{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
822 visninger | Oprettet:

Ganske ulykkelig.! ikke hund {{forumTopicSubject}}

sagen er den jeg har nogle modermærker, jeg gerne vil have fjernet!
ringet i mandags til lægen. og fik først en tid efter weekenden på mandag!
nu har jeg næsten ikke sovet siden går hele tiden og bekrymre ig, tuder og er ved og blive helt hyrsterisk, fordi jeg er i kommet i tvivl om de har forandret sig!
og nu bliver det en afsendig lang weekend hvor jeg kommer til og drive dem jeg holder allermest af til sindsygens rand. ved og spørge dem om de er vokset!

og der er sikkert ingen mulighed for jeg kan nå og få en tid inden weekenden!
havde lige brug for at komme ud med det!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Ganske ulykkelig.! ikke hund
  • #2   26. aug 2010 mine har forandret sig,og jeg har fået flere...et har kløet og et har fået et hår(klamt!) i sig...men der var slet ingenting i dem smiley så var du ganske rolig...
    Der er nødvendigvis ikke noget i vejen fordi de ændre sig lidt smiley

• #3   26. aug 2010 Tror du har større problemer, end lige et par modersmærker..... Overvejet en psykolog?

• #4   26. aug 2010 slet ikke noget i dem*
    skulle der stå smiley

• #5   26. aug 2010 henrik Åh nej det har jeg godt nok ikke! det hele er først startet da jeg ringet til lægen! og ok måske har jeg overdrevet lidt! men nervøs kan jeg nok ikke komme uden om jeg er!

Lena R ok det er lidt betrykkende og vide! blev du sendt vidre til en hudlæge?

• #6   26. aug 2010 Henrik: Det var da en mærkelig kommentar..

TS: Jeg tror ikke der sker noget ved at der går et par dage ekstra inden de bliver tilset og nej, jeg tror heller ikke du får rykket din tid, selvom du er bange.

Men der er for det meste tydelige forandringer i modermærkerne(skønhedspletterne hvis der er noget i vejen med dem og dette behøver ikke en gang at være ondartet.

Bare slap helt af og prøv at lade være med at tænker alt for meget over det.

• #7   26. aug 2010 Border - Det er det som virker meget mærkeligt... du bestiller en tid for at få dem fjernet.. uden tanke på cancer... og bagefter panikker du, fordi du måske kan have hudkræft? hvad så hvis ikke du havde bestilt tiden? så havde du ikke haft tanken.... virker lidt.. mærkeligt....
    Men altså... modersmærker vokser... sådan er det... det de bare ikke må er at få uskarpe kanter og former.. de skal være runde/ovale i det. Og have en alm skønhedsplet farve.. så længe det er sådan er der intet... Bliv først nervøs hvis de bliver 4kantede og røde.... smiley

• #8   26. aug 2010 Ja jeg blev sendt til hudlægen...og han kiggede med sådan en lup ting men der var absolut intet... heller ikke i det største og mørkeste...
    jeg får stadig nye små pletter rundt omkring smiley
    Foresten sagde han at det at der var et hår i mit ene mærke var et sundhedstegn smiley

• #9   26. aug 2010 Henrik altså..*GG*

Border - prøv at tænk positivt... du har bestilt tid nu, og du kan ikke gøre andet.

• #10   26. aug 2010 Ro på.. jeg blev opereret for modermærkekræft sidste år af 2 omgange- MEN fra jeg helt uvidende fik taget en biopsi til jeg egentlig fik et svar gik der 2 UGER - men tilgengæld derefter gik det så også meget stærkt med at få det hele fjernet....så ro på, det skal nok gå det hele uanset hvad smiley

• #11   26. aug 2010 Jeg har fået fjernet et, men der var ikke noget i det... Jeg gik en hel sommer med det efter jeg opdagede det havde forandret sig. Hvis det først er begyndt at genere dig efter du har kontaktet lægen, så er det nok bare din nervøsitet der gør at det virker anderledes smiley

• #12   26. aug 2010
    Malignt Melanom er en ganske farlig sygdom, og man skal tage den meget alvorlig. Jo før man kommer afsted til lægen jo større er chancen for helbredelse. Det er en meget aggressiv form for kræft.

Men som de andre siger - Ro på! Du har bestilt tid og det er kun et par ekstra dage du skal vente.

Det er faktisk de 14 dage hvor du venter på svar, der kommer til at trække tænder ud hvis du er bange....

Det er et helvede at gå og vente på svar uanset hvad man bliver undersøgt for.

Men som regel kan lægen sige med det samme om der er noget at være nervøs for eller ej. De har et trænet øje... smiley

• #13   26. aug 2010 Som KN siger - så er det de 2 ugers ventetid efter biopsi der er de værste- hvis lægen gir dig den mindste mistanke om at den måske ikk er så god... Jeg kunne godt se på den hudlæge jeg kom til at han var MEGET glad for at jeg var kommet- og da de 2 uger var gået og jeg kom tilbage og skulle have svar- havde han allerede bestilt tid til mig på rigshospitalet til den første operation smiley de er meget dygtige nu om dage og tager det meget alvorligt smiley Men lad være med at bekymre dig for meget - jeg kan fortælle dig så meget så at jeg er blevet opereret for 1 2 gange- hvor de har fjernet 10 cm i længden og 4-5 cm i dybden - og "mere" var der ikk i det- selvom det selvfølgelig ikke var spor sjovtr mens det stod på - og så skal jeg gå til kontrol i de næste 5 år... MEN jeg havde faktisk gået rundt med det her i halvandet år inden jeg gik til lægen- så der kan altså gå længe inden det udvikler sig - så et par dage fra eller til smiley

Kommentér på:
Ganske ulykkelig.! ikke hund

Annonce