452 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Underlig følelse.. Underlig følelse..

Ja jeg har sidste dag på mit job i morgen, nu efter 2½ år under uddannelse hos dem og så er det slut. Jeg er jo virkelig kommet ind på livet af mine kollegaere da det er en lille butik.

Det bliver mærkeligt at komme et nyt sted hen (når jeg altså har fundet det rette sted). I dag holdte vi afslutning med kolde og pizza, jeg fik en skøn gave med en masse forskellige ting som de kan huske mig for. Det var lidt morsomt.
Så i morgen har jeg kun 3 ½ time og så er det helt slut. smiley

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler
Slå lyden til
00:00
/
01:14
LIVE

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Her er pukkelhvalen skyllet op

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Træer og buske dækket af silke

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Har Du Været Der - Historien Om Verdens Første Nationalpark!

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Eksisterende skur, isoleres og beklædes indvendigt 12.500 kr.
  • Telefonforklaring på fejl på min vaskemaskine og din mening 205 kr.
  • Montering af opvaskemaskine el (ikke stik) 625 kr.
  • Væg reol & jakke stativ 400 kr.
  • Genbrugsplads 500 kr.
  • Installation af stue stereoanlæg 1.400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Underlig følelse..
  • #1   6. aug 2010 Altid svært med skift men man skal jo videre og nyt er ikke nødvendigvis skidt.

• #2   6. aug 2010 Næhh det er jo ikke dårligt jeg har lært en masse på det job og kommer derfra med en masse viden.

• #3   6. aug 2010 Forstår dig udemærket!
    Jeg er selv færdigudlært her pr. 31.07 efter 2 år det samme sted, og har fået lov til at blive her i august, inden jeg starter på en ny elevuddannelse 01.09.
    Det er også et ''mindre sted'' jeg er og man lærer hinanden at kende på en hel anden måde. De opfatter fx sig selv som mine ekstra mødre smiley Og de har været en stor del af min egen personlige udvikling smiley

Men som du beskriver det, lyder det til at du har haft en god afslutning med dem smiley
    Har du noget nyt job på hånden eller i tankerne?

• #4   6. aug 2010 Nej ikke rigtig, vil gerne arbejde med dyr, men så skal jeg tilbage på skolebænken og det har jeg ikke lyst til. Så det bliver nok en møble eller belysningsbutik. Jeg er i en lampeforretning nu og det er vildt spænende selvom jeg nogen gange mangler følelsen af at give en fuld vejledning da man ikke har set kundens hjem.

Ja det var en super afslutning med de to nye elever og alle de andre.

• #5   6. aug 2010 Kender lidt din situation.. har sidste dag d. 31. august efter 2 år som elev og 1 år som fastansat samme sted.. det blir vildt underligt at skulle undvære stedet og de dejlige kollegaer.. det er jo ens anden familie smiley
    Så det er rigtig svært og en underlig følelse.. jeg har valgt at tænke sådan at det er sundt at komme væk og prøve noget nyt for at man ikke "gror" fast det samme sted.. det har jeg en kollega der er .. hun har været der i 37 år og det ser jeg ikke som positivt.. ikke for hende hvertfald.. så er spændt på at prøve noget nyt smiley held og lykke med det..

Kommentér på:
Underlig følelse..

Annonce