Ka' lige så godt opgive at gå i seng {{forumTopicSubject}}
Suk, endnu en aften, hvor bag-naboen fester med høj musik og mega larm. Så det bliver svært at få en nattesøvn, før de engang er færdige, og det kan tage lang tid.
De er meget "kendt" for at feste, og det foregår udendørs i telt og det sker flere gange hen over sommeren. De er så begyndt i dag, og hvad kan man så gøre ved det? Ja, jeg ved godt man skal være tålmodig, men.... de tager nu ikke særlige hensyn til andre end dem selv.
Det eneste heldige er at jeg har fri fra arbejde fredag, men jeg havde ikke tænkt mig at skulle sove dagen væk. Er hammertræt, for vi har været til konfirmation i Viborg og det var 3 timers kørsel hver vej. Det trætter at køre så langt, men er ikke træt nok til at hjernen kan filtrere så høj musik fra.
Ved ikke hvad jeg vil med tråden. Måske vil jeg bare høre om andre ved hvad man kan stille op med "larmende" naboer.
maj 2006
Følger: 70 Følgere: 92 Hunde: 5 Emner: 233 Svar: 11.268
nov 2007
Følger: 53 Følgere: 50 Hunde: 1 Emner: 408 Svar: 3.527
aug 2008
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 29 Svar: 270
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.242
Men jeg kunne finde på at smide et brev i postkassen, og på en pæn måde fortælle dem at de gerne må tænke lidt på omgivelserne. Min mand skal rent faktisk på arbejde og er for længst gået i seng. Han har så heldigvis et godt sovehjerte, og jeg tror han sover.
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 229
men er der ikke noget med at de maks må larme til kl 2 og hvis de larmer derefter skal man have tilladelse...
forstår dig godt det er *BIIIIP* frustrende...
jan 2006
Følger: 7 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 43 Svar: 229
så er det policeren du skal have fat i
Ka' lige så godt opgive at gå i seng