{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.058 visninger | Oprettet:

Forsikring efter uheld. {{forumTopicSubject}}

D. 5 februar sidste år kørte jeg jo ind i en hund på scooter. Efterfølgende har jeg haft ondt i hovedet hver dag, og senere på året begyndte jeg at få sindsyge nakkesmerter og smerter i ryggen, der gør at jeg har store problemer med at sove.

D. 5 februar 2010 får jeg et brev fra forsikringen der vil vide om jeg har mén efter uheldet. Det skriver jeg til dem at jeg har, og de aftaler en tid med en overlæge på rigshospitalet. D. 17 maj tager jeg turen ind til riget og jeg var inde hos lægen i 10 min, hvor han spurgte mig om hvor det gjorde ondt osv, og så prikkede han lidt til min nakke og min ryg, og tjekkede mine reflekser. Så kunne jeg få lov at gå igen

Hans vurdering skulle så sendes til forsikringens speciellæge som så skulle vurdere sagen ud fra overlægens prikken af min nakke og ryg.

Jeg har så fået svar idag fra forsikringen. De vurderer at min mén grad er under 5% så sagen bliver afsluttet og jeg får INGEN erstatning eller hjælp til fys eller lign.

Jeg tænker bare... Hvad??? Jeg går rundt med smerter hver dag og fylder mig med hovedpinepiller for at kunne fungere bare nogenlunde, og så vurderer de ud fra lidt prikken???

Jeg har tænkt mig at gå videre med sagen, for det kan simpelthen ikke være rigtigt. Men hvordan gør jeg det?

Kan jeg blive sendt til scanning eller sådan noget, så der kan ses om der er noget piskesmæld eller lign?

Natascha.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Forsikring efter uheld.
Kommentér på:
Forsikring efter uheld.

Annonce