{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.045 visninger | Oprettet:

Er fuld af sommerfugle i maven... {{forumTopicSubject}}

I morgen starter jeg i drømme praktikken og hold op hvor er jeg bare sindsygt nervøs :O))

Har været så heldig at jeg har fået praktikplads i en hundepension, hvor jeg skal lufte, lege, nusse med en masse skønne hunde hver eneste dag.

Det virker til at være et super godt sted med hundesvømmehal, agilitybane, og lækre indhegninger som hundene kan komme ud og lege i sammen eller alene.

Uhhhh er så spændt at jeg er helt restløs, kan slet ikke vente til i morgen, men alligevel er jeg møg nervøs, kender i det? *G*

Nå jeg ville bare lige dele min glæde med nogen :O))

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Er fuld af sommerfugle i maven...
  • #1   30. maj 2010 ej hvor lækkert stort tillykke, det bliver da super fedt, kan godt forstå du glæder dig, men det bliver da ikke meget søvn du får i nat så'

• #2   30. maj 2010 Hvor er det skønt for dig , hvor længe skal du så være der ? og er det et led i en uddannelse?

• #3   30. maj 2010 Sheila:
    nej tror også at jeg kommer til at ligge og vende og dreje mig hele natten *G*

Anette:
    Jeg skal være der i 3 måneder, skal bruge det som jobtræning så kommunen og jeg kan finde ud af hvor meget jeg kan holde til at arbejde. Men håber da på at jeg kan gøre så stort et indtryk på ham der har pensionen at han vil overveje at ansætte mig i fleksjob når min praktik er færdig :O))

• #4   30. maj 2010 hehe ja det er jeg sikker på, så kan du møde op med hængeøjne hahahah

• #5   30. maj 2010 Jamen alt muligt held og lykke til dig . smiley Så heldigt at få lov at arbejde med hunde dagen lang...

• #6   30. maj 2010 Ej hvor fedt smiley
    Lyder som et rigtig godt sted !!
    TIllykke med det - og Held og lykke da smiley :)

Gode tanker

• #7   30. maj 2010 tillykke det må da bare være drømme jobbet sikke heldig du er, håber at du lige skriver imorgen hvordan din første dag er gået, held og lykke

• #8   31. maj 2010 Mange tak alle sammen, tror aldrig at jeg har glædet mig så meget til at starte i en praktik som jeg gør lige nu *G*

sheila H: Du fik sku ret, hold op hvor har jeg da bare sovet helt vildt dårligt, vågnede ca hver anden time og frygtede at jeg havde sovet over mig, men føler mig faktisk overraskende frisk lige nu *G*

Hvil i fred:
    Skal nok lige huske at give en update når jeg engang kommer hjem i eftermiddag/aften, skal lige ud til hestene når jeg har fri, der kommer en herinde fra og tager billeder af de heste jeg passer...
    Det har kan da kun blive en helt vildt god dag :O))

• #9   31. maj 2010 Så må jeg hellere lige give en lille update som lovet :O)

har haft en fuldstændig fantastisk dag i praktik, havde faktisk slet ikke lyst til at tage hjem da jeg havde fri *G*

Har brugt dagen på at lufte 2 mindre hunde (tror at min chef er lidt forsigtig med at lade mig gå med de store hunde da jeg kun er 150 cm høj, men skal nok få overbevist ham om at jeg og min tunge mås godt kan gå med en rottweiler og andre store hunde *GG*) og ellers har jeg brugt tiden ude i en af de store indhegninger hvor jeg kunne sidde og nyde synet af en masse hunde der kom ud på skift for at lege.

Og hold op hvor har jeg altså bare fået mange mysser i dag, der var en bette hund der synes at det altså var sjovere at sidde på bænken sammen med mig og mysse, end at rende rundt og snuse ;O)

Så altså, har haft en intet mindre end en fuldstændig fantastisk dag, glæder mig allerede til at møde igen i morgen, men hold op hvor er jeg altså også bare træt nu, så tror bare at jeg skal hygge på sofaen med vovsen resten af aftenen ;O)

• #10   31. maj 2010 Ihhh hvor er det godt at høre smiley
    Tillykke igen igen !
    Lyder bare som en perfekt dag for et menneske med hundehjerte smiley
    Thi hi

• #11   31. maj 2010 ej hvor dejligt at høre det har været en super dag for dig.

Kommentér på:
Er fuld af sommerfugle i maven...

Annonce