{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
844 visninger | Oprettet:

En trist dag at vende tilbage på job {{forumTopicSubject}}

Så var ferien slut, og fint nok for mig. Vejret har ikke været det bedste.

Møder altid først og begynder at læse mails "siden sidst". Opdager at jeg er indkaldt til en række møder i en anden afdeling, som vi arbejde sammen med, og undrer mig over det. Senere læser jeg så at jeg skal assistere halvtids i en periode for en af mine kolleger som er blevet langtidssygemeldt, og tænker what. Hun er jo ikke syg og mine bange anelser bliver også bekræftet da chefen møder. Hendes mand er blevet alvorligt syg og det er ikke sikkert han klarer det. Puha, det slog godt nok benene under mig. Har ikke set hende i 5 uger, da hun var gået på ferie før mig.

Hele dagen har mine tanker gået til hende, for hendes mand er noget ældre og oppe i årene, og jeg håber så inderligt at han klarer den. Men sidder bare tilbage helt tom og ville gerne hjælpe til, men ikke under disse kedelig omstændigheder.

I slutningen af dagen fik jeg så en opmuntring, da mine søde kolleger havde samlet ind til en gave til min mand og jeg i forbindelse med vores sølvbryllup i går. En stor buket blomster, chokolade og overnatning på et hotel både i Danmark og i andre lande. Det synes jeg var sødt gjort, og jeg kvitterede med hjemmebagt chokoladekage.

Håber jeg kan slippe tankerne, så jeg får sovet bare nogenlunde i nat. Men det bliver svært. Skulle lige ud med det, for det er tanker som bare fylder for meget i hovedet.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En trist dag at vende tilbage på job
  • #1   25. aug 2010 håber det bedste for din kollegas mand - jeg har prøvet at stå i din kollegas situation.... heldigvis endte det godt. Jeg er sikker på at det vil varme, hvis du tog kontakt til hende.

• #2   25. aug 2010 Platugler. tak skal du have. Jeg har sendt en SMS til hende, for jeg synes det var lige lidt for tidligt at ringe til hende. Jeg har fortalt hende at jeg tænker på dem og sender positive tanker til dem. Hvis hun svarer, så er det fordi hun har overskud til at tage kontakt.

• #3   25. aug 2010 Ej det er da godt nok trist, håber da det bedste for hendes mand. Sådan noget er ski altid så uretfærdigt, syntes jeg ihvertfald. Kram herfra Gitte...

• #4   25. aug 2010 Det var en god ting ... men husk på, at i hendes situation, så kan det være svært for hende at være den der tager kontakt - det kræver overskud som hun sikkert ikke har. Hvis jeg var hende, ville jeg blive rigtig glad for, at du tog kontakt om et par dage - men det kommer selvfølgelig an på hvordan hun er som person og hvor godt i kender hinanden.
    Hos mig der varmede det rigtig meget, at folk kontaktede mig - også selv om det ikke var nogen jeg var tæt med. specielt at vide at de tænkte på en, som du også har skrevet til hende.

• #5   25. aug 2010 Åhh Gitte.. sikke en trist start på jobbet.. det kan jeg virkelig godt forstå slog benene væk under dig når man kommer tilbage fra ferie og intet aner..
    Og STORT tillykke med sølvbrylluppet smiley

• #6   25. aug 2010 Jeg håber det bedste for din kollega og hendes mand.
    Det er slemt at stå i sådan en situation og det er dejligt at folk tænker på én..... men man har ikke overskud til at tage kontakt til andre . Derfor synes jeg at du skal ringe til hende - hun vil blive rigtig glad for din omsorg. Jeg har været i din kollegas situationog véd, hvor stor betydning det har!

Tillykke med sølvbrylluppet *S*

• #7   26. aug 2010 Æv Gitte. Det var da en trist besked at få smiley

Jeg håber det ender godt for din kollega og hendes mand

Kommentér på:
En trist dag at vende tilbage på job

Annonce