Underlig følelse.. Underlig følelse..
Ja jeg har sidste dag på mit job i morgen, nu efter 2½ år under uddannelse hos dem og så er det slut. Jeg er jo virkelig kommet ind på livet af mine kollegaere da det er en lille butik.
Det bliver mærkeligt at komme et nyt sted hen (når jeg altså har fundet det rette sted). I dag holdte vi afslutning med kolde og pizza, jeg fik en skøn gave med en masse forskellige ting som de kan huske mig for. Det var lidt morsomt.
Så i morgen har jeg kun 3 ½ time og så er det helt slut.
jul 2006
Følger: 34 Følgere: 963 Hunde: 8 Annoncer: 2 Emner: 239 Svar: 9.463
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.334
nov 2008
Følger: 10 Følgere: 9 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 663
Jeg er selv færdigudlært her pr. 31.07 efter 2 år det samme sted, og har fået lov til at blive her i august, inden jeg starter på en ny elevuddannelse 01.09.
Det er også et ''mindre sted'' jeg er og man lærer hinanden at kende på en hel anden måde. De opfatter fx sig selv som mine ekstra mødre
Men som du beskriver det, lyder det til at du har haft en god afslutning med dem
Har du noget nyt job på hånden eller i tankerne?
jul 2008
Følger: 5 Følgere: 5 Hunde: 2 Emner: 73 Svar: 1.334
Ja det var en super afslutning med de to nye elever og alle de andre.
aug 2005
Følger: 138 Følgere: 136 Hunde: 2 Emner: 178 Svar: 1.697
Så det er rigtig svært og en underlig følelse.. jeg har valgt at tænke sådan at det er sundt at komme væk og prøve noget nyt for at man ikke "gror" fast det samme sted.. det har jeg en kollega der er .. hun har været der i 37 år og det ser jeg ikke som positivt.. ikke for hende hvertfald.. så er spændt på at prøve noget nyt
Underlig følelse..