{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.109 visninger | Oprettet:

Flot Julie, flot Julie. Mobil i vand. {{forumTopicSubject}}

Så skal jeg lige ud og slukke for rensepumpen eller hvad det nu hedder til vores badebassin, og eeeej. Jeg har da fået en sms. Den skal da selvfølgelig tjekkes og, - plask, - så ligger den telefon da i vandet Jeg springer i med tøj på og det hele (eller det vil sige at mit ene ben blev vådt, jeg hoppede ikke helt i *G*) jeg skynder mig at tage batteri, hukommelseskort og SIM-kort ud, og nu ligger det til tørre. Håber det kommer til at virke igen.

Flot Julie!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Flot Julie, flot Julie. Mobil i vand.
  • #1   27. jul 2010 Hæhæ! Dén har jeg også lavet - Tabte den bare ned i WC'et! ;o)
    Min kom aldrig til at virke igen... : /

• #2   27. jul 2010 Hva? har du ønsket dig en ny telefon. Plejer og være derfor de havder i vaskemaskiner og toiletter mm. Ti hi
    Båber du får liv i den igen.

• #4   27. jul 2010 Håber den virker igen.. Kan se at skærmen dugger lidt indvendig, håber det forsvinder.
    Det værste er næsten at alle mine telefonnumre ligger på telefon, for Julie Smartass her har da ikke skrevet dem på et papir, for jeg har det bare "the surviver phone". Krydser fingre for min lille telefon.

Julie, - nu uden telefon i flere dage (jeg dør!)

• #5   27. jul 2010 jeg har os smidt en i wcet engang.. eller rettere.. jeg havde den i lommen. satte mig på et wc, med brættet nede. Altså låg på, og bukserne på... pludselig hørte jeg alligevel et plump..... åbnede låget og dernede lå min mobil.. den må være faldet ud af lommen og bag om sædet og denvej ned.. det var mega trist... Den kom aldig til at virke igen

• #6   27. jul 2010 Jeg skulle lige til at skrive det samme som Kai....

• #7   27. jul 2010 Kai : haha i en ovn har jeg sq aldrig hørt før! :o)

Jeg tabte engang min mobil i et glas sodavand fordi jeg syntes jeg skulle drille min mor med at holde mobil over glasset (skal siges jeg var 10 eller noget), og så PLÅB, så lå mobilen deri. og sodavand er sq noget klistret stas, såå R.I.P gamle nokia ;b

• #8   27. jul 2010 Min fik en tur i et badebassin i sidste uge.. Datteren lignede en der var ved at stå på næsen og manden dyppede sin hånd, med min telefon, ned i vandet efter hende.. Den blev skilt helt, blæst igennem med en kompressor og den virker i dag. Dog ikke vildt godt for den slukker flere gange uden årsag og har nu 2 gange været ude for at skulle pille batteriet ud og sætte i igen for at kunne tænde den...så ny telefon til mig..

• #9   27. jul 2010 kender også et par stykker der har genoplivet deres druknede telefoner, med Kais metode ... så ind på bageprogram med den smiley

• #10   27. jul 2010 Haha hvor fedt. den vil jeg da lige huske: tabt mobil i vand, ind i bageovn ved 50 grader en times tid;b

• #11   27. jul 2010 Sjovt, min søster tabte hendes i kattegat i dag, den lå der i en halvtime ca inden vi fandt den. Det var et held at jeg overgav mig og gik med ud at kigge efter den, efter de andre opgav.. Srørg lige om det var nemt,.. den er sku stor selvom vi viste i hviket område det var.. Det med ovnen var der godt nok en som sagde her på campingpladsen, men vi troede sku ikke det virkede.. men måske vi skal prøve,.

• #12   27. jul 2010 min datter tabte sin tlf ud af lommen og den røg i toilettet, den spillede stadig musik nede i kummen, den fungere stadig her ca 2 år efter - kan ikke engang huske om vi skilte den ad og tørrede, men det lød nu sjovt at den spillede under vandet

• #13   27. jul 2010 Åhh jeg tabte også engang min gamle samsung klaptelefon i et badebassin - hurtigt op, skilt af og til tørre og der var aldrig noget med den, og min mor har brugt den efter mig i mange år uden problemer smiley
    Tilgengæld fik jeg i november en sony ericsson GreenHeart i november og for et par måneder siden havde jeg den lige kort op af lommen i regnvejr, og om aftenen sortnede hele skærmen pludselig. Til tørre med den, men der gik et par døgn uden den blev god og yderligere nogle dage, hvor den var ustabil (den kørte sit eget lille lysshow, hvor den blinkede vældigt :p). Så blev den god igen, men nu sortner den hver gang der er fugtigt i luften og DMI lover regn smiley

Synes generelt de nyere modeller er sartere end de gamle?

• #15   27. jul 2010 pass på at ikke have for meget varme på i ovnen , det gjorde min bror efter han hadde badet i bassenget i 15 min før han opdaget at mobilen var i bade buksene.... han skruet på ovene på meget høj tempratur og den virket selfølgelig ikke...

lykke til med din mobil , hvis ikke er det en god grund til at købe en ny en smiley

• #16   28. jul 2010 Prøv at melde det til din forsikring, indboforsikringen, nogen steder kan man få den erstattet.

• #17   28. jul 2010 Gitte: Det tror jeg ikke går når det er ens egen dumhed der gør at man taber den smiley

Nåh. Nu har telefonen ligget til tørre i ca. 17 timer, den virker tør men min mor siger at vi nok skal vente en dag eller to med at prøve at sætte tingene sammen igen og tænde den.

Hvis telefonen ikke kommer til at virke igen, har jeg en anden af samme model, som dog har lidt bidemærker efter at Felix snuppede den som lille hvalp. Altså hunde.. *GG*.
    Det værste er bare at mine telefonnumre lå på selve telefonen, og ikke på SIM kortet, så ryger telefonen, så ryger numrene også. Heldigvis har jeg dog kontakt til alle fra min kontaktliste på en eller anden, anden måde.

• #18   28. jul 2010 Møgungen, jeg kender en som fik sin erstattet da han ved et uheld havde den i lommen på sine badebukser og gik i vandet. Så man ved aldrig, et opkald skader da ikke.

• #19   28. jul 2010 Møgungen - Det er derfor jeg har taget back up af alle oplysninger på min telefon og lagt ind på computeren. Har nemlig engang tabt min telefon, og lært a bitter erfaring :O)

• #20   28. jul 2010 Gitte: Måske skulle man prøve hvis den nu dør smiley

Mievmiv: Ja, man må lære af sine fejl smiley

Kommentér på:
Flot Julie, flot Julie. Mobil i vand.

Annonce