{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
519 visninger | Oprettet:

kærlighed ved første blik {{forumTopicSubject}}

ja jeg havde aldrig troet det - pingeling kan godt lide at løbe med en boldt - og han kan godt lide at gå rundt med en vaskemiddelboldt også - men eller gider han ikke rigtig legesager -- indtil i dag...

jeg købte her i eftermiddag sådan en pink gummiting med piv i - der er noget uld aktigt fyld i den og den er egentlig ganske banal - men pingeling eeeeeeeeelsker den og har jokket rundt med den lige siden. her for 5 min siden efter sin aftens mad skulle der lige ud og pølles og ud røg han -- slog bremsen i også tilbage og kradse på døren - så ind - hente sin nye kærlighed også ud igen tilfreds og lykkelig.. tænk sådan en fjollet hund sådan at kaste sin kærlighed på sådan en åndssvag ting.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  kærlighed ved første blik
  • #1   23. mar 2009 Det er fuldstændig ligesom min Gaia og et pivedyr.
    Hun er megadestruktiv, og ødelægget næsten alt. Men den her grimme orange fugl/dinosaur eeelsker hund!..
    Den skal med rundt og i kurven, og den skal ikke skades..

Hun elsker at rulle rundt på den, og når den ikke snakker, så brummer hun af den..

• #2   23. mar 2009 Hahah smiley Lækkkert !! - De er sjove de små - Zoe har også klart sine yndlings lege dyr !
    Har desværre været nøg til at smide vores lyserøde gris ud - da fyldet var ved at komem ud af den, det blev hun ikek glad for ! - dumme moar!

• #4   23. mar 2009 pølse havde også en grøn krokodille hele livet igennem - den kaldte vi for sutten også en bamse som han elskede og slæbte rundt på -- vi skulle bare sprøge ham -- hvor er bamse - og han viste altid hvor den lå - selvom den var 'glemt' i haven - har ofte stået op efter at være gået i seng fordi han hylede fordi vi havde glemt at tage bamse med i seng.. da han døde måtte jeg hjem og hente den og tilbage til dyrlægen også få den sendt med ham til kremering - så nu står pølse med sin bamse her hjemme...

Kommentér på:
kærlighed ved første blik

Annonce