{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
817 visninger | Oprettet:

Puhhhh jeg er nervøs! {{forumTopicSubject}}

Er lige blevet kærester med den mest fantastiske fyr, og i dag har han så lige sagt at vi skal hjem og besøge hans forældre i eftermiddag da de gerne vil møde mig.
Og ærlig, så er jeg ved at skide en sprællemand bare ved tanken om at skulle møde dem!
Jeg er selvfølgelig glad for at min kæreste holder så meget af mig at han vil have at de skal møde mig, men hva nu hvis de ikke kan li mig????

Tror at det er ved at være 7-8 år siden at jeg sidst har mødt en kærestes forældre, og det gik bestemt ikke godt! Selvom at vi boede sammen i 1½ år hadede de mig og gjorde alt hvad de kunne for at få os til at gå fra hinanden (at de så boede i lejligheden oven på vores gjorde det bestemt ikke bedre)

Og nu sidder jeg så her med ondt i maven og tænker på alle de ting der kan gå galt, og det gør det så ikke bedre at min kæreste har fortalt mig at hans mor godt kan være lidt strid når han har en ny kæreste med hjem, hun har oplevet for mange gange at hans kærester bare har udnyttet ham så hun vil være sikker på at man virkelig godt kan li ham...

Og sikke da jeg ævler lige nu, ved ikke hvad jeg ville med den her tråd, skulle nok bare lige lette mit hjerte

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Puhhhh jeg er nervøs!
  • #1   12. mar 2010 bare rolig. jeg er sikker på at det nok skal gå...

hvis du virkelig elsker din nye kæreste, så kan hans mor også mærke det på dig...
    tag noget tøj på, som du føler dig selvsikker og komfortabel i... det kan hjælpe dig... og hvis du har fri i dag, så brug lang tid på at forkæle dig selv med et dejligt bad, lav/brug en bodyscrup, barber ben eller hvad der får dig til at føle dig lækker og selvsikker....

hvis du ikke har en bodyscrup, så kan jeg give dig en nem og rigtig lækker opskrift...

• #2   12. mar 2010 vær dig selv nu har jeg mødt dig en gang og du har en super skøn personlighed og udstråling så kan de ikke lide dig er det dem der er noget galt med, du er også blevet ældre og din kæreste er sikkert heller ikke ung og så er forældrene heller ikke så blandene =)

• #3   12. mar 2010 Bare husk på at selvom dine ex-svigerforældre ikke kunne li dig - så er de her forældre nogle helt andre mennesker. Oddsene for at de kan lide dig, når din kæreste kan er ret store - tit vælger vi jo kærester lidt ud for de værdier og så videre vi selv er opvokset med og finder vigtigt, så mon ikke du falder godt ind.
    En mands mor er jo altid det sværeste - men bare vær høflig og vær dig selv, så går det nok. Ellers kan du jo altid ta en lille værtinde ting med..:-)

• #4   12. mar 2010 Mange tak, det hjælper lidt at læse jeres svar.

"Hvil i fred" :
    Det lyder som en god idé med lidt selvforkælelse, tror at jeg vil hoppe i et langt bad, og pleje mig selv med de ting du forslår.
    Og håber virkelig at du har ret i det med hans mor, jeg er sindsygt vild med fyren, og det håber jeg virkelig at hun kan mærke.

Dutte:
    Hvor er du bare sød! Dine ord varmer altså helt vildt! Mange tak, og kan kun sige i lige måde!

• #5   12. mar 2010 Verdens bedste:

Uhhhh det var en god idé med en lille værtinde ting! Jeg vil da helt sikkert lige finde en lille blomst eller sådan noget at tage med til hende.
    1000 tak for det forslag! :O)

• #6   12. mar 2010 ja en lille ting er altid godt..... Så bryder det også lige isen:-) men det skal nok gå. de er sikkert rigtig søde...

• #7   12. mar 2010 her er opskrifterne på nogle lækre og billige boduscrups:

(link fjernet)

har kun prøvet den ene endnu, men den er jeg så også helt vild med... huden bliver så blød som en barnenumse!

det er den første jeg har prøvet... skal snart prøve den anden... men den første kan i hvert fald anbefales... man skal bare vaske sig bagefter... men hvis man kan holde det ud, så er det en god ide at beholde det på i ca 5 minutter, så huden kan nå at suge fedtstoffet til sig... smiley

• #8   12. mar 2010 selv står jeg og skrupper blidt til de fleste saltkorn er noget opløst...

• #10   12. mar 2010 hihi min svigermor kunne godt lide mig lige ind til jeg blev gravid og så var hun bare sur i mange måneder =( men hun blev god igen
    og så lidt karina og selv tak

• #11   12. mar 2010 Med den forhistorie, forstår jeg godt du er nervøs!

Men mon ikke det går, er jeg sikker på smiley
    Jeg har også lige fået ny kæreste (en gammel folkeskole kæreste, heh)
    Og han skal imorgen møde noget af min familie til en rund fødselsdag, bliver stort, er også helt nervøs for om de vil kunne lide ham!?
    Selvom det ikke vil ændre på mine følelser for ham, så er det rart af vide familien kan lide ham.

Jeg skal så også mødes hans mor og stedfar her i påsken til en påskemiddag, og den gruer jeg også lidt for! Kan godt huske hans mor, den gang fra folkeskolen, men gruer jo også for de ikke vil kunne lide mig!
    Det er ikke en rar følelse slet ikke!

Men held & lykke til dig, det skal nok gå!

• #12   12. mar 2010 Min veninde startede med at vælte en flaske rødvin ud på svigerforældrenes nye, hvide gulvtæppe. De syntes, det var så synd for hende, at de nu, 15 år senere, stadig elsker hende over alt på jorden.

Jeg har selv gjort lidt det samme til min afsluttende eksamen, hvor jeg var så nervøs, at jeg startede med at vælte en kop kaffe udover hele bordet og alle vores papirer. Det løsnede ligesom lidt op for stemningen og endte med, at jeg fik 11 :).

Måske en lidt satset strategi at benytte, men det ser ud til, den virker smiley

• #13   12. mar 2010 Jeg havde det på præcis samme måde, da jeg skulle møde mine svigerforældre. Min x's mor hadede mig som pesten, og det var bare et helvede at være på besøg hos dem (og de boede 200 meter fra os yeah)

Så jeg var ved at skide i bukserne, da min kæreste sagde "min mor har inviteret os ud og spise om 2 timer) GULP! Men det første min svigermor gjorde var at sige "du skal ikke være nervøs og gav mig et kæmpe knus" og så kørte det bare derefter,
    Idag har vi det super godt og hun kalder mig datter smiley

• #14   12. mar 2010 Tænk over hvad er det værste der kan ske?

Hvis du frygter de ikke kan lide dig, så er de godt nok hurtige til at dømme, når man ikke har mødt dem. Så det tror jeg ikke på. Vend den om, hvorfor skulle de ikke være nervøse for at møde dig. Det kan da gå begge veje.

Så jeg ville da bare være ærlig, idet man hilser på dem og sige at jeg er noget nervøs. Det kan være barrierebrydende, og være anledning til at nervøsiteten fuldstændig forsvinder.

Bekymringer er ikke værd at fokusere på, de ødelægger mere end de gavner.

Held og lykke. Er sikker på at det nok skal gå godt.

• #15   12. mar 2010 åååh kender det godt!

man har bare ondt i maven..... Men vær dig selv og lad være med at prøv at gør et godt indtryk, for sådan noget kan forældre lugte på lang afstand. Hvis du bare slapper af og viser at du kan lide deres søn - så skal det nok gå godt smiley

• #16   13. mar 2010 Mange tak for jeres svar :O)

Det gik faktisk rigtigt godt hjemme hos kærestens forældre, de var slet ikke så slemme som jeg havde frygtet, og jeg følte selv at jeg fik snakket godt med begge hans forældre og hans søster.
    Og som en lille bonus fortalte kæresten mig at hans mor havde taget fat i ham lige inden vi skulle køre og hvisket til ham at jeg virkede til at være en sød pige :O))

Så nu er jeg bare SÅ lettet, og glæder mig allerede til at møde hans forældre igen :O)

• #18   13. mar 2010 Karina, du er heldig at have sådan nogle søde "svigerforældre" der så dig som du er, og kunne lide det de så og mødte. Tillykke med en god aften.

• #19   13. mar 2010 Godt, at høre nyt. Havde tænkt jeg ville spørge til det! Tillykke med at indlemmelsen i den nye familie gik smertefrit smiley Det er altid nervepirrende, men de fleste gange går det jo heldigvis godt.

• #20   13. mar 2010 hvor er det super skønt at høre...

kæmpe tillykke.....

Kommentér på:
Puhhhh jeg er nervøs!

Annonce