicSubject}}

Jeg har besluttet mig for at jeg som den første tatovering vil have skrevet min brors navn. Jeg er bare i tvivl om, hvorvidt der skal stå hans navn "Mads" eller hans intintaler som lyder "MCSL" .. Jeg synes personligt hans intintaler ville være fedest at have stående, da det ikke er så åbenlyst hvad der så står. Men problemet er hvis han så går hen og skrifter efternavn?

Link: http://images.hundegalleri.dk/uploads_alb_large_wm/932266_l.jpg

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tattoo - hjælp
  • #1   4. sep 2010 Navne ville jeg aldrig få tattoveret...... Netop fordi de kan ændre dem eller i forhold til kærester så kan man gå fra hinanden

Hvis du virkelig bare er helt hooked på at det skal være noget omkring din bror (det ku jo os være et symbol, en bil hvis han kan lide det, eller noget)
    Men ellers ville jeg vælge hans fødselsdato... den ændre sig hvertfald aldrig...

• #2   4. sep 2010 Jeg synes hverken MADS eller hans initialer er særligt pænt. Jeg ville, som Camilla skriver, få lavet noget som symboliserer ham i stedet (en klassiker er jo en stjerne)

• #3   4. sep 2010 Overvej os lige hvordan det vil se ud når du engang kommer gående med din kæreste i hånden ned gennem byen og du har tattoveret MADS på overarmen :S hehehe Ej det holder sku ikke smiley

• #4   4. sep 2010 Og endnu et sidespring..... Var det ikke dig der engang lavede en tråd med at du gerne ville være model??
    Hos topmodeller er tattos altså et no go.. Det kan forhindre dig i at få en opgave hvis du har en tush.. så det er også noget du skal overveje...

• #5   4. sep 2010 Sys helt klart at hans intintaler er fedest smiley

Camilla aka pylremor : Nok er det ikke helt det samme, men altså jeg har da min søn's navn tusset på anklen ( ALEX ) jeg er da sådan set pænt ligeglad med hvad andre folk tror når jeg kommer gående med min kæreste, og der står alex på mit ben , og min kæreste hedder claus, det vigtigste er vel at man selv ved hvad det står for ?

• #8   4. sep 2010 Synes os at hans initialer er fedest, har det os med mine søskende smiley

• #9   4. sep 2010 Hvad med bare et M?
    Eller som der nævnes - en fødselsdags dato?

Han vil nok altid hedde Mads (Med mindre han render til en numerolog ???)
    Og han vil da ii hvert fald altid have fødselsdag samme dag...

• #10   4. sep 2010 synes det mega fedt at få skrevet sine søskendes navne smiley
    jeg selv skla have en tatoo , hvor der skal stå "my family, my hero" også nedenunder skal der stå min far og mor og søsters navn smiley

Kommentér på:
Tattoo - hjælp

Annonce