{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Endelig - hyggetråd :-) {{forumTopicSubject}}

ENDELIG har jeg lidt tid foran min elskede puter - dog med det ene ben på vej i seng og se scream med manden smiley

Har gjort hele hytten ren i dag ( som hver onsdag ) Men i dag har det godt nok trukket tænder ud synes jeg - varmen gjorde lige så det tog længere tid end det plejer smiley Da jeg var nede at tørre lister af var det ligefør jeg ikke kom op igen smiley

Så fik jeg endelig min pool - har ledt og ledt og ledt efter netop den her - har haft ringet ikke mindre end 15 steder hen og de eneste de havde tilbage var dem på 10.000 liter eller baby bassin smiley Så vi var lige et smut i Kolding efter den aller sidste de havde:-)

Så nu er den fyldt op og klar til brug - manden fik købt en reol ud til vores skur, så han har brugt aftenen på at få det ryddet op, og hold op hvor blev der meget plads !

Så fik vi også gjort sofus badebassin ren og fyldt op samt vasket skraldespand og tagrender - NU vil vi slappe af smiley

Og i morgen håber jeg på godt vejr så jeg kan dase i poolen efter jeg har fejet terassen ned smiley

Hvad har i andre bedrevet dagen med ? Og hvad laver i ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Endelig - hyggetråd :-)
Kommentér på:
Endelig - hyggetråd :-)

Annonce