{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
879 visninger | Oprettet:

Hund tilbage fra pension {{forumTopicSubject}}

Det kan godt ske det er mig der overreagere, så nu spørg jeg herinde:-)

Jeg fandt en lækker pension hvor Diva første gang blev passet en arbejdsdag. Et par timer før jeg har fri blir jeg ringet op, og får at vide at Diva har fået et stykke glasskår op i poten, men at det ikke er så slemt. Da jeg henter hende er hun fyldt med blod, og såret i poten vil ikke stoppe med at bløde. Jeg får en "sok" på hende og kører til dyrlægen. Inden vi når til dyrlægen er bilen fyldt med blød fra såret.. Hun kommer i behandling og regningen betaler pensionen self.
Hos dyrlægen opdager jeg i mellemtiden et sår i hovedet som ligner et hug fra en anden hjørnetand, jeg får så den forklaring at Diva rullede sig efter hund skar poten og må have skåret sig i hovedet. Dyrlægen kan ikke helt se logikken i det, og spørg om hun har været oppe at slås. Hmmm...
Jeg tænker ikke så meget over det, da det jo er hvad der kan ske, og Diva kommer efterfølgende derop et par dage. Kort inden jeg skal hente hende får jeg at vide at hun har fået et par hudafskrabninger rundt om halsen fordi hun angiveligt skulle ha stået med hovedet ud af et hegn og pludselig ha trukket det tilbage. Da jeg kommer hjem og får kigget nærmere på hende har hun sår på halsen, ved øjet og i hovedet?? Jeg sys bare slet ikke tingene hænger samm??

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hund tilbage fra pension
Kommentér på:
Hund tilbage fra pension

Annonce