690 visninger
|
Oprettet:
HJÆLP tattoo {{forumTopicSubject}}
heey alle sammen skal ha mig en ny tatto menleder efter et billigt men godt sted .
det skal være i vordingborg,nykøbing eller næstved.
håber i kan hjælpe.
ps. vis i hved hvor meget det koster ca. må i også godt sige det
dec 2008
Følger: 7 Følgere: 6 Hunde: 2 Emner: 2 Svar: 119
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 129
jul 2008
Følger: 23 Følgere: 22 Emner: 179 Svar: 624
aug 2007
Følger: 80 Følgere: 106 Hunde: 4 Emner: 480 Svar: 3.848
Tro mig. Jeg har prøvet det, og i sidste ende bliver det blot dyrere, fordi man så vil have den tegnet om, så en tatovering til 700 kr som skal tegnes om til ca. 1200 har i alt kostet 1900 kr.. Surt bare fordi man ikke har fået det gjort odentlig første gang..
dec 2008
jeg kender selv nogle venner der har fået en tus samme sted og samme dag, den ene blev perfekt den anden blev så grim at det ikke kan beskrives, den er skæv, hænger ikke sammen, blev tusset for dybt ja jeg kunne blive ved. så derfor tænk virkelig meget over det for din egen skyld.
sep 2009
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 22 Svar: 129
jun 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Hunde: 1 Emner: 50 Svar: 408
Held og lykke med det:)
dec 2008
må lige sige at jeg har kigget på din tus, går ud fra det er dragen og ja den er pæn men jeg ville ikke være tilfreds, fordi den har altså sine skønheds fejl som min tattovør aldrig ville lave, det er ikke for at være ond eller noget kun for at hjælpe dig, en dag får du måske den perfekte tattoo og ser der de små fejl som nogle gør også begynder du måske at fortryde. da jeg fik min første vidste jeg heller ikke hvordan en flot tattoo så ud, jeg var bare heldig for efterfølgende så jeg hvor grimt det faktisk kunne se ud, med skæve streger, en der var for dybt tusset og en tus der ikke hængte sammen. så derfor er det en god ide at betale det det koster. så håber du tænker dig om en ekstra gang nu.
foresten så kan jeg sagtens vise dig på billede, hvad jeg mener er skønheds fejl på din, så du kan se hvad jeg mener. bare send pb hvis det er.
HJÆLP tattoo