{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
818 visninger | Oprettet:

Hvor lang er, lang ventetid? {{forumTopicSubject}}

Ja nu sidder jeg så med tdc i røret på 58. minut og har STADIG ikke snakket med nogen - sidste gang måtte jeg kun vente i ca 35 minutter...

Kan det virkelig være rigtigt at man skal sætte min. 30 min af til at ringe til kundeservice efterhånden?

Og jo... jeg har tænkt mig at skrive en pæn mail til dem, hvis man da kan finde sådan en et sted..... Kan sgu ikke være rigtigt - eller er det bare mig der tænker sådan?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor lang er, lang ventetid?
  • #1   24. jan 2011 Ja jeg er også lidt irriteret og var begyndt at tænke på om jeg NOGENSINDe kom igennem. Det lykkedes dog efter 1 time og 4 minutter.

Kan sgu ikke være rigtigt at man skal vente så længe???

Sidder og tænker hver gang på, om de mon sidder og drikker kaffe og spiser basser (længe leve fordomme).
    Har lidt svært ved at tro at de er så underbemandede eller at alle danskere har besluttet sig for at ringe på samme tidspunkt som mig

• #2   24. jan 2011 jeg lagde på efter 36 min, måske er det store regningsdag

• #3   24. jan 2011 Hold da på, venter sjældent mere end 3-5 min.

En gang har jeg ventet omkring 30-40 min. , men det var efter et kæmpe regnskyl og mange linier var ødelagt

• #4   24. jan 2011 Det har jeg godt nok heller aldrig oplevet. Har højst oplevet 15-20 minutter, men normalt er det kun 5-6 minutter..

• #5   24. jan 2011 Ham jeg snakkede med lød også meget forbavset..
    altså 30 min ville jeg kunne leve med hvis der havde været problemer med nettet eller lign.
    30 min sidste gang gjorde mig skide sur og så 1 time denne gang? Det er helt hen i skoven... har også skrevet en klage, det kan sgu ikke være rigtigt - eller er det bare mig der syens det? smiley
    Det synes jeg bestemt ikke man kan kalde service, der er jo nogle der trods alt har andet at lave en at sidde og vente i tlf

• #6   24. jan 2011 Nogle gange når man sidder så længe i kø, så er det fordi man er havnet i et loop hvor systemet ikke aflevere en, til en medarbejder....

• #7   24. jan 2011 Camilla - det lyder da mærkeligt, det anede jeg ikke kunne lade sig gøre?

Kommentér på:
Hvor lang er, lang ventetid?

Annonce