{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
682 visninger | Oprettet:

Kærlighed ved første blik {{forumTopicSubject}}

Er der nogle af jer der tror på krælighed ved første blik eller ved første møde ?

Jeg må erkende at det gør jeg i den grad. Har fundet manden i mit liv... Vidste hvem han var i forvejen, men vi havde kun snakket sammen nogle enkelte gange for mange år siden så han kunne ikke huske mig......

Mødte ham jo så her for 14 dage siden og vi har begge bare været smask forelsket lige siden.....

Er livet ikke bare dejligt :o)

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kærlighed ved første blik
  • #1   2. jun 2010 Åh, det må være skøøøønt:-)

• #2   2. jun 2010 jo det gør jeg..... mødte min mand en tirsdag. så ham igen om søndagen og vi har boet sammen siden....

• #3   2. jun 2010 Jaaa det er det skam også.......
    Specielt når det er mange år siden man har haft de der sommerfugle i maven ved tanken om ham osv.....

• #4   2. jun 2010 jeg tror på det
    tillykke med kærligheden

• #5   2. jun 2010 Åh, hvor skønt.
    Jo, jeg tror helt sikker på kærlighed ved første blik.
    Jeg mødte min mand, for første gang for ca. 22 år siden. Dengang faldt jeg pladask for ham med det samme. Det var så ikke lige gengældt og han blev gift med en anden.
    Vi mødtes så igen for 9 år siden og der var der ingen tvivl fra nogen af os. Det var som fyrværkeri fra første sekund vi så hinanden og vi har været sammen lige siden.
    Jo, livet kan være dejligt............

• #6   2. jun 2010 Årh hundemutter..... skønt

Havde vi kunne bo sammen nu havde vi nok også gjort det. Men jeg må ige vente til han kommer hjem.

• #7   2. jun 2010 Absolut ja!
    Og nu har vi snart været sammen i 7½ år...

• #8   2. jun 2010 ha ha ha -- så lige din profil mose --- mådke du skulle opdatere den -- *gg*

• #9   2. jun 2010 Ja det er bare dejligt.......

Er helt vild med ham og det er gengældt i stor stil....
    Nogen synes det er gået stærkt men er ligeglad med hvad andre siger..... Jeg føler mit hjerte.....

Et problem er der bare.... Han har baby kuller hehe......

• #10   2. jun 2010 Umiddelbart nej, selvom det er fantastisk sød tanke :O)

Men jeg tror bestemt på tiltrækning og kemi fra første blik ;O) Mødte min kæreste for snart et halvt år siden.. Jeg har fra start af syntes han var lidt lækker - han havde et frækt glimt i øjet ;O) Men jeg havde noget kørende med en anden, så tænkte ik videre over det... Men 2. gang vi mødtes var til en lille privatfest, hvor vi endte sammen... Og vi har faktisk været sammen lige siden :O)

Så jo, livet er Deeeeeejligt :O)

• #11   2. jun 2010 Hov ja hundemutter--- måske jeg lige skulle det. havde jeg helt glemt

• #12   2. jun 2010 Nej det er sååå dejligt.........

Bare synd vi ikke kan være sammnen hver dag men sådan er det.

Men ser det altid rart at se frem til weekenderne hvor vi kan være sammen.........................

Har i andre prøvet a have en mand der har baby kuller ?

• #14   2. jun 2010 Jeg tror bestemt på kærlighed ved første blik. Min historie starter da jeg gik på efterskole,Alder 16 år. Jeg havde en veninde som havde en storebror.Da jeg så ham første gang var jeg solgt..Han var 9 år ældre end mig,men kærlighed har ingen alder. Vi tilbragte ca 3 1/2 år sammen hvorefter jeg flyttede. efter ca 1 år prøvede vi igen. Det gik ikke så godt,og vi flyttede hver til sit. Han blev gift og jeg blev gift,men da hans søster og jeg hele tiden har haft kontakt,har jeg da set ham.Til en barnedåb(da jeg var gift) Så jeg ham og mit hjerte sad helt op i halsen på mig.. Han var blevet skilt osv. Da jeg blev skilt,ringede jeg til ham og så kom vi kærester igen. Vi blev forlovet og gift for 5 år siden på fredag:) Så ja kærlighed ved første blik og gammel kærlighed ruster ikke smiley

• #17   2. jun 2010 Jeg er enig med Michelle. Tror ikke på kærlighed ved første blik, men tror på tiltrækning og forelskelse ude første blik. Men jeg tror også på at man kan blive forelsket i en man ellers ikke har set noget i før.
    Jeg er også en lille smule lun på en... Ved ikke om det er gengældt, men det må jeg jo finde ud af. Ved heller ikke om det er specielt godt, at jeg kan lide ham jeg nu kan smiley Men sådan er det.

• #18   2. jun 2010 Mødte min mand den 30.10.1982 og vi har været sammen lige siden. Så jo kærlighed ved første blik er helt sikkert hvad vi "rendte" ind i.

Sådan er det også med hundene.

• #19   2. jun 2010 ja det gør jeg - jeg mødet min mand marts 1985, og vi boede i henholdsvis Vejle og Silkeborg, vi kunne ikke undvære hinanden i hverdagen, så allerede 1. maj flyttede han ind, og har været der siden. Vi har 3 gange været fra hinanden en mdr. pga. familiebesøg i udlandet, og det har været de længste måneder for os begge, så ja, det var kærlighed ved 1. blik:-)

• #20   2. jun 2010 Årh så er det ikke kun mig der tror på det...
    I har da også nogle fantastiske historiere at fortælle.

Tja min nye kæreste mødte jeg faktisk til Vi Rocker i Odense tja d 22 maj, så det er helt nyt. Men der var bare kemi med det samme og mange dårlige scoretricks hehe.
    Vi er sammen endnu her efter selvom der er nogle ting der gør det lidt svært for os. Men er man forelsket så kan man vinde over det hele. Vi har allerede fremtidsplaner sammen. Så nå rhan kommer hjem til jul forhåbentligt så er planen at vi flytter sammen.
    Han er virkelig bare manden i mit liv.
    Bare idt sjovt for har snakket med ham for mange år siden og der fandt jeg ham nu også pænt lækker hehe.
    Men det er dejligt at have scoret kongen af poppen griner.

Giver så bare ikke en klap for de "veninder" jeg troede jeg havde som har meget ondt i et vidst sted over at det er gået så stærkt.

• #21   2. jun 2010 Mosekonen, det er kun dig der ved hvordan jeres nye forhold skal udvikle sig. Tænker om der er lidt misundelse fra dine veninder..... og så bliver det jo straks vendt imod dig.

Smiler lidt fordi du fortæller at du har mødt ham før og synes han var interessant. Jeg var hemmelig forelsket i min mand i 7. klasse, men slog det ud af hovedet, for han var sammen med en anden. Så at han dukkede op på et tidspunkt, som var bedre for ham, var mit held.

• #22   2. jun 2010 tror nu også min ene veninde er meget misundelig. Da hun har udtalt nogle ting til mig før som indikere at hun savner en kæreste.

Jeg kan jo ikke gøre for jeg er som jeg er og fandt lige manden hehe.

Men jeg tror helt bestemt på kærlighed ved første møde / blik nu.....

• #23   2. jun 2010 Jeg gør - min kæreste mødte jeg igennem en eks. som jeg var sammen med i 3 år ! Jeg har altid synes Daniel var fræk og rigtig sød - troede dog ikke jeg var hans type... Da min eks og jeg gik fra hinanden skrev jeg en sms til Daniel, det var en søndag - om torsdagen kom han herned - han boede i Århus og jeg i Aabenraa.. 4 mdr efter flytter han ind her smiley Og det er 1.5år siden ca:-)

• #24   2. jun 2010 * Og vi er stadig smask forelsket... Han ringer bla. hver frokostpause, i dag sagde han " når jeg kommer hjem, skal jeg give dig en masse kys fordi du bare er så dejlig".. Det er da bare sødt:-D

Ved dyrerne var det HVERTFALD også kærlighed ved første blik smiley

• #25   2. jun 2010 Tak Cat. F

Sandie- her ringer han også hver gang han har pause.... Skriver han savner mig osv.... Det er bare så dejligt.....

Tja han har dog stadigvæk baby kuller og han har da lige planlagt hvornår det kunne ske med en baby hvis det var for... griner.....

• #26   2. jun 2010 et godt eks på hvor dejlig min mand er ---

da jeg traf ham var han udpreget kattemenneske og elsker katte..

men nu har vi 6 hunde *gg*

• #27   2. jun 2010 Michael - SÅ SÅ SÅ SÅ ... Det er skam frivillig tvang smiley

Mose - jamen er du ikke med på projekt baby da ?

• #28   2. jun 2010 Sandie- tja måske... Jeg har jo en i forvejen :o)
    Men nu får vi at se hvad skæbnen bringer måske storken kommer forbi os på et tidspunkt.

• #29   2. jun 2010 Hehe - jamen det er da dejligt smiley

• #30   2. jun 2010 Hehe ja men rolig nu griner...... et skridt af gangen... Skal jo lige have ham hjem først.

• #31   2. jun 2010 Jamen hvor gemmer han sig henne da ?

• #32   2. jun 2010 Hvor er det dejligt livsbekræftende at læse jeres historier om mødet med de fantastiske mænd :O)))

• #34   2. jun 2010
    Jo jo her var det også kærlighed ved første blik for begges vedkommende.

Jeg var på et nyt job hvor jeg lige skulle være på lageret en enkelt dag for at få indblik i arbejdsgangen. Blev fuldstændig blød i knæene over ham gutten som skulle tage sig af mig. Men man starter jo ikke ud med at spørge om han er singel osv.

men heldigvis så finder jeg ham inde på dating.dk et par uger efter og vi har været sammen lige siden, dvs i 1½ måned nu smiley

Foråret er skønt

Glade og forelskede smil fra Gitte

Kommentér på:
Kærlighed ved første blik

Annonce