{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.073 visninger | Oprettet:

En trist dag . {{forumTopicSubject}}

Jeg mistede min bror igår smiley Vi var slet ikke klar over at han var så langt ude så det kom som et chok.

Da jeg snakkede med ham for en uge siden, var han indlagt, men det var med hans vand i ben og begyndende podegra, lavt blodtryk.
Intet nyt i det, han tog sådan tur hver eller hver anden måned.
Han ventede på et nyt hjerte.

Men denne gang er hans blodtryk meget lavt, og de kan se at han mister blod men ikke hvor eller hvorfor.

Det viser sig at han har blødende mavesår, men det er opdaget forsent, og hans hjerte må desværre takke af smiley

Hvil i fred kære Jesper smiley

Jeg havde lovet ham at hvis han gik bort skulle jeg nok tage mig af Anton, et nemt løfte at give, for selvfølgelig gik han da ikke bort, herregud han var jo kun 45 år, så selvfølgelig klarede han den.

Så efter vi forlod sygehuset, måtte jeg ned og hente Anton hvor han blev passet.
Da vi kommer til Viemose, og kører ind i skoven, bliver Anton ellevild, det her kender han jo, den bette knægt smiley

Her er Jesper jo helt sikkert, så han stryger ind, og leder efter Jesper... men ak... ingen af de mænd han finder i huset er hans kære Jesper, og han er heller ikke på det værelse de plejede at bo på smiley

Anton er pt lidt disorinteret, han går ok med Dana indtil vidre, bortset fra at hun ikke vil have at han bider hendes legetøj i stykker, så det er der lidt knas over.
Han skal også ned og kastereres inden Dana kommer i løbetid i næste måned.

Alt i alt var det den mest triste dag i år smiley
Og utroligt at far og søn dør inden for 8 mdr, vi begravede jo vores far i marts i år smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  En trist dag .
Kommentér på:
En trist dag .

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce