Mangler råd.. - Iskiasnerven... AV... Mangler råd.. - Iskiasnerven... AV...
igår aftes går jeg i seng som jeg plejer... Men vågner i løbet af natten for at gå på toilet, men da jeg rejser mig op, kan jeg knap nok gå... Det gør simpelthen Så ondt!! - I lænden og ned omknring hoften... Dog kun i venstre side.. går i seng igen, men gjorde stadig vanvittig ondt da jeg stod op... Har en hofte protese i venstre side, så ringede straks til lægen - ku jo være noget var helt galt... For ku ik helt finde ud af hvor smerten præcis kom fra... Nåh, var ved lægen og efter at jeg er blevet undersøgt siger han så at det formenligt er iskiasnerven der driller.. jeg skulle gå hjem igen, holde et par syge dage, se tiden an og kommer igen hvis ik det var gået væk efter 14 dage.... Men.... - DET GØR SINDSYGT ONDT!.... Kan ingenting, kan dårligt nok gå... Er der nogen der har nogen erfaringer ang det?... og ville I ik os kontakte læge igen imorgen tidlig, selvom han sagde 14 dage?....
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.652
Min iskiasnerve driller ofte, har haft gener af det i en del år..
Ignorerer det og forsøger ikke at overbelaste når jeg går og bevæger mig. Og er det slemt tager jeg to iprener.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
okt 2007
Følger: 40 Følgere: 30 Hunde: 3 Emner: 201 Svar: 4.807
Jeg har fået lagt blokader et par gange for at lindre smerten, det er ikke varigt men det gør man lige kan holde det ud i nogle timer.. Så hvis det blir ved med at være slemt så forhør dig hos din læge, om det er en mulighed
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 69 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.865
Det, jeg gør er, at jeg tager en omgang smertestillende. Så lægger jeg mig på en varmepude i en halv times tid, og så udstrækker jeg simpelthen ved hjælp af strækøvelser de muskler, der påvirker nerven.
Det gør naller. Men det letter. Hen over et par dage, så er det som oftest næsten dampet af igen.
Og så bruger jeg en nordpolsmagnet til at få rettet mine skævheder op i kroppen, hvilket også hjælper tl.
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 69 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 47.865
I midten af knæhasen sidder nogle specialpunkter, som smertelindrer lænden.
Du skal stå op og så skal en sidde bagved dig og trykke på disse punkter. Der skal trykkes hårdt - og der skal trykkes så længe, at den smerte presset giver i knæhasen bliver mindre.
dec 2006
Følger: 40 Følgere: 38 Hunde: 2 Emner: 17 Svar: 376
Men så prøvede jeg akkupunktur (Ca. 3 behandlinger), og wupti... nu har den ikke drillet mig længe.
feb 2007
Følger: 36 Følgere: 27 Hunde: 2 Emner: 35 Svar: 1.212
dec 2006
Følger: 8 Følgere: 11 Hunde: 1 Emner: 18 Svar: 2.504
jeg plejer at gå helt i panik nærmest når jeg kan mærke det er på vej... sidst lå jeg i 1½ månede med så mange smerter at det ikke kan beskrives.. tog forskellige smertestillende fra lægen som kun virkede i 2-3 dage af gangen... det tog mig 20 at gå ud på wcet og måtte gå i bad efter hvert besøg, da jeg simpelthen ikke kunne tørre mig selv..
Det værste jeg kan gøre er at blive inaktiv når jeg kan mærke det.. så skal der bare trænes og trænes, det plejer at kunne få det til at forsvinde igen..
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.219
Mangler råd.. - Iskiasnerven... AV...