{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
689 visninger | Oprettet:

Blod fra øjet? {{forumTopicSubject}}

Da vi kom hjem fra vores aften-tur med hundene, opdager jeg at Sammy har fået en rids lige under øjet, som bløder en smule..
Vi kigger godt og grundigt øjet igennem, og kan intet se, bortset fra den rids han har UNDER øjet..

Han lægger sig så til at sove, og få timer efter da han vågner, er der blod i hans søvn..
Han virker ikke generet på nogen måde, men jeg forstår ikke hvor det blod kommer fra, når det er i hans søvn.
Og puha hvor blir man forskrækket smiley

Har I oplevet lign?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Blod fra øjet?
  • #1   29. okt 2009 Nej, men jeg ville få det tjekket. Der kan sagtens være kommet en ridse på hornhinden også som kun kan ses ved den kontrastvæske dyrlægen anvender. Sår på hornhinden er ret alvorligt og tidlig behandling er vigtig. Det siges også at være smertefuldt

• #2   29. okt 2009 Lotte, ja jeg har også tænkt mig at spørge dyrlægen i morgen, hvis der kommer det mindste i hans søvn igen.

Og så vil jeg holde øje med det de næste par timer. Bryder mig ikke om at gå til køjs sådan lige.
    (Er muligt man er for over-pylret). Men hellere det, end at risikere noget.

• #3   30. okt 2009 Hvis der er sket en skade på øjet, kan det kun ses ved at komme et kontrast stof ind for at se om der er sket noget. Selvom han bløder under øjet, kan han være stødt ind i noget.

Håber ikke det er så slemt, men jeg ville nok lige slå et slag forbi dyrlægen.

• #4   30. okt 2009 Tak for jeres svar,
    Der har heldigvis ikke været blod at se, mere end de 2 gange i aftes..
    Men jeg er ikke tryg før jeg har fået en dyrlæge til at tjekke at alt er som det skal være, så det vil jeg få gjort i eftermiddag. smiley

Kommentér på:
Blod fra øjet?

Annonce