Bortset fra det - {{forumTopicSubject}}
Havde Thor med på job idag - ja det kommer jeg til den næste lille måned...
Idun er jo i løbetid - for første gang,- og tør ikke lade ham blive i samme hus - og hun er SLET SLET ik egnet til at sidde i bur... Så valget blev at han tager med mig på job - indtil hun er færdig med sin løbetid -
Og første dag han var med var så idag -
På mit job har en af tøserne en Dansk svensk gårdhund - som er højløbsk lige pt... ( men som oftest kommer den pige og hendes hund sjældent ud for en dør - ) men da pigen så Thor idag - blev hun helt vild - og hendes lille tæve - på 7 mdr sku straks ud og lege med Thor... Og han blev VILD... så SÅ skægt ud... store Thor - og denne her lille tæve på meget meget få kilo...
Hun BØD sig til - og var klar til det helt store - og Thor blev bare mere og mere umulig - fordi han slet ik kunne finde ud af at hun var så lille - griner -
Til sidst indså han at den der lille rotte ikke var i hans katagori... Griner - og så legede de bare - ( det skal lige siges at normalt er Thor ik vild med små hunde - hvalpe - etc... De siger ham ik det vilde ) - men hende her - hun var sgu for lækker -
I det hele taget fik han en masse oplevelser idag -
Da han sku ud og sige hej til vores køer Skotsk højlandsk, sku han selvfølgelig ind til dem - og han løb lige igennem det strømførende hegn - så han kom skrigende tilbage - og lignede Scooby doo så det ville noget -
Tror bare han syntes at han har haft en fantastisk dag... og står med garanti klar bag bilen imorgen tidlig - når vi skal afsted igen - smiler... !!
Men slet ik itvivl om at det nok skal blive 3 seje uger - med den adskillelse der skal være dagligt -
Julie -
dec 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Hunde: 3 Emner: 81 Svar: 2.516
jul 2005
Følger: 33 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 569 Svar: 4.642
Ja - Broholmeren er en stor hund - men man lægger ikke mærke til hvor stor den er - fordi den er så rolig -
Vores hunde har lært at man ikke leger indendørs - og de er ude meget af dagen - Så som sådan synes jeg bestemt ikke at man lægger mærke til at vi har 3 forholdsvis store hunde - ( eller to - Anna er en lille lort - )
Smil fra Julie -
Bortset fra det -