{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.224 visninger | Oprettet:

barnepige. pris {{forumTopicSubject}}

ja jeg har en barnepige til mine drenge. jeg arbejder i døgnvagt og min mand rejser med sit job i perioder - så ind i mellem har jeg brug for en barnepige til dem.

vores barnepige er en sød pige på 14 år. vi har en 5000 kvm grund der er hegnet ind så hun skal ikke ud og gå med skiderikkerne - men blot have dem i haven den dag hun er her. hun kommer med busser fra skole og bliver her til morgenen efter hvor hun tager bussen i skole igen. vi betaler bus og der ud over får hun 200 kr for sådan en ''vagt''

der er fri internet og computer i huset. 50 tv kanaler - pizza slik chips og sodavand og hun må gerne have gæster med her ud.

det eneste hun skal er at fodre dem. lukke dem ud og tisse osv. og eller bare være her og give frisk vand. hvis hun tager ud til dem efter skole må hun også gerne tage fra dem igen hvis hun vil i klub eller lig. jeg har tegnet et falck dyreredning forsikring i tilfælde af der sker noget så hun ikke risikerer at sidde her med en syg eller tilskade kommet hund - så skal hun bare ringe også får jeg falck til at hente hunden. så der er ingen risiko i det.


er de 200 kr en fair pris. - min ene veninde syntes det er for meget. men jeg syntes der skal være lidt i det for hende selvom der ikke er meget arbejde i det. jeg stoler på hende 200 procent og hun er så god med drengene. naboen siger hun altid går i haven med dem og leger når hun er her. og jeg kan se at har der været et uheld med en af dem - så tørrer hun også op. vandskålene er altid gjort rene og jeg kan endda se hun sommetider børster dem - (tror mest det er for hyggen)

hvad syntes i er en fair pris. hvad giver i evt jeres barnepige.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  barnepige. pris
Kommentér på:
barnepige. pris

Annonce