{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
713 visninger | Oprettet:

Politimænd spiser ikke børn...... {{forumTopicSubject}}

pas på hvad du siger til børnene.

Det er jo heller ikke nemt, at forklare dem at de skal søge hjælp hos politiet hvis de f.eks. bliver væk, hvis man lige har fortalt dem at politiet er farligt.

VORBASSE: En fantastisk god stemning. Vagtchef ved Sydøstjyllands politi, Jørn Lindhardt, nød at være på patrulje på Vorbasse Marked fredag.

– Jeg og en makker var på patrulje i ni timer, og den største sag vi havde, var en tabt nummerplade, lyder det fra Jørn Lindhardt med et smil.

Derudover hørte han om et par enkelte henvendelser om vold, men han betegner dem som bagateller.

– Det er første gang, jeg patruljerer på Vorbasse Marked, og jeg syntes, det var fantastisk og rigtig hyggeligt. Dét, der irriterer mig og ærgrer os mest, er, at næsten lige meget, hvor vi kommer hen, så falder der en bemærkning fra mor eller far til deres børn om, at de skal opføre sig ordentlig, for nu kommer politimændene, fortæller Jørn Lindhardt.

Bemærkninger der i løbet af fredag faldt på mange forskellige måder.

– Men jeg har endnu ikke taget nogle børn, og jeg spiser heller ikke børn til morgenmad, fastslår Jørn Lindhardt, der ikke bryder sig om, at forældrene gør betjente til bussemænd.

– Det er træls at høre på. Vores arbejde er mest af alt at hjælpe, erkender Jørn Lindhardt, der for år tilbage har været ude for at finde en forsvundet dreng som hundefører.

– Men da jeg tog ham op og ville varme ham, græd han som en sindssyg, og det viste sig, at forældrene havde sagt til ham, at politimændene ville komme og tage ham, hvis han ikke opførte sig ordentligt. Det er altså ikke særlig pædagogisk.

http://www.jv.dk/artikel/922144:Billund--Vagtchef---ndash--Politiet-spiser-ikke-smaa-boern

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Politimænd spiser ikke børn......
Kommentér på:
Politimænd spiser ikke børn......

Annonce