{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.597 visninger | Oprettet:

Barnepige - løn? {{forumTopicSubject}}

Vi mangler nogle gange en barnepige, til at overnatte ved børnene. Jeg arbejder om natten og hvis kæresten skal til udlandet og udstille hund, så mangler vi en der kan komme og sove ved vores 3 piger - 7, 9 og 12½ år

Vi vil prøve et finde en gymnasieelev, da vi ønsker en vis alder. Det skal selvfølgelig også være en der kan håndtere store hunde.
Der er intet husligt arbejde - personen skal bare være der og sørge for at pigeren og hundene har det godt og hvis det er en søndag, så sørge for at de kommer op og afsted til skole mandag morgen.

Hvad kan en nat, fra kl 20 til kl 8 næste morgen koste? nogen der har en ide om hvad de unge tager for at passe børn? Hun skal jo reelt bare sove her - ikke noget særlig pasning. Så regner ikke med timeløn, men en fast pris for en nat.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Barnepige - løn?
  • #1   29. jun 2010 Jeg fik 50 kr i timen da jeg var det for en knægt på 1½ for en del år siden.. Det var også om natten mens hans far arbejdede

  • #2   29. jun 2010 Hmm tja jeg ved ikke. Jeg synes tit folk (forældre) glemmer hvilket ansvar sådan en ung pige står med. Jeg ville nok sige 300-500 for en nat.

  • #3   29. jun 2010 Altså , jeg har noget familie som har små børn ( 2 stk , 3 + 7 år ) og så er der noget andet ( i samme familie ) som passer disse to børn i ny og næ.
    Barnepigen som er 23 for 75 kr. pr. time og så er det endda familie det hele

    men om det kan tegne et klart billede af barnepige priser ved jeg ikke


  • #4   29. jun 2010 Kender flere der får 500, for sådan en tjans

  • #5   29. jun 2010 jeg får 100 kr i timen også om natten

    man har en del ansvar og det er tit prisen for en med lidt erfaring som er en fordel


  • #6   29. jun 2010 Louise: det glemmer jeg bestemt ikke .... det er mine børn, intet er vigtiger i denne verden smiley også derfor jeg vil have en med en vis alder. Det er ikke for at presse prisen - det koster det, det koster, men det kan bestemt have en indflydelse på hvor mange udstillinger vi har råd til, men det er også ok - det skal bare med i regnestykket...
    Desuden kan vi få brug for det med kort varsel, da vi også køre til udlandet og parre vores tæver.


  • #7   29. jun 2010 Er der ikke også lidt forskel på hvor det er i landet ?

  • #9   29. jun 2010 rene: det var også noget i den retning jeg tænkte

    Line: ja der er bestemt et ansvar - ingen tvivl om det - men mine unger sover igennem og er ellers selvhjulpet. Så at skulle betale 1200 kr sort for en nat, ja så ville det ikke være nogen grund til at jeg skulle tage på job...


  • #10   29. jun 2010 Det er da okay godt betalt smiley

    Den tjans havde jeg nu nok ville tage smiley


  • #11   29. jun 2010 og hvor leder man efter en god barnepige ?? sætter man en seddel op på et gymnasie - et pædagoseminar eller ??

    Jeg er tilflytter til byen, så kender ikke nogen jeg kan spørge.


  • #12   29. jun 2010 hvor er det henne i landet?

  • #13   29. jun 2010 Holstebro

  • #14   29. jun 2010 søg på barnepige på google.. der er desideret barnepige sider eller evt inde på babygalleri er der også folk der søger.. der må du godt oprette en annonce om det

  • #15   29. jun 2010 Jeg ville vælge pædagog sem smiley

    Går selv på pædagog uddannelsen og mange sætter sådanne sedler op smiley


  • #16   29. jun 2010 S&D: det vil jeg prøve smiley

  • #17   29. jun 2010 Super - håber i finder en super barnepige smiley

    Ærgeligt det ikke er i det sønderjyske smiley


  • #18   29. jun 2010 jeg er gymnasielev og barnepige, og jeg får omkring 100 i timen smiley

  • #19   29. jun 2010 Jeg synes 500 kr lyder som en meget fair pris. Det ville jeg i hvert tilfælde gerne gøre det for. (Der er godt nok 45 hm mellem os, så det er lidt langt at køre smiley )

    Mener også der er lærerseminarium i holstebro, der kunne du også hænge sedler op, jeg går selv på lærerseminariet i skive og ville da gerne tage sådan et job, det er jo et godt tilskud til SUen.


  • #20   29. jun 2010 Hvis hundene også lige skal aften- og morgenluftes og børnene op, have mad og i skole, ville jeg give mere end 500, men jeg synes også, at 100 i timen i 12 timer, hvor hun kan sove en del af tiden, er meget, så et sted mellem de 2 beløb. Så kan man jo altid give lidt ekstra, hvis der har været besvær udover det sædvanlige.

    Min kollega passede for nylig 2-3 børn og en hund, hvor hunden fik et eller andet krampeanfald, så den kastede op, sked og tissede i hele gangen samt vækkede børnene som hun stod og skulle tage sig af samtidig med, hun var lidt i panik over hunden og skulle få hunden til lægen og rydde op efter det hele. Der fik hun en slat oveni, da de kom hjem.


  • #21   29. jun 2010 Vores barnepige får fast 350 kr for en aften / nat pasning , hun er 17 år og vores to drenge er 2 år og 6 år ..

    Vores drenge kommer i seng ca kl 20 og 21 og derefter er det ren afslappning, dog stadigvæk med ansvar for drengene som vores barnepige siger . så har hun tid til at læse lektier eller andet inden hun selv hopper til køjs ..


  • #22   29. jun 2010 Jens: lufteture har jeg ordnet kl 20 - så de skal bare nattetisse i haven - og det samme om morgen - så tager jeg mig af mad og luftning når jeg kommer hjem. Der skal heller ikke laves mad til børnene. De skal vækkes og så skal man holde øje med at de kommer afsted til tiden - resten har de selv styr på.
    skulle der ske noget usædvanligt ville jeg bestemt også belønne en ekstra indsats.

    sorø: det er det samme her - vores går selv i seng, når man siger det til dem - så der er alt mulig tid til at lave lektier eller se tv. Så skal de vækkes lidt for 7 - morgenmad klare de også selv. Man skal mest holde øje med tiden, for dem.


  • #24   29. jun 2010 350 kr. synes jeg er rimeligt med den alder pigerne har og tillæg hvis det er med kort varsel :o)

    500 kr. for pasning i dagtimerne.

    Jeg var ung pige i huset da jeg var 18 år og der var ungerne 1½, 6 og 8 år og der var jo bleskift og hvad der ellers følger med en 1½ årig og lektielæsning med børnene og leg og aftenhygge de aftner jeg passede dem ud over dagtimerne etc.

    Jeg fik selvf. timeløn ...

    Men ville med dine piger gøre det for 350 kr. Hundene ville ikke øge prisen overhovedet hvis de ellers er som hunde er flest :o)


  • #25   29. jun 2010 500 kr vil jeg synes er helt fint for mig - så må jeg se om jeg kan finde en der er god og også synes det smiley

  • #26   29. jun 2010 i vores kommune er der faktisk ungdomsskole der uddanner man nogle til barnepiger- det syndes jeg er genialt..

    Har selv været barnepige da jeg var teenager og havde et kæmpe ansvar i forhold til min alder, når jeg tænker tilbage var det helt vanvid. passede 4 børn fra spæd til 10 år ca og deres venner der også kom og legede og fik kun 25 kr i timen. Da jeg blev 16 syndes jeg lønnen var for lav og så stoppede jeg der da de ikke mente jeg ksulle have mere for de kunne få en pædagog for samme lave løn.

    hos en anden familie passede jeg 2børn om aftenen/ natten og fik ca 30-35kr i timen og så blev jeg kørt hjem af den forældre der ikke havde drukket når de kom om natten.

    hos en enlig mor til 3 små børn under 10 blev jeg hentet om aftenen og skulle putte børnene og sove med dem i en stue og være der når de vågnede om natten, om morgenen var moren kommet hjem og tog sig af alt og smurte også madpakke til mig, da gik jeg i niende, og hun kørte mig i skole da hun kørte børnene afsted osv. der fik jeg 250kr for en nat.

    var også hos en anden enlig mor med to børn på vist 10 og 12 år der fik jeg også omkring ca 250-300 kr, blev hentet ved bussen om afteen hvor ungerne sov. jeg sov i en af pigernes seng og de sov igennem, vækkede dem og spiste morgenmad med dem og lavede madpakke med dem og tog bussen med dem ned til skolen og tog så bussen hjem.

    passede også en lille pige på ca 1½ i 1½ time om morgenen fra faren kørte til morgen kom hjem, det fik jeg 50kr for pr gang, det var i samme blok som jeg boede i.

    Alle mine barnepige jobs var fra jeg var 13-17 år ca.
    Det er selvføgelig også ca 10 år siden skal man huske,
    men dengang var det mange penge for mig smiley
    Lig enu har vi en reservebedste, det er jeg bare SUPER glad for smiley
    Hun kommer nogle morgener når jeg kører 6.30 og hygger med min søn som oftes er oppe og i tøjet , giver ham mad osv og kørere ham i børnehave, hun vil bare gerne have 50kr da hun nyder at have noget at stå op til. og min søn er meget glad for hende..
    Passer hun ham når han er syg eller noget så får hun det hun gerne vil have smiley



  • #27   29. jun 2010 mopsejer: sådan en reservebedste er guld værd ... hende er i heldig med at have fundet smiley

  • #28   29. jun 2010 Det er nu en skam at i ikke bor her i byen, kunne godt bruge sådan et job smiley Tror jeg må på udkig her i byen, men har faktisk aldrig lagt mærke til nogle opslag.

    Håber i finder jer en god nanny smiley


  • #29   29. jun 2010 Ja det er vi også meget lykkelige over smiley
    Især fordi min mor arbejder og ikke bar kan passe i hverdagene, selvom hun nu også syndes det burde være bedsteforældre sygedage så hun kunne nusse med ham tihiihi smiley

    Lige nu i sommer tiden kører jeg ham så selv afsted, men i hele vinter perioden var det hver gang jeg sku på vagt hun kom for det betød meget med vejr og vind om jeg kunne nå på job. og at jeg ikke skulle stresse om morgenen, fordi jeg vil give min søn en rolig hverdag..



  • #30   29. jun 2010 mops: ja det betyder rigtig meget i hverdagen, at man kan fjerne de ting der giver stess ... super ordning for jer alle

  • #31   29. jun 2010 Lige præsis.. og det er jo ikke børnenes skyld vi voksne skal tidligt op på job smiley

  • #32   30. jun 2010 Laila: det er desværre nød til at være i vores eget hjem smiley

  • #33   30. jun 2010 jeg har altid fået 25 kr i timen.... (der var jeg dog "kun" 14 eller deromkring)
    en der er ældre ville jeg sige 50 i timen.. det er en flot løn (specielt hvis det en under 18).... da det er sort (går jeg ud fra)


    hehe men hvis du giver 500 pr nat-.. så er jeg frisk og frejdig :O) også om natten hehe


  • Tenna D
    Tenna D Tilmeldt:
    jan 2014

    Følger: 3 Følgere: 2 Svar: 1
    #35   13. jan 2014 Hej. hvis i stadig mangler en, så er jeg frisk?:)

  • #36   13. jan 2014 Har du set datoen? smiley

Kommentér på:
Barnepige - løn?

Annonce