Lone J - At være skeptisk... Lone J - At være skeptisk...
Eller andre...
Ang en tråd der lige har været om Tjalfe - som CE har givet en ny chance...
Lone J - du slutter af med at skrive at "HVOR ER DET FLOT AT JEG SIDDER BAG EN SKÆRM OG ER SKEPTISK"
Jeg er totalt blank - jeg kom med nogle spørgsmål, udelukkende fordi projektet har min interesse - og jeg syns dte er FEDT at der er nogen der reelt gør noget -
Lone - Hvorfor er det at være skeptisk - ????
Var det fordi jeg ikke svarede dig efter dit svar - ??? For jeg havde skrevet at jeg ville vende tilbage et par timer efter - jeg skulle ud af døren -
Var det fordi jeg spurgte til dokumentation for den måde pengene blev brugt på ???
Skrev jo netop at jeg glædede mig til at høre om det hele -
Du satte ikke et link ind til hjemmesiden - men skrev at du gerne ville høre hvis jeg hvade nogen kommentarer til den -
Du har desværre ingen hund oprettet herinde - så kan ikke skrive til dig den vej - derfor denne vej - smiler... !!
Vh. Julie -
feb 2006
Følger: 31 Følgere: 31 Hunde: 2 Emner: 258 Svar: 11.265
(link fjernet)
Og du kunne have søgt om venskab med hende.
feb 2006
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.639
Så Lone J = Bebe - = den persom som har hentet Tjalfe sammen med CE... ??
Men man kan jo ikke give folk ens komplintent, hvis de er bag andet navn, og man ikke ved at de to er en og samme person...
Lone J er Offline lige nu, syns jeg at kunne se, - men håber da at hun kigger forbi senere -
Måske nogen ved hvordan man kommer i kontakt med hende - ?? Man kan jo ikke skrive til hende på hendes profil her - Da der ingen hund er - Ss -
feb 2006
jul 2005
Men jeg vil da lige læse den tråd du linker til... smiler...
feb 2006
Ellers var der vist en mail add i den anden Red hund
tråd, men om det er hendes? Tjaaa
feb 2006
feb 2006
jul 2005
Smiler...
Man skal åbenbart efterhånden passe MEGET på hvad man siger herinde -
feb 2006
se mimik og kropssprog gennem pcéren, Alt bliver eller
næsten alt bliver misforstået.
jul 2005
Ja - da skide ærgeligt... Specielt synd for de hunde der muligvis kunne bruges en hjælp...
Men den ønskes så ikke....
Men det betyder jo ikke at man ikke selv gør noget - jeg støtter månedligt de organisationer - foreninger, grupper etc - som jeg mener jeg kan stå inde for -
Derudover hjælper jeg på andre mulige måder... !!
Så for mig drejer det sig ikke bare om at komme ud i marken... Jeg sidder ikke bare hjemme og lumre og skriger op i jante lovens navn - ( som nogle mente var tilfældet - ) Smiler...¨!!
Men Tanja - du har ret - kropssproget forsvinder i cyberspace... det kan gøre tingene svære - og hinanden nemme at misforstå - smiler...
Lone J - At være skeptisk...