6. mar 2008 Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
kærlighed ved første blik {{forumTopicSubject}}
ja jeg havde aldrig troet det - pingeling kan godt lide at løbe med en boldt - og han kan godt lide at gå rundt med en vaskemiddelboldt også - men eller gider han ikke rigtig legesager -- indtil i dag...
jeg købte her i eftermiddag sådan en pink gummiting med piv i - der er noget uld aktigt fyld i den og den er egentlig ganske banal - men pingeling eeeeeeeeelsker den og har jokket rundt med den lige siden. her for 5 min siden efter sin aftens mad skulle der lige ud og pølles og ud røg han -- slog bremsen i også tilbage og kradse på døren - så ind - hente sin nye kærlighed også ud igen tilfreds og lykkelig.. tænk sådan en fjollet hund sådan at kaste sin kærlighed på sådan en åndssvag ting.
dec 2008
Følger: 29 Følgere: 28 Hunde: 1 Emner: 384 Svar: 8.658
Hun er megadestruktiv, og ødelægget næsten alt. Men den her grimme orange fugl/dinosaur eeelsker hund!..
Den skal med rundt og i kurven, og den skal ikke skades..
Hun elsker at rulle rundt på den, og når den ikke snakker, så brummer hun af den..
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.397
Har desværre været nøg til at smide vores lyserøde gris ud - da fyldet var ved at komem ud af den, det blev hun ikek glad for ! - dumme moar!
mar 2008
Følger: 77 Følgere: 75 Hunde: 9 Emner: 1.503 Svar: 10.037
kærlighed ved første blik