{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.137 visninger | Oprettet:

Erfaring med kunstig hofte og arbejde. {{forumTopicSubject}}

Jeg er 19 år, og har en kunstig hofte, som jeg fik sat i da jeg var 16.. Nu er det så jeg ska igang med en eller anden form for uddannelse... Maler, beslagsmed osv har jeg droppet, da jeg nok ik kan holde til det i længden... Nogen af jer der har nogen erfaringer med hvad man kan/ikke kan med en kunstig hofte?? smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaring med kunstig hofte og arbejde.
  • #1   19. apr 2010 Jeg ved kun at én af mine venner har fået ny hofte pga. slidgigt. Det er 2-3 år siden, og hun har lige været på skiferie. Så det er absolut ikke noget der begrænser hende smiley Har du fået at vide af lægen, at du skal tage hensyn til det?

• #2   19. apr 2010 Okay, smiley Vildt....Jeg har aldrig stået på ski... og må overhovedet heller ik for lægen der opererede mig.... Ja, har fået afvide at jeg skal tage hensyn... og sån noget med at sidde på hug osv siger han også at jeg helst ik skal.. Men kan jeg altså ik lade være med... Så er kommet helt itvivl om hvad jeg egentlig kan holde til på længere sigt, med hensyn til job og uddannelse..

• #3   19. apr 2010 Underligt. Min veninde har fået præcis den modsatte besked. At hun selvfølgelig skulle leve sit liv som hun plejede, men også lytte til sin krop, som ville fortælle, hvis hun overbelastede. Men så længe hun havde det ok, skulle hun bare gøre, som hun havde lyst smiley

• #4   19. apr 2010 Okay.... Vildt.. Sådan vil jeg os ha det smiley - Men okay, er jo nok os forskelligt fra person til person... udover den nye hofte er jeg os opereret 6 gange tidligere.. Ved ik om det kan ha noget med det at gøre.. smiley

• #5   19. apr 2010 Jeg ville nok vælge et stille og roligt job med afveksling af sidde/stå opgaver feks en kontoruddannelse eller lign.
    Jeg ville ikke vælge en fysisk belastet uddannelse. En kunstig hofte holder "kun" 10-15 år (nogen gange lidt kortere andre gange noget længere), så skal man igen have en ny og jo flere des dårligere funktion.... (måske efter 2-3 re-operationer)
    Held og lykke med søgningen smiley
    (evt google på "hvad kan jeg blive")

Kommentér på:
Erfaring med kunstig hofte og arbejde.

Annonce