{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
840 visninger | Oprettet:

Muligvis snydt af 3??? (langt) {{forumTopicSubject}}

Jeg skiftede bank i januar 2009, samtidig fik jeg tilmeldt alle mine regninger til PBS. Jeg fik dog stadig tilsendt regninger fra 3 mobil, og tænkte så, at jeg måtte ha glemt at tilmelde den til PBS også. Jeg ringer så til 3 hvor de fortæller mig, at der kan gå noget tid inden det køre optimalt. Så jeg betaler mine regninger manuelt og glemmer alt om PBS indtil januar i år. Jeg forsøger selv ,at tilmelde den på PBS på netbank, men den skriver at det ikke er muligt. Jeg går så ind i en 3 butik og ekspidienten får mine konto oplysninger, så han kan tilmelde den til PBS. Men jeg får stadig regningerne tilsendt, så jeg tror jo selvfølgelig det er banken det er galt med. Jeg går ned i min bank i dag for at snakke med dem. Bankmanden prøver først på, at tilmelde den hvorefter den skriver det samme som på min netbank. Han går så ind og undersøger det og finder ud af, at den heletiden har været tilmedlt PBS. Det vil sige siden januar 2009, men 3 har bare ikke opkrevet pengene på PBS'en men sendt regningerne til mig og opkrævet et frakturegebyr på 35 kr pr regning ( i alt 700kr siden januar 2009).

Jeg ringer så (på bankmandens opfordring) til 3 og klager til dem. Da jeg jo 2 gange har kontaktet dem for, at komme til at betale over PBS. Hvilket jo ikke burde ha' været nødvendig, da den har været tilmeldt hele tiden.

Damen/pigen fra 3 siger, at det kan hun ikke gøre noget ved, andent end at trække de 35kr's gebyr tilbage på den næste regning.
Jeg mener jo, at 3 har "snydt" mig for de gebyrs penge, da fejlen jo er fra deres side, i og med at de ikke har trukket beløbene fra PBS, på trods af, at jeg renfaktisk har henvendt mig til dem???

Jeg overlever nok uden de sidste 665kr, men synes bare det er princippet i det. Hvad siger i??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Muligvis snydt af 3??? (langt)
  • #1   26. aug 2010 Ps. Jeg har været kunde ved 3 i snart 4 år og har altid betalt mine regninger til tiden.

• #2   26. aug 2010 Jeg har præcist det samme med telenor.
    Altså har tilmeldt den pbs men den kommer stadig som regning med gebyr.. Har bare været for doven til at gøre noget ved det, men vil jeg nu smiley

Synes da det er træls.

• #3   26. aug 2010 Hmmm jeg har oplevet dette, da jeg sad i kundeservice (ved sonofon og call me) og vi krediterede da altid beløbet. Jeg ville skrive en skriftlig klage til dem. Dem med de skriftlige klager har som regel større råderet end kundeservice smiley

• #4   26. aug 2010 Send en mail til dem, så har du deres svar på skrift. Få evt nogle papire fra banken så du kan bevise den har været tilmeldt hele tiden og du derfor skal have alle penge for gebyr tilbage.
    Har selv haft 3 i flere år, havde et problem med en regning, de påstod jeg havde været i udlandet og ringet plus sms'et en del, men ringede til dem og sagde at jeg nemt kunne bevise jeg pænt opholdte mig i dk, havde nemlig brugt nogle dage på sygehuset i den tid, fik penge fratrukket på den efterfølgende regning uden problemer.

• #5   26. aug 2010 R O L L O .: Jeg har ikke beatlt dobbelt, men har unødigt betalt 35,- i gebyr pr regning siden januar 2009.

Jeg vil prøve, at formulere en mail til dem. Jeg har papir på fra banken, at den har været tilmeldt PBS siden januar 2009.

Kommentér på:
Muligvis snydt af 3??? (langt)

Annonce