{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
378 visninger | Oprettet:

Hundehandler {{forumTopicSubject}}

Nogle som bor i samme område som mig selv har en tæve som fik hvalpe for 7 uger siden idag mødte jeg manden og han fortalte at han havde solgt dem alle sammen 2 stk til 2 familier og en mand købte 5 hvalpe .Så siger jeg -jamen han var jo så en hundehandler ham du solgte til Ja sagde han og hvad så? han skulle jo bare af med dem og så længe de blev behandlet godt jamen det har du jo ingen garanti for nej men nu var han jo af med dem . det lød som om han var pisse ligeglad .
Jamen hvad så med alderen de er jo for unge til at komme fra moderen . Men han sagde at han havde talt med vores lokale dyrlæge(som ellers har et godt ry) og dr.dyr. havde sagt at hvis hvalpene spiste selv kunne man godt sælge dem fra noget før -
Ehh jeg sidder her med en ret underlig følelse af at det er pisse forkert men føler heller ikke rigtigt jeg kan stille noget op andet end jeg har sagt til manden at jeg syntes det er forkert det han har gjort

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hundehandler
  • #1   27. aug 2006 meld han til dogdating, det ville jeg gøre

• pia l
    pia l Tilmeldt:
    jul 2006

Følger: 1 Svar: 3
    #2   27. aug 2006 Hejsa

Du kan ganske simpelthen melde ham. Det er ulovligt at fjerne hundehvalpe fra deres mor, når de ikke er 8 uger.
    Jeg ville nok også tage kontakt til dyrlægen og høre, om det virkelig har været hans udsagn, det med at hvalpene kan tages fra. For så er der da sandelig basis for at lægge den dyrlæge på is!

Men først og fremmest ville jeg melde ham. Vil politiet ikke tage sig af det, så prøv Dyrenes Beskyttelses kredsformand.

Sådan noget forba.... svineri!

Kh Pia

• #3   27. aug 2006 Jeg er meget usikker på om der egentlig er sket en ulovlig handling og dessuden kender jeg hverken navn eller noget på ham som købte hundene og det ser ud til at det er et must hvis man vil anmelde det på dogdating

• #4   27. aug 2006 du skal starte med at anmelde sælgeren, og som der blev skevet så skriv til mgp om det, så skal de nok finde frem til køberen

• #5   27. aug 2006 Jeg vil undersøge hvordan jeg kan melde ham men det bliver nok ikke helt nemt da jeg bor i et lille lokalsamfund og er ikke helt sikker på hvad han ellers er for en karl men hvis nogen præcic ved hvor men henvender sig ville det være fint

• #6   27. aug 2006 Jeg har anmeldt det til dogdating nu .
    Uff jeg syntes det er træls at rende ind i sådan en skidt karl

• #7   27. aug 2006 kigger forbi senere

Kommentér på:
Hundehandler

Annonce