{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

At arbejde med sig selv- langt! {{forumTopicSubject}}

Jeg er på et punkt i mit liv hvor der bare skal ske noget. I den forbindelse har jeg spekuleret meget over, hvordan man bliver mere "fri". Da jeg var lille var jeg meget genert og turde aldrig sige noget. Det er jeg heldigvis vokset fra og mange vil mene, at jeg snakker meget og glemmer nogen gange at tænke før jeg taler ;o) Dog har jeg stadig en del af mig, som f.eks. gør, at jeg IKKE kan få mig selv til at gå ud på et dansegulv. Tænk hvis jeg ser dum ud og hvad vil de andre tænke? Jeg synes ikke jeg mangler selvtillid som sådan og jeg er normalt heller ikke bekymret over, hvad andre tænker, så det undrer mig meget, at jeg har det sådan i den situation. Jeg kunne godt tænke mig, at få bugt med denne sidste lille ting. Men hvad gør man?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At arbejde med sig selv- langt!
  • #1   15. aug 2010 Er det ikke bare at springe ud idet? altså over tale sig selv til feks at gå på danse gulvet, og så burde det jo blive lettere med tiden smiley men ved det ikke, jeg er desværre lige modsat XD er lige glad med hvad folk tænker bare jeg har det sjovt, og siger hvad jeg mener, og er ikke alle mennesker der mener det er lige fedt, men hvad fanden jeg har det sjovt hehe smiley

  • #2   15. aug 2010 Nu var dansegulvet bare lige et eksempel. Har det ligesådan til zumba *GG* Hvis du vidste hvor mange der har prøvet at lokke mig til det! Men jeg kan bare ikke. Så jeg tænkte der måske var nogen der havde nogen værktøjer man kunne bruge til at blive bedre til sådan noget :o)

  • #3   15. aug 2010 Har desværre ikke nogle "værktøjer", men kan sagtens sætte mig ind i din situation, for har det på mange måder sådan selv (nu snakker vi ikke dansegulv, for der kan jeg godt gå ud og té mig som en idiot:-))

    Jeg føler heller ikke jeg mangler selvtillid, og dybest set ved jeg jo godt at jeg er pisseligeglad med hvad folk tænker... Men så alligevel.

    Jeg er selv i en situation lige nu, hvor der er mange folk, der har en eller anden mening om mit liv, og jeg lader mig påvirke af det - til trods for at jeg inderst inde godt ved jeg er ligeglad.....


  • #4   15. aug 2010 "Jeg føler heller ikke jeg mangler selvtillid, og dybest set ved jeg jo godt at jeg er pisseligeglad med hvad folk tænker... Men så alligevel" -den her kan jeg nikke genkendene til. I dagligdagen giver jeg ikke en fuck for, hvad andre tænker. Men alligevel er der stadig nogen få situationer hvor jeg ligger bånd på mig selv. Som f.eks. zumba og dans. Og jeg hader det, for det ligner mig ikke, men har en eller anden idé om, at det er et levn fra sådan som jeg var som lille. Kan da ikke passe, at man ikke kan gøre noget ved det :o(

  • #5   15. aug 2010 Hvad skulle de egentlig tænke ??
    Kan det ikke være lige meget hvad de tænker!
    Hvad tænker du om de andre ??
    Tænk lige over dette
    Men kan da sige at jeg også har været temmelig genert og troet andre snakkede om mig lige så snart jeg ikke var der osv osv.
    Men er kommet frem til at jeg er som jeg er, mine venner kan lide mig for det, og hvad andre tænker er lige meget...


  • #6   15. aug 2010 Janni *DKK snob* *Chico DKCH, KLBCH *

    Du har jo lavet en komplet beskrivelse på mig :o)))))


  • #7   15. aug 2010 Anne>> Jamen jeg ved det jo godt, det er derfor det er så frustrerende at jeg ikke bare kan være ligeglad :o( Kunne bare så godt tænke mig, at give slip på den del og jeg har da også været til zumba mange gange efterhånden, men den der følelse sidder der stadig.

  • #8   15. aug 2010 Gitte>> Det var da pudsigt :o) Hvordan tackler du det? Hvis jeg må spørge ;o)

  • #9   15. aug 2010 Lader være med at danse :o))))) Og hvis jeg ikke kan slippe er det så sent som muligt og hvor jeg håber på alle de andre er pisse fulde :o))))

    Ej, jeg har bare lært at acceptere, at det er sådan jeg er....


Kommentér på:
At arbejde med sig selv- langt!

Annonce