{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
882 visninger | Oprettet:

At sælge sine marsvin {{forumTopicSubject}}

Jeg har af personlige årsager valgt, at sætte mine marsvin til salg. Der er rimelig mange der har henvendt sig, men nøj hvor jeg synes det er svært. Jeg vil ik gi dem til hvem som helst og vil selvfølgelig ha at de kommer til at sted hvor der er tid til dem.
Jeg er nu kommet i et bette dilemma.

Jeg har haft snakket med en sød pige som var meget interesseret. Det viser sig så, at hun i forvejen har ikke mindre end 50 marsvin. Så jeg har meget svært ved, at se hvordan man kan have tid til så mange dyr.
Efterfølgende har jeg fundet en der har et nedlagt landbrug, som meget gerne vil have dem alle. Alt lyder bare så godt, og jeg har en god fornemmelse med det.
Mit dilemma er nu, om jeg nu godt kan tillade mig ,at sige til hende pigen at jeg har fundet et andet hjem til dem?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  At sælge sine marsvin
  • #1   31. maj 2010 Ja det kan du helt sikkert, du skal følge din intuition og dit hjerte.

• #2   31. maj 2010 Har en del mennesker som jeg har sagt nej til fordi jeg har sat nogle krav som jeg ikke vil gå på kompromis med. Men har da stadig lidt dårlig samvittighed overfor hende pigen.
    Men jeg ved med mig selv at min dårlige samvittighed vil nage mig hvis jeg ikke har en god mavefornemmelse.
    Det er smadder svært i forvejen, men nogen gange bliver man jo nød til at tænke på dyrene og ik en selv.

• #3   1. jun 2010 hun har 50 andre at trøste sig med.

• #4   1. jun 2010 Sarah- Haha det er sgu humor smiley Og du har helt ret.

• #5   1. jun 2010 Har du sagt til hende at hun må købe dem? Jeg synes det er lidt tarveligt at sige nej hvis man faktisk allerede har sagt ja og aftalt med pigen at hun måtte købe dem... Og selvom hun har 50 i forvejen kan det jo være de får det super godt.. Hun kan jo have nogle rigtig gode faciliteter til dem...
    Men det er jo helt op til dig, du må lytte til din mavefornemmelse... Selvfølgelig kan du sige nej til hende, hvis du tvivler på marsvinene vil få det godt, men personligt ville jeg blive noget skuffet/fornærmet/sur hvis jeg havde aftalt med køber at købe et dyr og så efterfølgende fik at vide at det kunne jeg så ikke lige få lov til alligevel....

• #6   1. jun 2010 Altså hun er interesseret i mine to langhårede. Resten spurgte hun så om hun måtte videreformidle. Det sagde jeg så nej til.
    Jeg er lidt bange for om hun bruger dem til avl, når nu hun har så mange. For der er ingen af hunnerne som må bruges til dette.
    Hvis hun tager de to, så står jeg tilbage med en enkelt hun, som jeg så skal være sikker på kan komme til et hjem hvor den kommer til, at gå sammen med andre.
    Derudover så undrer jeg mig meget over at hun ikke har spurgt mig om noget som helst ang. det enkelte dyr.
    Den anden dame som jeg omtaler siger at de kommer ud på græs, og at hende og hendes datter bruger rigtig meget tid på deres dyr. Hvilket for mig lyder super godt.
    Jeg siger ikke at de ik får det godt ved pigen for det gør de sikkert, men min mavefornemmelse siger mig at jeg skal vælge hende damen.

• #7   1. jun 2010 Camilla:
    Hvis din mavefornemmelse siger dig at dine dyr vil få det bedre hos den anden køber så er det bare det du gør... Selvom jeg stadig synes det er lidt tarveligt, så er det jo i sidste ende dyrenes ve og vel det handler om smiley

Kommentér på:
At sælge sine marsvin

Annonce