{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
584 visninger | Oprettet:

Lang ventetid i Prag lufthavn... {{forumTopicSubject}}

Hvad pokker giver man sig til? smiley

Landede i Prag kl 17.45 og skal flyve videre i morgen tidlig 6.50.

Hotellet i lufthavnen tager 30 euro for 1 time!!!!!!!!! og jeg er studerende - øv, så natten på tilbringes i lufthavnen og det er muligvis verdens kedeligste lufthavn, ene metalstole, alt er lukket, inden mindre aflukkede steder hvor man måske kunne ligge på gulvet og få en ubehagelig lur smiley

Har i nogensinde ventet 13 timer i en lufthavn alene og hvad lavede i?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lang ventetid i Prag lufthavn...
  • #1   6. apr 2010 Hatr ikke selv ventet, men kunne forestille mig at have en god bog med, computer med mulighed for at gå på nettet, nyde min aftensmad med et par sladderblade. Husk evt en hovedpude og et tæppe, så du kan gøre dig lidt magelig.

• #2   6. apr 2010 jeg spillede matador på www.komogvind.dk, skrev lidt opgave, læste, fandt nogle venner på facebook og msn der ville snakke.. småsov lidt på en stol og sådan gik der hurtigt nogle timer.

• #3   6. apr 2010 Ja, har desværre overnattet i en del lufthavne..

Kan du sove, så gør det. Husk at ligge på tasken så ingen kan komme i den..
    Ellers så køb lidt snacks i en kiosk, og noget læsestof..

heldigvis ser det da ud til at du har en puter og noget internet smiley

Det længste jeg har været i en lufthavn var vist 14 timer i Heathrow.. Natten over.. DET var nederen!..

• #4   6. apr 2010 Amicus: tak for linket, det vil straks blive brugt...